Sonunda alışveriş merkezine gelmişler kızlar teşekkür edip arabadan inmişti. Mahperi'nin koluna giren Begüm konuşmaya başlamıştı.
- Ben hala şaşkınım valla.
- Niye?
- Biz sizi tanışıyorsunuz sanıyorduk ondan.
- Nasıl ki?
- Ardil abi Asaf'ın en yakın arkadaşı sen benim en yakın arkadaşımsın. İlla tanışmışlardır diye düşünüyorduk.
- He anladım.
Begüm uzun zamandır almak istediği bir elbise için mağazaya girmiş Mahperi de peşinden gitmişti.Begüm istediği elbisenin bedenini bulmaya çalışırken Mahperi oturmuş gelen mesaja bakıyordu.
K. : nasıl gidiyor?
Mahperi: daha yeni geldik mağazaya.
Mahperi: gerçi sen biliyorsundur kesin.
K. : biliyorum.
Mahperi: sana ne diyeceğimi bilmiyorum.
K. : sende haklısın.
K. : neyse sen eğlencene bak.
K. : sonra konuşuruz.
Mahperi: sen çalışıyor musun?
K. : evet.
Mahperi: kolay gelsin.
K. : teşekkürler küçük hanım.
K. : görüşürüz.
Mahperi: görüşürüzz.
Begüm aniden telefonu elinden çekince Mahperi şaşırmıştı.
- Yaa napıyorsun Begüm?!
Begüm kahkaha atıp:
- Bakayım kiminle konuşuyorsun hanımefendi?
- Canım benim sorsaydın ben söylerdim zaten.
- Olsun ben sana biraz korku yaratmak istedim.
Begüm telefona bakarken Mahperi açıklamıştı.
- Dün size anlattığım adam var ya.
- Eeee.
- Onunla konuşuyordum işte.
- Baya hiç tanımadığın biriyle sohbet ediyorsun bebeğim yani.
- Napayım merak ediyorum.
Eninde sonunda da öğrenicem.
- Valla bende çok merak ediyorum.Yakın zamanda öğrensek bari.
- İnşallah.
Begüm telefonunu uzatırken Mahperi ayağa kalkmıştı.
- Bak şu ilerdeki mağazada çok güzel bir etek vardı beğendiğim ona bakmaya gidelim mi?
Begüm hemen kabul etmiş mağazaya girip biraz dolaştıktan sonra kafeye oturup kahve içip sohbet etmişlerdi.Saat geç olmaya başlayınca toparlanıp eve geçmişlerdi.Mahperi eve gelince hem saat geç olduğu hem de çok para harcadığı için annesinden azar işitmişti.Aldığı kolyelerden birisini annesine verip gönlünü almış ardından odasına kaçmıştı.Mağaza mağaza gezmekten bacakları kopmuş gibi hissediyordu.Yeni aldığı kitabı uzun zamandır merak ettiği için onu okumaya başlamıştı.Heyecanlı heyecanlı kitabı okurken annesi odasına gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANVEREN | yarı texting
ChickLitAkşam saat 22.30 sularında meyve yerken bir mesaj düşmüştü Mahperi'nin telefonuna. 05** : yaralarımı iyileştirebilir misin psikolog hanım? 05** : bana soyadın gibi can verebilir misin?