#3

3 0 0
                                    

" Ne sorunlu bir şey çıktın sende ya " dedi ellerini temizlerken " Dedigim gibi yardim etmeseydin halledebilirdim . " dedim ellerimi belime koyarak "hı hı " diye dalga geçti. " ne işin var burada ? " diye devam etti " Neşeyi bekliyorum " dedim hızla. " Peki Neşeyle artik komsu sayılırız " dedi sırıtarak.

" oha . Sen .. Sen ciddimisin ? " dedim bi anlik sevincle " Evet de neden bu kadar heyecan yaptın ? " dedi kollarını göğsünde birleştirerek " Şey , yani eskisi kadar yine sık sık görüşürüz diye sevindim " dedim . " Böyle devam ederse çok görüşeceğiz. " dedi kıvrana kıvrana kaçan adamları gösterip her defasında aşık olduğum o gülümsemeyi yaparak. Biraz yaklaşıp duvarla aramızdaki mesafeyi kapadı

" Sen boyle basima dert mi acicaksin her zaman " dedi nefesini bana doğru üflerken . Kelimeler çıkmıyordu dudaklarımı aralayıp bir şeyler söyleyecektim ki Neşenin patenleri yere fırlatıp yanımıza koşmasıyla benden uzaklaştı . Boğazımı temizleyip konusmaya basladim .

" Aaa neşe . Hos geldin nese . Hadi gidelim bence " dedim . Doruk yine o ayni yuz ifadesiyle bana bakiyordu " Nereye ? " dedi hesap sorar bir sekilde " Paten süreceğiz . " lafimi Nesenin sesi boldu " Sende gelsene " ne yapiyor bu yaa . Kolunu cimcikleyerek " İstersen gelebilirsin " dedim . " Buyuk zevkle " dedi pislik kesin bi açığımı bulacaktı .

Yanında kıvrana kıvrana yürürken elini omzuma atıp beni kendine çekti. Kafamı kaldırıp ona şaşkınca bakakaldım . Ona baktığımı fark edince de " Ne o . İlk defa mı birisine sarılıyorsun ?" Utançtan kızarınca " Hayır . Yani i- ilk değildi." Dedim kekeleyerek
" Önceki de bendim " dedi pis pis sırıtarak . Kafamı öne eyip cevap vermedim. Neşe bizi geride bırakmış kendisi önden uçarak yürüyordu . O anda bir tek Doruğun dün sarıldığı kız kimdi diye düşünüyordum.

" Dün yanındaki kız kimdi? " dedim. Nasıl cesaret ettiğimi ben bile bilmiyorum. " Seni ilgilendirmeyen biri " dedi soğuk, çok soğuk bir şekilde " Ben ö-özür dilerim " dedim hayal kırıklığı yaşamıştım. Bu ilk kez olmamıştı ki. " Tamam" dedi. Aslında ne söyleyeyim bir an düzgün bir cevap verecek Sanmıştım. DORUK ARSLAN.. eğer onu tanıyorsam asla açıklaması yoktu. Bası her zaman beladaydı. Hep kötü çocuk olmayı tercih etmişti. Bir zamanlar benimdi . Şimdiyse çakma sarışınların... kafamı sallayıp bu salakça düşüncelerden kurtuldum .

Piste geldiğimizde Boraların bankta oturduğunu gördüm. Henüz bizi fark etmemişlerdi. Merdivenlere doğru yürüyüp kısa sürelik dinlendik ve sonra ayakkabılarımızı çıkarıp patenleri giymeye başladık . 2 dakika sonra hazırdım merdivenden aşağı sürünerek popomun üzerinde indim ki bu Doruğun hoşuna gitmiş gibiydi . Alıştırma yaptıktan sonra işi zorlaştırmaya karar verdik . Gözlerimizi bandanayla bağlayıp öyle sürmeye çalışacaktık . Ve evet oldukca tehlikeli bir iş. Doruk her ne kadar korkutsa ve tehdit etse de umursamadan bagladık bandanayı Dorukcuğum elleri belinde bize kafa sallayarak bakıyordu keşke bakan bir tek o olsaydı . Sahildeki tüm çiftler ,çekirdek çityleyen teyzeler ve hatta Bora . Ellerimle 3. 2. 1 deyip hızlanmaya başladım. Varacağımız mesafe çok kısaydı ama şuan sanki uzun bir yolculukta gibiydim .

Arkamdan bağırma sesleri ve çığlıklar yükselince iki elimle bandanayı çıkardım ki şu anda işlek bir yolda arabaların arasında sanki intihar etmek isreyen insanlar gibi kalmıştım. Arkamdan Doruğun bağırıp beni kucağına almasına kadar şok içersindeydim ki şu anda eskisinden bir farkım yok . Ben . Şu anda . Doruk Arslanın . Kokusunu . İçime . Çekiyordum . Ah hayır bu kez olmayayım . Lütfen ...

Arkadaşlar vote ve yorumlarınızı bekliyorum muck :*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KÜÇÜK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin