*Bir açıklamayla başlamak istiyorum; okulda eğitimi verilen güzel sanatlar; müzik, tiyatro, resim ve dans. Glee kulüplerindeki öğrencilerden çoğunluğu müzik ve dans öğrencileri. Ayrıca sınavla belirlenen 24 öğrenci başka alanda kariyer yapabilecekleri normal lise düzeyinde dersler görüyor *
Sam, koşarak Emma' nın elinden dosyaları aldı "Düşürmek üzereydin" dedi şaşkın bir şekilde kendisine bakan Emma' ya. Dosyaları yerine dizerken, yeniden dekore edilen öğretmenler odasına yeni resim öğretmeni Destini Montgomery girdi. "Günaydın" dedi neşeli bir ses tonuyla. Okulun açılmasına henüz 3 gün vardı ve Sam iki haftadır bu genç ve güzel öğretmeni izliyordu.Destini yaklaştı "Sam değil mi? Birşey sorabilir miyim? " Sam saçlarını yana doğru savurdu " Yarın akşam bir işim var ama sizin için zaman oluşturabilirim" Genç kadın gülümsedi " Espri yapmaya mı çalıştın ?" dedi ve devam etti "Sadece etkinlik planlarından haberin var mı diye merak ettim ?" Sam başını salladı "Hayır"
---------------
"Bay Schuester konuşabilir miyiz? " Will odanın kapısını açtı ve çocukla birlikte içeri girdi "Herhangi bir sorun mu var? " Charlie başını yani der gibi salladı "Şey Bay Schuester ailem bu okula gelmemi onaylamıyor " dedi, Will' in gözlerine baktı ve devam etti " Son şansım normal sınıf sınavlarıydı ama sınavları dün öğrendim" Will lafı Charlie' nin ağzından aldı "Ve sende telafi sınavına girmek istiyorsun ha? " Will çocuğun umut ışığı yavaşça sönen gözlerine baktı "Bugün hazır mısın?" Charlie gülümsedi "Fazlasıyla hazırım" dedikten sonra sınav olacağı sınıfa doğru gitti.
-------------
Emma, Glee kulüplerinden birisini çalıştıracağını bildiği Torrey Moore 'un yanına gitti " Merhaba" Torrey cevap verdi "Merhaba nasılsın? " Emma bu kibar tavıra karşılık verdi " Kendi grubunun ismini buldun mu? " Torrey gülümsedi " Sayılır. One Voice nasıl? " Emma anında cevap verdi "Süper " Torrey birşey hatırlamış gibi durdu ve devam etti " Müdürün eşiydin değil mi ? " Emma gülümsedi "Evet, ikinci çocuğumuzu bekliyoruz " Torrey kalktı ve kahve makinesine yöneldi "Ne güzel"
---------------
Shelby konser salonundan çıktı, Will ona el salladı "Hey Shelby" Shelby Will'i fark etti ve döndü "Trouble Tones seçmelerini erken yapmaya karar verdim" Will yarı şaşkın bir şekilde sordu "Bitti mi peki?" Shelby kapıya baktı "Evet. En azından diğerlerinin işini kolaylaştırdım" Shelby ilerlemeye devam etti ve asansöre bindi. Çıktığı ve öğretmenler odasına döndüğü sırada bir kız koşarak geldi "Fazla telaşlısın" dedi Shelby genç kıza. Kız nefes almadan konuştu "Trouble Tones seçmelerine girmek zorundayım" İşte bu Shelby' i kızdırmıştı. Dakik olmayan bir kızı grubuna alamazdı "Geç kaldın" dedi Shelby. Kız gözlerini devirdi "Gerçekten mi ?" Shelby kapıyı açtı ve içeri girdi. Sam gözleri dolan kızın yanına geldi "İyi misin ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ GLEE ÖĞRENCİLERİ (New Glee Students)
FanfictionMcKinley Lisesi, sanat okulu olduktan sonra 4 yıl öğrenci almamıştır. Öğrencilerini mezun ettikten sonra 4 yıl içinde ilk defa öğrenci seçmeleri yapmıştır. New Direction' un yeni üyeleri arasındaki olayları, arkadaşlıkları ve aşkları konu alan bir F...