Mahperi mutfağı toparladıktan sonra salona geçmiş ablasını aramaya karar vermişti. Evlendikten sonra şehir dışına taşınmıştı ablası.
- Alo abla.
- Efendim canım.
- Napıyorsun?
- İyiyim valla eniştenle oturuyoruz öyle. Siz napıyorsunuz, annemler nasıl?
- İyiyiz valla ablam bir sıkıntı yok. Annemle babam uzak bir akrabaya kahvaltıya gitti.
- Anladım kuzucum. Sen kahvaltını yaptın dimi?
- Yaptım yaptım.
- Ha iyi bari. Bir sıkıntı yok dimi?
- Yok ya öyle bir arayayım sesini duyayım dedim.
- İyi yapmışsın güzellik.
- Sesini duydum iyi geldi.
- Ben şimdi enişteyle sizi başbaşa bırakayım. Sonra yine konuşuruz.
- Konuşuruz canım. Dikkat et kendine.
- Sende dikkat et ablam. Görüşürüz.
- Görüşürüz kuzucum.
Mahperi telefonu kapattıktan sonra televizyon kumandasını eline almış izlemek için bir şeyler bakmıştı. Aradığı gibi bir şey bulamayınca odasına gitmişti. Begümle İpeği aramak istemişti ama ikisi de müsait değildi. Kendine kahve yapıp kitap okumaya karar vermişti. Akşama doğru annesiyle babası gelmiş yemek hazırlamak için mutfağa gitmiş hala K. dan mesaj gelmemişti. Yemekler yenip mutfak toplandıktan sonra Begüm aramış Mahperi hemen konuşmayı anlatmıştı. Telefonu kapatıp mesajlara girmiş ekran görüntüsü alıp kızlarla olan gruba atmıştı.
İpek: aaa.
İpek: soğuk yapmış sanki.Begüm: evet.
Mahperi: aynen bende niye diye anlamaya çalışıyordum.
Begüm: kırılmış olabilir belki.
İpek: olabilir ama Mahperi de haklı.
İpek: insan neden kendinden hiç bahsetmez konuşmaz ki.Begüm: o da doğru.
Begüm: kimdir nedir bilmiyoruz sonuçta.İpek: belli ki adamın konuşması ilgini çekmiş Mahpericiğim.
İpek: ama bence kendini çok kaptırma.Begüm: direkt adamı beğenmiş bence.
Mahperi: yaa hayır ne kaptırması.
İpek: ama onu merak ediyorsun konuşmak istiyorsun.
İpek: başkası olsa umursamazdı.Begüm: tam bunu yazacaktım.
Begüm: İpek çok haklı.Mahperi: bilmiyorum yaa.
Mahperi: sizce gerçekten kırılmış olabilir mi?İpek: bak kuzucum senin yazdıkların yanlış değil sonuna kadar haklısın.
İpek: ama sen normalde çok neşeli sinirlenmeyen ciddi olamayan birisin ya.
İpek: bu yazdığın ona kırıcı gelmiş olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANVEREN | yarı texting
ChickLitAkşam saat 22.30 sularında meyve yerken bir mesaj düşmüştü Mahperi'nin telefonuna. 05** : yaralarımı iyileştirebilir misin psikolog hanım? 05** : bana soyadın gibi can verebilir misin?