12. I'm sorry.

277 27 2
                                    

Destiny: 

"Nechceš si jít už lehnout?" zvednul mi Calum hlavu a něžně otřel své rty o ty mé. Já jen záporně zavrtěla hlavou a opřela ji o jeho rameno.

"No nic, my už si jdeme lehnout, zítra dojede Luke a Mike. Dobrou," zívnul Ash a jemně vzal spící Fran do náruče. Oba jsem přikývli a dál se věnovali hořícímu ohni, který pomalu dohasínal...

--

Ráno mě probudila vůně palačinek a marmelády. Vysoukala jsem se z Calumova objetí a šla se dolů najíst. "Lukey!" křikla jsem a vběhla mu do nastavené náruče.

"Des! Chyběla jsi mi," zmáčknul mě v objetí a já mu zabořila hlavu do ramene.

"Des?" ozvalo se za mnou a já se pomalu otočila.

"Mikey," vydechla jsem a roztáhla ruce. Udiveně mě sledoval a nakonec mě obejmul.

"Myslel jsem, že už s semnou nepromluvíš," zašeptal mi do ucha.

"Ty si tele. Na to tě mám až moc ráda," vtiskla jsem mu pusu na spánek. Zazubil se a sednul si k hoře palačinek, které nasmažil Ash.

"Clifforde, ruce pryč od Destiny!" křiknul Calum. Chudákovi Mikeymu vyletěla palačinka z rukou a skončila na zádech Fran, která si natahovala ponožky na nohy. Chytla palačinku, namazala ji marmeládou a přitiskla mu ji na obličej.

"Dobrou chuť Mikey," políbila mu vlasy a já se začala nekontrovatelně smát.

"Jakto, že Clifford dostává jednu pusu za druhou a my nic?" ohrnul ret Ash a Fran dala pusu na líčko Calumovi a Lukovi.

"Lepší?" mrkla na něj a odešla do pokoje. On jí hned následoval. Plácla jsem s sebou na volnou židli a vzala si jednu palačinku. Všichni si posedali ke stolu a v tichosti snídali. Bylo to až nezvyklé ticho.

"Tak jo, co se děje?" položila jsem vidličku a všichni upřeli oči na mě. V  krku se mi začal vytvářet knedlík a já se ho snažila spolknout.

"Nech toho. Na tento vtip už ti nenaletím!" křikla Fran z pokoje a já se nechápavě rozhlížela po klucích. Všichni sklopili hlavy a začali se rýpat v jídle. Z pokoje vyběhla uplakaná Fran a zuřivě si začala balit kufr. Hned za ní vyběhla Ashton a chytnul jí ruce.  "Nech mě Fletchere! Mohl si to říct dřív! Nemuseli ste mě a Des vodit za nos, že tu zůstane dlouho! Kurva já tyto prázdniny chtěla trávit s tebou!  Ashtone! Nechtěla jsem, aby si jel pryč. Slíbil jsi mi, že už zůstaneš. Dneska ráno  si to slíbil," sesypala se k zemi a Ash jí chytnul do náruče.

"C-Cože?" stoupla jsem si a všichni na mě zvedli své provinilé obličeje. "Řekni mi, že je to jeden z vašich nepovedených vtipů!" začala jsem zvyšovat hlas a po mém líci stekla horká slza. "Prosím," šeptla jsem a schovala obličej do dlaní.

"Máme ještě zhruba týden, nebo dva," obejmul mě Calum a já se mu vysmekla z náruče.

"To si mi to nemohl třeba zavolat? Něco jako: dojedeme, ale velké naděje na šťastný život si nedělej, mi to za chvilku otočíme zpět ?!"

"Slibuju, vrátím se hned, jak to bude možné," znova mě obejmul a hladil mě po vlasech.

"Já to tu bez tebe nepřežiju. Umřu. Odjedou všichni lidi, kterým na mě záleží a se kterýma jsem vyrůstala. Cale, prosím," zvedla jsem k němu své uslzené oči a on je palcem setřel.

"Je mi to líto," políbil mi čelo o které poté opřel to své "Tak moc líto."

One more day  c.h.Kde žijí příběhy. Začni objevovat