En güzel doğum günü hediyesi

42 5 34
                                    

7 ay sonra*

<Alina'dan>

Bugün benim doğum günüm. 15 yaşına girdim. Karnım büyümüştü ve yürümek biraz zor geliyordu 👇🏻

 Karnım büyümüştü ve yürümek biraz zor geliyordu 👇🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İnşallah doğum günüm olduğu için kimse evime gelmez. Çünki 7 ay geçmesine rağmen bu olaydan ben, Seungmin ve Jungkook'un haberi var.

Okullar tatil olduğu için Seungmin hep benim yanımdaydı. Aniden telefonum çalar. Arayan annem.

Alina: alo anne

Annesi: alo kızım nasılsın? Doğum gününü tebrik ederim bitanem. Okullar tatil oldu, gelsene artık evine?

Alina: teşekkür ederim anne, şeyy, hoca yaz tatili ödevi verdi ve birlikte yapmaya karar verdik, bu yaz tatili de buradayım.

Annesi: kızım senin yüzüne hasret kaldım.. Görüntülü arama yapayım mı?

Alina: yok yok olmaz, müsait değilim anne

Annesi: tamam kızım, seni ne zaman göreceğim?

Alina: anne İnşallah okullar açılınca gelirim.

Annesi: İnşallah kızım, görüşürüz.

Alina: görüşürüz annem.

Konuşma bitti*

Seungmin konuşmaları dinliyordu. Arama bittikten sonra sorar.

Seungmin: annen yine ne istiyo?

Alina: annem hakkında öyle konuşamazsın!

Seungmin: tamam be, sanki anasına sövdük

Alina: hele bi yap, seni doğduğuna pişman ederim

Seungmin: sakın hareket etme, sana bişey olursa benden bilecekler.

Alina: nefret ediyorum senden!!

Seungmin: ya sinirlenmesene yaa!! Oğlumuza bişey olsa beni 18'e girmeden hapise atarlar.

Alina: oh olsun

Seungmin: Bu arada bugün senin doğum günün mü?

Alina: evet

Seungmin: tebrik ederim, inşallah oğlumu sağ salim bana verirsin

Alina: saol, ama oğlunu kucağına alman için daha 2 ay var

Seungmin: sayılı gün çabuk geçer, dışarı çıkmam lazım, birkaç saate gelirim. Bişeye ihtiyacın olursa beni ararsın. Sakın temizlik falan yapma çocuğa bişey olur. Ben gelip yaparım.

Alina: tamam yaa off

Seungmin: oflama

Seungmin dışarı çıkar, Alina telefonunu eline alıp instagram'da gezer (ayy instagram kapalı özür dilerim), daha sonra Seungmin Alina'yı arar.

Seungmin: alo

Alina: yine ne var?

Seungmin: taksi ile attığım konuma gel hemen

Alina: tamam.

Alina hemen hazırlanır ve konuma bakar. Daha sonra dışarı çıkar ve bir taksi çevirir. Sürücüye konumu söyler ve gitmeye başlarlar. Taksi aşırı hızlı gidiyordu. Yola bakınca Alina'nın midesi bulandığı için telefonuyla uğraşıyordu. Aniden önden bir araba gelir ve...

<Seungmin'den>

Ya bu Alina neden halâ gelmedi? 10 dakikalık yolu 2 saate gelmeyi nasıl beceriyor Valla aklım almıyor. Bi dk, başına bişey mi geldi yoksa? Telefonumu elime alıp Alina'yı aradım. Çalıyor ama açmıyor. Lan noldu bu kıza? 2 dakika sonra yine aradım, yine açmıyor. 3 dakika sonra yrniden aradım, açtı.

Seungmin: nerdesin sen? Telefonu niye açmıyorsun?

📱: alo, sakin olun

Seungmin: sen kimsin? Alina nerde?

📱: Alina hanım trafik kazası geçirdi. Şuan hastanede.

Seungmin: Nee?? Alina'nın durumu nasıl? Bebeğe bişey olmadı değil mi?? Hangi hastane?

📱: ..... hastanesi. Daha fazla bilgi vere-

Seungmin telefonu kapayır ve koşarak bir taksi çevirir. Az önce söylenilen hastaneye gider. Hastane binasına koşarak girer ve Alina'nın yerini sorar. Alina acildeydi. O deminki hemşireyi bulur ve Alinanın ve bebeğin durumunu sorar.

Hemşire: Alina hanım ağır kaza geçirdi. Hastaneye gelirken hamile olduğunu da gördük. Bebeğin durumunun tehlikede olduğunu gördük ve Alina hanımı doğum odasına aldık. Şuan ameliyatta.

Seungminin rengi telaştan bembeyaz olmuştu. Alina'ya bişey olacak diye içine kurt düşmüştü. Doğum odasının önünde durmuştu. Yaklaşık 2 saat sonra doktor hanım içeriden çıkar. Seungmin doktorun önünü keser.

Seungmin: doktor hanım, Alinanın durumu iyi mi? Bebek nasıl?

Doktor: Alina hanımın yakını mısınız?

Seungmin: evet, evlilik yaşımız olmadığı için henüz sevgiliyiz.

Doktor: tebrikler beyfendi, nur topu gibi oğlunuz oldu.

Seungmin: Alina'yı görebilir miyim?

Doktor: evet ama fazla yormayın

Seungmin hemen odaya girer. Alina sevinçten ağlıyordu. Seungmin Alina'nın yanına gelir. Alina'nın ellerini tutar ve öper.

Seungmin: oğlumu gösterdiler mi?

Alina: daha görmedim, birazdan getirecekler.

Seungmin: iyi misin şimdi?

Alina: hem daha genç olduğu için hem de erken doğum olduğu için ağrım biraz fazla olacakmış.

O sırada hemşire kucağındaki bebek ile gelir. Seungmin ameliyat parasını hemşireye verdikten sonra oğlunu görür ve kucağına alır. Seungmin çocuğunun alnından öperken ağlamaya başlar.

Seungmin: kurban olurum sana hoşgeldin oğlum..

Alina: sen benim en güzel doğum günü hediyemsin oğlum🥲🥲

Seungmin İle hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin