6|Yaramazlık|

213 89 102
                                    

"Tamam bebeğim senin istediğini vericem çünkü senin istediğin gibi senin bana doyamadığım gibi bende sana doyamıyorum"Parmağını deliğimden çıkarttı ve şortuma uzandı.Nefesimi tutarak onun hamlesini bekledim.

Şortum yavaş yavaş bedenimi terk ederken ne zamandır tuttuğum nefesimi dışarı saldım.Daha hiçbir şey yapmamıza rağmen heyecandan göğsüm inip kalkıyordu.

Şortumu hızla fırlatıp üzerime çöktü.Nefeslerimiz birbirimize çarpıyordu kısa bir bakışmadan sonra dudağıma kapanıp öpüşmeyi başlattı.Dilini içeri sokup tadımı vardı.Nefesiz kaldığımı hissedince hafif bir şekilde goğsune vurdum.Dudaklarimi sert bir şekilde bıraktı bir süre nefeslerimizin düzene girmesine bekledik.

Ani bir hareketle yerlerimizi değiştirdi.Ben pozisyonu kavrama çalışırken dudağıma hafif bir şekilde dokundu."Hadi soy beni bebeğim"Kafamı salladım ve pantolunun kemerine uzandım hala pantolonla duruyordu kemeri pantolandan ayırıp benim sortumu yaptığı gibi hızla fırlattim.Pantolunun fermuar'ını yavaşça açıp indirmeye başladım.Dudaklarını ısırıyor onlara işkence ediyordu.Yüzüme bir gülümseme geldi.Pantolanda şortum ve kemer gibi aynı kaderi yaşayıp yere düştü.Hemen ardından boxserine uzandım bana yardımci olup kendini yukarı kaldırdı.Boxseri kolaylıkla çıkarttım ve fırlattım.

Büyük pensinin üzerine eğilerek öpücük kondurdum.Ağzından inilti fırlattı.Ağzıma alacakken kollarımdan tutup üstüne yatmamı sağladı"Yaramazlıklarını sonraya sakla"Kafamı salladım hızlı bir şekilde üstümdeki bluzdende kurtuldu.Bu Ani hareketi yüzüne başımdaki sargı bezide çıktı.Umursamadim ne de olsa ağrımıyordu artık.Tamamen çıplak olduğumda beni baştan aşağı süzdü ve diliyle yanağını işkence etmeye başladı.

"Yaramazlık istiyordun hadi biraz yaramazlık yapalım"

Kafamı salladım yataktan kalkarak bluzundan kurtuldu ve gel işareti yaptı nereye gidecektik?İtaatkar bir şekilde yanına gittim hızla beni omzuna attı sarsıntıyla neye uğradığımı şaşırdım."Napıyorsun"Bana cevap vermeden odadan çıktı."Taehyung bıraksana beni yürürüm ben"Derin bir nefes cekti ve yürümeye devam etti.Ayaklarimdan destek alarak doğrulmayı denedim kan beynime sıçrayacaktı.Baş aşağı duruyordum.Benim bu hareketime kalçama tokat atarak cevap verdi"uslu dur yaramazlık istiyordun işte"Aynı pozisyonu alarak bekledim.Kalçam sızlıyordu eli çok ağırdı ve uzun zaman olduğu için unutmuştum.Diğer odalardan farklı renk bir kapıya gelerek içeri girdi ve odada bulunan yatağa beni yatırdı.Gozlerimi ondan çekerek odayı inceledim.

TANRIM.Bu odada neyin nesiydi gözlerimi büyüterek ona baktım oda sırıtmakla kalıyordu"Bu odayı senin için yaptırdım bebeğim"

"Se-sen cidden kafayı yedin"Gür bir kahkaha fırlattı ve yatağa geldi üzerime doğru gelince bende arkaya doğru gittim.Kısa bir süre yatak başlığı son noktam oldu.Oda dibime girerek nefesini suratıma verdi ve boynuma gömüldü.Dudaklarinin arasına alarak emiyor ve çekistiriyordu."Ah tae-taehyung bir so-soru sor-sordum"Dudaklarini ayırarak bana baktı.

"Bu odadan gördüğün herşey kelepçe,kırbaç hepsi senin için bebeğim"Gozlerimi büyüterek ona baktım.Şaka miydi bu?hiç komik değildi.Tanrım inanamıyordum ciddimiydi bu adam hiç şakası yok gibiydi.
"Onun için..."Bileğimi alarak öptü ve yatak başlığına dayadı.Gozlerimi asla ondan ayıramıyordum.Demir sesiyle bileğime döndüm ama artık çok geçti kelepçelemişti bile."Ne yapıyorsam adımla inleyeceksin"

Kafamı salladım"Aferin bebeğime"Hemen ardından dudaklarını bana bastırdı.Ona ayak uydurarak öpüşlerine karşılık verdim elimi göğsune koyacaktım ama bileğimdeki kelepçe buna izin vermedi.Dudağımı ısırarak beni inletti dillerimiz kavga ederken dudaklarımız birbirlerini zevkle öpüyordu.Öpüşlerini yavaşlatarak tamamen ayrıldı.Üstümden kalkarak odada gezdi akşam olmak üzereydi ve güneşin son ışınları tenine çarparak muazzam bir görüntü oluşturuyordu.Esmer teni resmen parlıyordu.Önüne dönerek kırbaçı bir kaç kez yere vurdu.Şaşkınlıkla onu izliyordum."Beni izlemede arkanı dön bebeğim muazzam kalçalarını bana sun"Yavaça yüz üstü yattım kelepçeyle zor olsada yapabilmiştim sonuçta beni ilk defa kelepçelemiyordu.Yanıma iyice geldiğinde derin nefes aldım ellerini ince belimde kısaca gezdirdi ve kalçalarıma geldi.Hafif sıkarak beni inletti deliğime kadar indiğinde dudağımı ısırdım.Hızlı bir şekilde elini çekip bir kaç dk bekledi çok geçmeden kırbacı kalçalarıma indirdiğinde derince inledim çok geçmeden ikinci geldi"ahh"

 Cheeky❌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin