3-4 ay sonra*
<Alina'dan>
Saat gecenin 4'ü. Ben ve Adrian halâ uyumadık. Çünki Adrian bi türlü uyumak istemiyor. Sürekli ağlıyor. Oyuncaklarıyla onu anca susturuyorum.
Seungmin uyuyor. Yarın tarih sınavı var ve çok çalışmıştı.
Evet, Adrian uyudu ve ben sessiz adımlarla odama gitmeye çalışıyorum. Yanlışlıkla ayağım yerdeki oyuncağa takıldı ve yere düştüm. Bu sesle yalnızca Adrian değil, Seungmin de uyandı. Adrian yeniden ağlamaya başladı. Seungmin koşarak yanıma geldi.Seungmin: noldu, canın acıdı mı?
Alina: sorun yok, sadece ayağım şu oyuncağa takıldı.
Seungmjn: sen geç uyu, ben bakarım bebeğe
Alina: ama sen yarın okula gideceksin
Seungmin: aman ya, sanki saatlerce uyutacağım, 5 dakika ninni okuyacağım sadece
Alina: benim uykum yok
Seungmin: benim de uykum kaçtı. Birlikte uyutalım.
Alina bebeği kucağına aldı. Seungmin Adrian'a oyuncağını gösterip dikkatini dağıtmaya çalışıyordu. Daha sonra Seungmin bebeği kucağına alır ve Alina oyuncakla bebeğin dikkatini dağıtır. Seungmin aniden ninni okumaya başlar. Seungmin'in sesi çok güzell. Adrian uykuya dalır.
Seungmin: sen bizim odada uyu, ben Adrian'ın beşiğinin yanında uyuyacağım.
Alina: tamam.
A
lina Seungmin ile uyuduğu odaya geçip uyur. Seungmin Adrian'ın beşiğinin yanındaki koltukta uyumaya başlar.
Sabah saat 6da Seungmin'in telefon alarmı çaldı. Tabii, o zaman Adrian da uyandı. Alina yarım uykulu halde bebek odasına gelir. Adrian'ı kucağına alır ve susturmaya çalışır.
Alina: günaydın
Seungmin: günaydın güzelim, ben kahvaltıyı kendim hazırlarım sen zahmet etme. Bişeye ihtiyacın olursa ara beni.
Alina: tamam birtanem
Seungmin hemen formasını giyer ve aşağı kata iner. Kahvaltısını yapıp evden çıkar. Alina Adrian'ı sakinleştirir ve aşağı kattan biberonu aramaya başlar. Biberonda yemeğini hazırlayıp Adrian'ı yedirmeye başlar. Yemeği bittikten sonra Adrian sadece kendisinin anladığı garip kelimeler söylemeye başlar. Sanki çok önemli bişey söylüyor da biz anlamayınca kızıyor gibi. Anne olmak çok güzel bir duygu ♡