-28-

12 2 0
                                    


xxjjkxx: Seni diyorum çok seviyorum

xxjjkxx: seviyorum seni diyorum aptal şey

GeniusMin: Sana başkasını sevdiğimi söylemiştim.

GeniusMin: Beni sevmen umrumda değil.

14:30 (görüldü.)


Jungkook gelen mesajı gördüğünde masasının üzerinde ne varsa yere fırlatmış odasını darmadağın etmişti. İki ay sadece iki ay uzak kalabilmişti mesaj atmadan sadece iki ay dayanabilmişti. Dayanamayıp yazdığında ise aldığı cevap sadece ''beni sevmen umrumda değil'' olmuştu. Odasından dışarıya çıkıp Yoongi'nin suratının ortasına yumruk atmamak için kendini zor durduruyordu. Kendisini gerçek hayatta görmezden geldiğini biliyordu ama mesajda bu kadar acımasız olacağını hiç düşünmemişti.


xxjjkxx: Göt herifin tekisin Min Yoongi

GeniusMin: Hayır değilim.

xxjjkxx: GÖT HERİFİN TEKİSİN.

xxjjkxx: KALPSİZSİN.

GeniusMin: Hayır değilim. Sana umut vermiyorum diye göt herifin teki olamam güzelim.

15:13 (görüldü)


Yoongi evde yalnız olduğunu düşünmekte çok yanılmıştı. Çünkü Jungkook'un odasından gelen kırılma bağırma sesleri yalnız olmadığını tamamen belli ediyordu. Endişeyle salona gittiğinde odadan gelen küfür ve kırılma sesleri Yoongi'nin daha çok endişelenmesine sebep olmuştu. Ama yapamazdı o odaya girip ne olduğunu soramazdı. Bir yerine bir şey oldu mu diye bakamazdı. Her şeye cesareti olan Yoongi'nin bunu yapmaya cesareti yoktu. Tam bu sırada telefonuna gelen mesajla sesli bir nefes bıraktı. Kendi dertleri yetmiyormuş gibi bir de uğraşması gereken sapığı? hayranı? ya da aşığı vardı. Ona hangi sıfatla hitap edeceğini hala kestirememişti.

Can You Hear Me? 'Yoonkook'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin