† 2 †

4 2 0
                                    

Rose.

Na krku a na hrudi mi naskočila husí kůže. Tělo mě začalo zrazovat ve stejném okamžiku, kdy mi sevřel hlavu do dlaní a naklonil se ke mně. Sotva se mě dotkl, byla jsem připravená roztát, až by u jeho nohou zbyla jen kaluž. Nevím, zda to způsobila jeho blízkost, adrenalin v mé krvi ale něco se mi na té chvíli líbílo, veškeré racionální myšlení bylo ale pryč a on přitiskl své rty na mé. Neztrácel už ani vteřinu. Vjel mi rukou do vlasů a pevně se chopil mého krku. Volnou rukou mi pohladil zadek a já nekontrolovatelně zasténala do jeho úst. Najednou byl všude. Držela jsem se ho, zatímco mi jeho ústa přejížděla po krku. Zasypával mě polibky a já stova lapala po dechu. Když jsem se procházela, netušila jsem, že k tomu dojde. Navíc je kurevsky rajcovní. Už jsem se o tom někdy zmínila? Tmavé oči a samý sval. Klekl si přede mnou na kolena. Podíval se na mě, vlasy rozcuchané tam, kde jsem ho za ně předtím popadla, a tváře rudé. Dlaněmi mi přejel od kotníků vzhůru ke kolenům a zase zpátky. Bylo to tak, rozpálil mě k bodu tání. „Opravdu to chceš?”
„Máš tužku a papír abych ti nakreslila cestu?”

„O souhlasu nikdy nežertuju, Rose,” opáčil něžně a sklonil se, aby mě políbil na vnitřní stranu kolena. „Ano chci to.” Netušila jsem, proč to vím tak jistě. Jistá jsem si mohla být jenom tím, že bych si něčím neměla být jistá. Nemělo by se mi líbit to, jak se tvářil, když přehodil moji nohu přes rameno. A určitě by se mi nemělo líbit, jak mi přejíždí jazykem po vnitřní straně stehna. Vyhrnul mi šaty. Zatímco se jeho rty posouvaly výš a výš. Očekávání mě asi zabije. Věděla jsem, že to dělá záměrně, byl stále blíž a blíž, nic zásadního ale zatím nepředvedl. Už jsem se chystala otevřít pusu, aby si pospíšil, vtom do mě ale prudce pronikl jazykem, a teď jim pomaličku kroužil kolem mého klitorisu. Místností se rozlehl hlasitý, zoufalý sten. Ani jsem si to neuvědomila, že vyšel z mého hrdla. Zasunul mi prsty mezi stehna tak daleko, jak to jen šlo, jeho obrovské dlaně se mi zabořily do zadečku a stiskly ho, pak najednou nasál můj klitoris do svých úst a já cítila, jak se vznáším. Mohl si teď se mnou dělat, co chtěl. Zmítla jsem sebou, sténala a třásla se po celém těle. Do hajzlu. Ani jsem se mu nemusela dívat do obličeje, abych viděla, jak vítězoslavně se teď tváří. Ani jsem nemohla. Obličej měl hluboko zabořený mezi mými stehny. Vjela jsem mu prsty do vlasů, abych se měla čeho přidržet. Spokojeně zasténal a já cítila, jak motýlci i poletují v mém břiše. Jedna jeho ruka mi sjela po zadku. Podívala jsem se na něj dolů, upřeně mě sledoval rudýma očima, zatímco do mě pomalu zasunoval ukazovák a prostředníček. Během vteřiny našel můj bod B. Konec hry. Frekvence jeho prstů se zvýšila, neúnavně kmital prsty dovnitř a ven, k tomu si pomáhal jazykem. Měla jsem pocit, že kdy by mě nepřidržoval ústy, přepadla bych přes něj. Ten pocit se stále stupňoval, vykřikla jsem a prudce ho zatahala za vlasy, a divoce přirážela boky k jeho prstům. „Bille..” zakňučela jsem. Byla jsem tak napjatá, že jsem skoro nemohla dýchat. „Bille, já už asi..”Ani jsem tu větu nestačila dokončit, každá částečka mého těla se stáhla ve sladké křeči. Vykřikla jsem a nekontrolovatelně se roztřásla, zatímco jsem ho pevně svírala uvnitř sebe. Zaplavila mě rozkoš a horko. Vytáhl že mě prsty a oddálil rty, zaklonil se, aby se na mě mohl podívat. Ve tváři měl ten nejvítězoslavnější výraz, jaký jsem kdy viděla. Když si nakonec strčil vlhké prsty do úst, nespouštěl ze mě oči.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 11 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

If you want you want. /CZ/Kde žijí příběhy. Začni objevovat