prvý rok v Briarwood

11 2 0
                                    

Prvý týden u Udony a Limbowa mal ťažky. Bolo to na neho vela informacii. Keď ucítil, že už je na neho toho vela išiel sa prejsť do lesa. Zašiel ďalej ako čakal ,a tak sa posadil na kmeň. Z poza čelenky,ktoru si nechal pripevnenú o ruku vytiahne tři fotky. Na prvej bol s ocom,na druhej zo svojim teamom a tretiu zariadil pred tým než ho to vtiahlo do ineho sveta s malým Irukou.
"Až sa vrátím možno mu bude už 12."
Ale zabudol na podstanu věc s časom. Zoskočí zo stromu pred neho Phineas a Dean sa zlakne.
" Phineasi, nestraš ma takto."
"Prepáč chlapče,to som nechcel."
Posadí sa k nemu.
"To je tvoja rodina?"
Dean zloží fotky a dá ich pod čelenku.
"Chápu, že o tom sa ti o tom nechce rozpravať. Ja žiadnu nemám."
"Phineasi chcem byť sám."
Phineas ho tam nechal sedieť. Dean si zapamätal, že cesta do mesta vedie cez stromy tak to vyskúšal a objavil sa tam. Prechádzal sa po meste,bol zvedavý či tam nájde nějakou svoju rodinu. Spomenul si, že otec mu hovořil o bratovi, ktorý sa narodil tesne pred tým ako posledný krát odišiel. Hladal u každého domu meno Hiruna,ale nič. Skončí večer, posadí sa na lavičku a poriadne mu zaškvrka v žaludku. Vyskočí na neho z poza rohu chlapec.
" Vypadáte, že ste poriadne hladný pane."
" To nič,za chvilku pôjdem domov."
"Ale nie ste odtialto."
" A ako si k tomu dospěl?"
"Poznám tu skoro každého a vás vidím prvý krát."
"Si bystrý chlapec. Ako sa voláš?"
" Toby."
" Uhadol si, nie som odtialto."
" A čo znamená ten znak čo máš na ruke."
" A si zvědavý...."zasmeje sa, " čo je dobre. Tam odkial som je to symbol....hmmm ako to povedať maturity. Že som urobil ninjovske maturity."
" Ste pravý ninja?"
Tobymu sa rozjasnia oči.
"Áno pred nedávnom som urobil skúšky na jonina. Ale nechaj si to pře seba."
" Ste nebezpečný?"
" Nie som,ale je to tajné. Viem robiť niečo čo iny nie."
"Ukáž."
Dean mu ukáže rasengan. Nazhromáždenu čakru v kouli, která dokáže vela vecí,ale ešte sa ju snažil dokončit.
"Páni. Kde si sa to naučil?"
" Tam odkial som."
" Naučíš ma to?"
"Bohužial to nepôjde. "
"Ale prečo?"
" Nemáš to čo mají lidi od nás."
"A to je čo?"
"To je složité na tvoju mladú hlavičku. Nevieš náhodou kde bývá nějaký Hiruna?"
"Bývají na druhej strane mesta."
" A zaviedol by si ma tam?"
Malý Toby iba kyvne,vezme ho za ruku a odvede ho tam. Potom odide a Dean sa nadýchne a zazvoní. Po chvilce vyjde vysoký muž. Možno o 5 rokov starší ako on.
"Dobrý deň. Hladám Hirošimu Hirunu."
"Musím vás sklamať, ale môj starý otec pred nedávnom skonal."
" To ma mrzí. Uprimnú sústrasť."
Dean sa otočí na odchod.
"Mohol by som vedieť kto ste? Ste mi nejak povědomý."
" Nevideli sme sa, ešte nebol čas. Som Dean Hiruna, môj otec bol brat vášho dedy."
Chvilku tam na seba iba pozeraju.
" Asi som prišiel nevhod. Pridem inokedy až sa vám to bude hodit."
" Nie prepáčte. Volám sa Rin. Poďte ďalej."
Deana zamrazí. Rin,po mojej spolužiačke a holke z môjho teamu. Po hezkej a uprimnej holke. Aj keď spolu nekamarátili až teraz si uvedomil, že ju celý čas len odstrkoval tak ako ho odstrčil Kakashi pred skuškami.
"Prepáčte už budem musieť isť, mám ešte niečo na práci."
" Čo by ste Deane povedali piatku? Môj syn bude mať narodeniny a budeme mať viac času sa spoznať. "
Dean iba kyvne.
" A prečo si zamrzol, keď som povedal svoje meno?"
" Nie ste jediny nositel toho mena. Tak v piatok."
Dean sa otočil a odišiel. Premýšlal a k Udone prišiel dosť pozde a, takže všetci spali.
Nevěděl spať tak sedel vonka a pozoroval hviezdy. Musel ten osud nejak zvrátit. Muselo to nejak isť.
Ako každý deň cvičí u toho vymýšla ako sa sa z toho dostať.

Pokračování příště

cestovatel časomKde žijí příběhy. Začni objevovat