-30-

15 2 0
                                    


İçmek,unutmak,dağıtmak şu an tek yapmak istediği bunlardı. Sabaha kadar içmek ve Yoongi'yi unutmak istiyordu. Tabi bu imkansızdı yıllardır unutmaya çalışıp unutamadığı adamı bir gece de  nasıl unutabilirdi  ki düşündükleri tamamen deli saçmasıydı. Unutamazdı o beyaz tenini, kemikli ellerini, güzel gülüşünü, uzaktanda olsa aldığı o kokusunu unutması imkansızdı.


Yoongi'yi düşünerek geçirdiği saatlerde ne kadar içtiğinin farkına bile varamamıştı. Körkütük sarhoş olmuştu adım atacak hali yoktu. Bu halde yurda gitmemesi gerektiğini biliyordu giderse kendine hakim olamayacaktı ama bunu düşünebilecek kadar ayık bile değildi yanında onu engelleyecek kimsenin olmaması da cabasıydı.


Zar zor kendini bir taksiye atıp şoföre  her zaman gittiği otelin adresini göstermişti. Tabi gösterdiği gerçekten de otel adresi olsaydı. Gidilen 20 dakikanın sonunda Jungkook otel sandığı   yurda gelebilmişlerdi. Taksici haline acıyıp eve girmesine yardımcı olmuştu. Jungkook yurtta olduğunu azıcıkta olsa idrak edebildiğinde tek yapması gereken şeyin bir an önce kimseyle karşılaşmadan  ve odaları karıştırmadan kendi odasına girmek olması gerekiyordu. 

Bu gece yaptığı hatalar sırasıyla geliyordu. Sadece içmek,dağıtmak , unutmak istemişti. İçmişti evet... dağıtmıştı evet... unutmak mı hayır kesinlikle... 

Hata bir körkütük sarhoşken kesinlikle ama kesinlikle yurda gelmemeliydi...Geldi.

Hata iki kesinlikle Yoongi ile kendi odasını karıştırmamalıydı... Karıştırdı.

Hata üç sarhoşken kimseyle özelilikle Yoongi ile karşılaşmaması gerekiyordu... Yatağına girdi.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Can You Hear Me? 'Yoonkook'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin