#2

15 3 0
                                    

Arkadaşlar medyayı kendim yaptım. Biraz kötü olmuş gibi sanki. Voteleri bekliyorum ;*

Doruk bir hamle daha yapmaya hazırlanırken kolundan tutup " Yapma , yeter " dedim gözlerimin içine odaklandı ve kafa salladı. Arkasına dönüp Boraya " Bir daha bu kıza karıştığını görürsem sonun şimdikinden daha feci olur. " dedi tehditkar bir şekilde bakarken .

Tekrar bana doğru dönüp " Telefonunu ver " dedi . Anlamayarak bakarken " Sana telefonunu ver dedim !" Diye gürledi. Cebimden telefonumu çıkarıp ona uzattım. Birşeyler yaptıktan sonra telefonu geri verdi

" Ne yaptın ?" Dedim . Fazla beklemeden cevapladı " Telefon numaramı kaydettim." Dedi " Ama neden ? " dedim "Başın derde girerse ararsın. Fazla uzatma " deyip yanımdan uzaklaştı . Bu sırada Boraya pis bakışlarından atmayı da ihmal etmedi . Bora yavaşça ayağı kalkıp hızla önümden geçti . Bu arada omuz atmayı da unutmadı tabii. Mete ve diğerleri de peşinden koşarak yanına gittiler .

Neşe hızla yanıma geldi " Kızım gördün mü Doruk senin için kavga etti " dedi gözleri parlayarak " Amaan " dedim elimi havada sallayarak ve yerine oturmuş yine beni incelemekte olan Doruğa bakarak " Hemen umutlanmayalım. " dedim . Neşe Doruğa bakarak " Kızım bu sefer sanki güzel şeyler olucak gibi " dedi . Kafamı olumsuz anlamda sallayıp Neşe nin koluna girdim .

" Bence bu kadar aksiyon yeter " dedim aksi bir halde . " Bence eve gitmeliyim " dedim " Bencede. Hatta kız günü yapmamız gerek " dedi ellerini çırparken. Gülüşerek eve doğru yok aldık . Bu sırada Doruğa bakmayı da ihmal etmedim. Yine kolunu kızın omzuna atmış ve gözleri kısık bir şekilde bana bakıyor. Hayır yani insan benim baktığımı görünce kaçırır dimi gözlerini . Ama ben Doruğu birazda olsa tanıyosam asla utanmaz ve her şeyi açık açık söyler.

Hızla oradan ayrılıp eve doğru yürümeye başladık . Neşe yine şarkı mirildaniyor ben ise olanları düşünüyorum. Acaba neden böyle birşey yapma gereği duydu. Kafa sallayıp düşüncelerimden kurtuldum.

Eve girmeden caddeden markete girip kız gecemiz için atıştırmalık aldık . Eve girip mısır patlattık ve film izlemeye başladık. Ben izlemiyordum tabii aklım hala Doruktaydı . Acaba neden beni korumuştu ?? Bence mesaj atıp teşekkür etmeliyim . Yada etmiyim. Derken telefonumu cebinden çıkarıp mesaj bölümüne bastım .

Gonderilen: Doruk

"Ben kendi başımın çaresine bakabilirdim. Yinede saol :) "

Yazıp gönderdim . Çok geçmeden cevap geldi

Gönderen : Doruk

"Önemi yok. Zaten sana özel bişey deyildi. " doğru ! Zaten bana özel ne olabilir ki !

Yaklaşık 1 saat sonra uyumuştuk. Sabah Neşe nin sesiyle uyandım.

" Gönaydıııınn" diye cırladı kafama yastıkta vurarak. Gözlerimi ovuşturup kalktım ve bende aynı onun gibi yastığı kafasına geçirdim. " Bugün son tatil günümüz " " bugün pazar !" Diye aynı anda bağırıp yatağa yumruk atmaya başladık. Evet ,öğrenci olduğumdan beri pazar gününden nefret ederim.

Kahvaltı yapıp L koltuğa yayıldık . Bugün babam ve annem evde yoktu. Aynı şirkette çalıştıkları için onları çok sık göremiyorum. Neşenin elindeki kumandayı hızlı bir şekilde alıp "Artık seç birini de izleyelim. " dedim televizyonda feryat eden kadına burnumu kırıştırarak bakarken . Üzgün bir şekilde kafasını eydi ve "Peki" dedi

En yakın arkadaşım o olduğu için boynuna sarılarak " Tamam şebek senin istediğin olsun " dedim burnunu sıkarak. Gülümseyerek oda kolunu bana attı . Sonrada sanki aklına bişey gelmiş gibi ayağı fırladı.

" Kızım neden evde oturuyoruz ? Hava süper paten kaymaya varmısın ? " dedi . "Süper bir fikir "
Deyip odama koştum. Bol gri bir t-shirt ve altına siyah bir taht giydim. Sacimi bol bir topuz yapıp rimel sürdüm . Aşağı inip Neşeye " Ben hazırım." Dedim kapının yanındaki patenleri elime alıp sallayarak

"Tamam ama öncelikle bizim eve gidip patenimi almam gerek. " dedi .Kafa sallayıp dışarı çıktık.

Neşenin evi buraya yakın olduğu için hemen vardık. Neşe yukarı çıkmıştı onu beklerken 3 tane çocuk bana doğru yaklaştılar. "Vay vay " dedi içlerinden biri " yeni hatunumuz neler yapıyormuş " dedi pis pis sırıtak.

" Ne hatunu be ? Neden bahsediyorsunuz !" Dedim onlardan adım adım uzaklaşarak. " Bundan sonra bizimlesin" dedi parmağıyla yanındakileri göstererek.

" Ne saçmaliyorsun! Kimseyle değilim ben . Şimdi sevgilim gelmeden uzaklaşın buradan . " dedim . Belki sevgilimin olduğunu öğrenince vaz geçerlerdi. İçlerinden biri bana doğru yaklaşarak elini yanağıma koydu hızla elini iterek " yaklaşma bana . Uzak dur . Lütfen " dedim sesim sona doğru kısılmıştı.

Gözlerimi kapattığım için ne olduğunu görmemiştim. Ama sonradan o güven veren sesle ne olduğunu anladım. Doruk Arslan yine burada çocuklara ard arda yumruk yetiştiriyor ve şunları söylüyor ;
" Uzak . Durun . Lan . Sevgilimden. Anladinizmi . Beni ?" hem vuruyor hem konusuyordu veee o bana sevgilimmi demisti ??

KÜÇÜK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin