Büyük dert

52 6 9
                                    

<Alina'dan>

Sabah okula gitmek için saat kurmuştum. Uyanıp ayağa kalkınca yine midem bulandı. Seungmin'i uyandırdığımda halimi görür ve hemen kalkar.

Seungmin: iyi misin?

Alina: kusacak gibiyim

Seungmin yatağın yanındaki masadaki suyu bana uzatır. Biraz su içtikten sonra hafif iyileşirim.

Seungmin: Alina sen bu hal ile okula gidemezsin. Bugün evde kalacaksın

Alina: seni uyandırmaya gelmiştim.

Seungmin: tamam, sen şimdi burada uzan dinlen, ben dolaptan bişeyler atıştırırım.

Alina: tamam.

Seungmin: halin kötü olursa beni ara, gerekirse okuldan kaçıp gelirim.

Alina: bu arada gömleğini ütülemeği unuttum

Seungmin: sorun yok, ben yaparım.

Seungmin hemen ütüyü getirir ve gömleğini ütüler. Daha sonra formasını giydikten sonra dolaptan biraz ekmek alır. Ekmeği yiyerek evden çıkar.

<Seungmin'den>

Evden çıktım ve okulda doğru gidiyorum. Okul binasına girdiğimde yakın kankam olan Jungkook yanıma gelir.

Jungkook: naber Seungmin, kaç gündür derse girmiyorsun, bu gün de derse girmesen hoca seni sınıftan sınıfa geçirmeyecek bak bilesin.

Seungmin: geldim ya olm

Jungkook: nerdeydin sen?

Seungmin: özel bir konu, boşver

Jungkook: lan bana anlatsana, senin benden başka arkadaşın var mı?


Seungmin: kanka çok büyük bir derdim var;(

Jungkook: lan ben burda neyim?

Seungmin: bir sonraki tenefüs anlatayım mı?

Jungkook: bu ders anlat.

Seungmin: tamam, en arkada boş yerde otururuz.

Jungkook: tamam.

Ders başlar ve biz en arkada oturmuştuk. Fısıldıyarak konuşuyorduk. Jungkook konuştuklarımı duyunca gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Benim söyleyeceklerim bitince zil çaldı.

Jungkook: lan olm sen gerçekten manyaksın! 14 yaşında kıza bu yaşatılır mı amk?!

Seungmin: bunun olacağı aklımın ucundan geçmiyordu yemin ederim

Jungkook: o kıza bişey olsa sorumlusu sensin lan

Seungmin: biliyorum, maalesef öyle

Jungkook: ee napacaksın şimdi?

Seungmin: yapacak bişey yok, çocuğun doğmasını bekleyeceğiz.

Jungkook: bu olaydan başka kimin haberi var?

Seungmin: sen, ben, Alina. Başka kimse bilmiyor.

Jungkook: elimden gelecek kadar yardım edeceğim. Paran var mı?

Seungmin: yok

Jungkook cebinden 200 tl çıkarır ve Seungmin'e uzatır.

Jungkook: al şunu, şimdilik şunu veriyorum, okul çıkışı abimden para alıp senin karta göndereceğim.

Seungmin'in gözleri dolar ve Jungkook'a sarılır. Jungkook da ona karşılık verir. Okul çıkışı Seungmin herkesten önce eve gitti. Evin bahçesine girecekken telefonuna bildirim gelir. Jungkook 1.000 tl göndermişti ve bir mesaj atmıştı "kanka ihtiyacın olunca çekinme sakın"

Seungmin İle hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin