Heather, annesini çekiştirirken nefes nefese kalmıştı. Merdivenlerin başında annesi durdu ve derin bir nefes aldı. Tam o sırada sarışın bir kız ağlayarak yürüyor, bir yandan da bağırıyordu. Kızla göz göze geldiler. Aynı ortaokulda okumuşlardı. Annesi yavaşça omzuna dokundu ve ilerlemeye devam ettiler. Kalabalık koridorun sonuna geldiklerinde panoya yaklaştı
MCKİNLEY LİSESİ MÜZİK BÖLÜMÜ SINAV SONUÇLARI
-Darren GRACE
-Hilary MOON
-Aaron JONES
-Heather James
-Alvyn MORRİS
-Bella HARROW
.....
Heather derin bir nefes aldı " Anne kabul edilmişim " Annesi gururla kızına sarıldı ve haberi herkese yaymak için çantasından telefonu çıkardı.
---------------------------------
"Charlie bak baban sadece iyiliğini istiyor " Charlie annesine dönmedi " Hayallerimi engellemek mi iyiliğim için? Hadi ama orada herkes ailesiyle birlikteydi bir tek ben yalnızdım. " Babası aralık kapıdan içeri girdi " Charles biraz yalnız konuşabilir miyiz? " Annesi üzgün gözlerle odadan çıktı. Babası yatağın üstüne oturdu " Bak Charles sen oldukça zeki ve başarılı bir çocuksun. Tabii ki hayal kurmaya ve hobiler edinmeye ihtiyacın var " Charlie hışımla babasına döndü " Hayatım boyunca hergün seni kendi sevdiğim birşeyler yaparak gururlandırmaya çalıştım " Babası yavaş yavaş sinirleniyordu " Beni adam akıllı bir liseye giderek gururlandırmayı düşündün mü?" " Kayıt formu verdiler baba. İmzan gerek." " İmza filan atmayacağım Charles Adams. Ancak bu çocuk dünyasından sıyrıldığında düzgün bir lise için gerektiğinde çağır beni"
---------------------------------
Will, oğlunu kucakladı " Selam koca adam" Emma kocasına sarıldı " Nasıldı?" Will ceketini çıkardı "Her yerde öğrenciler ve veliler vardı.Büyük çoğunluk kayıt yaptırdı 17 öğrenci hariç " Emma' nın büyük yeşil gözleri parladı " Çok güzel. Öğretmenler nasıldı " Will kıvırcık saçlarını kaşıdı " Evet birkaç yeni öğretmenimiz var. Çok hırslılar " Emma, Will'in yanına oturdu " Birkaç tane Glee klübü yok mu?" Will başını salladı " Evet yarışmadan iki ay önce yarışmalar olacak ve bizi temsil edecek grubu diğer öğrenciler seçecek "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ GLEE ÖĞRENCİLERİ (New Glee Students)
FanficMcKinley Lisesi, sanat okulu olduktan sonra 4 yıl öğrenci almamıştır. Öğrencilerini mezun ettikten sonra 4 yıl içinde ilk defa öğrenci seçmeleri yapmıştır. New Direction' un yeni üyeleri arasındaki olayları, arkadaşlıkları ve aşkları konu alan bir F...