3

6 0 0
                                    

                                    Sam

Știam ca v-a urma o furtună atunci când tata m-a chemat în sala tronului înainte de micul dejun . În capul meu erau cele mai rele scenarii . Regele gheți urma să ne invadeze , urma să plecăm la război , pentru o secundă m-am gândit și la moartea celor dragi . Dar ce urma să se întâmple .. ieșea complet din capul meu .
- Ai vrut să mă vezi tata ? L-am întrebat pe acesta când am intrat în încăpere , am mers încet până în fața lui .
- Da fiule , stai jos te rog . Am ceva important să îți spun .
- Despre ce este vorba ?
- Am găsit soluția perfectă pentru a avea mai multă putere în caz de război .
- Asta este bine . Care e soluția ?
- Ne vom uni cu regatul marii .
- Cum așa ? Regele Orion a acceptat asta ?
- Da .
- Wow asta este bine , cum ai reușit să îl convingi ?
- Tu ești cheia , te vei însura cu fata lui . Ce tot zicea tata aici , nu mă pot însura cu o fată pe care nu o cunosc , si mai mult de atât nu pot sa mă însor cu cineva pe care nu-l iubesc .
- Nu o să mă  însor cu o străină .
- O faci pentru binele nostru fiule .
- Nu îmi voi strica fericirea , nici măcar pentru binele nostru . Dacă v-a fi nevoie voi lupta în prima linie și voi muri acolo.
- Fiule , am cunoscut-o pe fata . E frumoasă .
- Am spus nu . Și în plus sunt îndrăgostit de altcineva .
- Nu ai ce să mai faci , am aranjat deja totul . La sfârșitul verii te vei însura cu ea .
Am pufnit , ridicându-mă și ieșind din sală . Am plecat direct spre grajduri unde știam că-l voi găsi pe Erik . Dacă tata avea de gând să îmi distrugă viața el e singurul care mă putea ajuta .
- Trebuie să mă ajuți . I-am spus fără să îl salut .
- Bună dimineața și ție maiestat , ce onoare .
- Termină cu glumele , am nevoie de ajutor .
- Ce s-a întâmplat ?
- Trebuie să dispar .
- De ce ?
- Mă însor .
- Asta e minunat , în sfârșit ai avut curaj să îi spui
- Tată mă însoară cu prințesa mării .
- Ce ? Dar ea e..
- Exact .
- Ce vrei să fac ?
- Am nevoie de un loc în care să mă ascund , un loc în care să nu mă găsească nimeni .
- Pot rezolva asta .
- Bun . Ia asta . I-am spus intizand un bilețel .
- E pentru cine cred eu ?
- Da . Freya se v-a speria cu siguranță . Iar acum nu am timp să îi explic . Însă nu pot să dispar fără ca ea să știe . Ai grijă să fie singură atunci când îl primește . Asigură-te ca toți sunt plecați .
- Am înțeles .

Câteva ore mai târziu , Erik m-a condus inafara ținutului , la vărul lui ce locuia singur . A spus ca este un loc singur în care nu mă v-a căuta nimeni . I-am mulțumit prietenului meu și m-am retras într-o cameră . Când a venit momentul am plecat spre locul în care urma să mă întâlnesc cu Freya .
Când am ajuns am văzut-o stand sub teiul bătrân . Discuția cu ea m-a făcut să mă întreb dacă e bine ce fac . Iar când i-am auzit cuvintele , m-am speriat .. "probabil o să fiu exilată" și pentru o secundă am vrut să renunț.

- Nu e ca și cum ai mai putea face ceva , probabil ne vor tăia capul amândurora . A spus aceasta râzând .
- În cazul ăsta vom fugi împreună pe alt tărâm și vom trăi ca niște țărani umili .
- Tu ? Țăran umil ? Cat o să reziști ?
- Cu tine lângă ? Suficient de mult , vei avea grijă să nu mor sunt sigură .
A zâmbit . Iar în acel moment m-am liniștit . Freya era cea mai bună prietenă a mea încă din ziua în care s-a născut . Eram doar un băiețel de 4 ani , iar ea a fost prima mea prietenă , câteva ani mai târziu când familia lui Erik a apărut în regat , iar tatăl lui a fost numit îngrijitorul grajdului regal , eu și cu el am devenit prieteni . Noi 3 am devenit rapid o echipă de invidiat . Până la un moment dat când mama a spus ca ar fi bine să renunțăm la prietenie , ca la un moment dat eu și Erik ne vom certa pentru Freya . A fost prima dată când mama se înșelase . Erik era îndrăgostit nebunește de o fată din regatul vecin .
- Esti așa un copil câteodată Sam . O să murim amândoi în același timp . Am ras , da probabil avea dreptate .
- Privește partea bună măcar murim împreună .
- Haha , ești foarte amuzant . Sunt prea tânără să mor .
- Glumeam , știi ca nu as lasa sa ți se întâmple nimic . I-am spus punându-mi mâna pe obrazul ei .
- Nu ai idee cat de mult mă bucur ca ești bine Sam .
- O să fie bine Freya îți promit .
- Am încredere în tine .

Asta îmi doream să aud , era singura persoană de care îmi pasă cu adevărat . Freya războinica mea cu ochii ca marea și părul ca soarele.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 10 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pădurea fermecată Where stories live. Discover now