Po necelých piatich rokoch Dean a Iruka sa rozhodli, že sa vezmú. 3. Hokage bol zabitý, umrel aj Jiraya a piatym sa stala Lady Cunade.Dean stál pred zrkadlom a kukal na ten smoking. Trošku si ho napráva a začne si viazať motýlika. Len čo ho má hotové vojde do vnútra Kakashi a už skoro dospelý Naruto.
" Sluší vám to Deane."
" Ďakujem Naruto. Ale som nervózny."
" Neboj Deane. Asi každý je nervózny. Už je čas ísť."
Robili obrad za vesnicou takže vyrazili tam. Naruto sa usadí na svoje miesto a začne hrát hudba. Kakashi ho vedie k oltáru a keď Dean uvidel Iruku mal okúzlenie v očiach. Kým dôjdu k oltáru Dean šepne:
" Je krásný akoby som sa zamiloval každý deň zas a zas."
Ten predslov bol hezký,aj keď na Deanov vkus až moc dlhý. Len čo odznela veta nech sa pobozkaju a urobili to, zazvonili zvony a začala oslava. Dean a Iruka sedeli spolu uprostred stolu, držali sa za ruky a Dean sa pozeral na ich prstienky. Každý z ich priateľov mal preslov a každý z nich im prial všetko dobré ako v láske tak ak manželstve. Po hostine, keď už to tam začali uklízet Dean a Iruka idú spolu do svojho bytu kde Dean Iruku prenesie cez prah.
Iruka sa trochu triasol a Dean ho pobozka na rameno.
" Si nervózny?"
" Trochu."
"Nemusíš sa báť."
Urobia si spolu krásnu noc.
Po troch týždňoch Iruka začne mať ranné nevoľnosti a po vyšetrení mu povedia, že je už týždeň v druhom stave. Ale čo čert nechcel, keď bol Dean s Irukou na prechádzke objaví sa obrovská pečať,z ktorej nevie Iruka hneď odísť a spolu ich to vtiahne do seba a spolu padnú v Briarwoodu. Dean sa postaví a poobzera sa, keď vidí zmäteneho Iruku.
Príde k nemu a pohladí ho.
"Iruko si v poriadku?"
" Čo sa stalo?"
" Nejak som pozabudol na čas. Tá pečať sa objavila a neviem prečo ťa to vtiahlo so mnou do Briarwoodu. Poď zájdeme do toho obchodu cez cestu."
Spolu idú do obchodu s hudbou kde je u pokladne postarší muž, ktorý povie.
" Jeee ty si sa vrátil. Vrátil si sa Deane."
Dean zmätene pozrie.
" Je pravda, že ubehlo dvadsať rokov,ale ty si sa nezmenil. Som Toby. Chlapček čo za tebou furt chodil. Učil si ma pár svojich trikov."
" Toby máš obchod a zamestnancov. Rád ťa vidím. Toby toto je môj manžel Iruka. Iruko toto je Toby. Žije ešte niekto z mojej rodiny?"
" Vnuk tvojho strýka a jeho dcéra. Páni ani si sa poriadne nezmenil. "
" Porozprávame sa pozdejšie. "
Po chvíľke, keď sa Iruka spamätá spolu vyjdu von tak starý pán prosil o pomoc a povedal.
" Vzalo to môjho brata."
" Ale čo? Ako to vypadalo?"
" Okřídlené, čierne a vzalo ho tam do lesa."
Potichu šepne.
" Nekrolain. Ja vám pomôžem."
Pridal sa k ním nový chlapec v Briarwoodu a Tobyho 4 zamestanci,z ktorých sa stali strážci.
Spolu rok bojovali proti zlu. Nekrolain,Morticorn, Korrag z ktorého sa vykľul Limbow. Pridá sa k ním aj Dageron. Potom prišiel po Morticornovi Imperius a po nich desať stvůr. V poslednom boji, keď Irukov a Deanov syn bol na svete porazili najvyššieho a okrem Matumbu a Isis ostatné stvůry Dean pokľakol pred matkou dobrej mágie Ritou Repulsou.
"Najvyššia matko dobra žiadam vás iba o jedno. Vrátite mňa a moju rodinu späť do našej dimenzie?"
" Chceš to aj napriek tomu, že prídeš o svoje schopnosti strážcu?"
" Áno. Odovzdám silu Rangers dobrovoľne. Len sa chceme vrátiť domov."
" Za tvoju pomoc a pomoc tvojej rodiny po mnoho rokov budiš ti dovolené tvoje prianie."
Mávla hůlkou a vrátila ich domov kde s Irukou a ich synom zostali už navždy.