Bu arada orayı unutmuşum ben yaaa (salak kafam) Orhanla Holofira (Nilüfer) evliler.
Alp:Beyim Yakup beyler geldi.
Osman:Gelsinler
İçeriye girdiklerinde Alaeddinle Orhan Mehmetin halini görünce şok oldular.
Osman:Mehmet Oğlum bilirim zordur amma olan oldu yakup bey size karşı çok mahcubum.
Yakup:Bilirim Osman Bey, Bunu düzeltebiliriz Alaeddinle Gonca bilirsin.. Mehmet düşüncesizlik etmiş tabi sizde uygun görürseniz.
Osman:Yakup bey bu konuyu akşam konuşalım şu an çok önemli bir şey vardır. Fatmayı bulamazız.
Mehmet:NE!
Orhan:Sanane Mehmet!
Yakup: Laf dalaşının sıra-
Nilüfer:Destur Varmıdır Osman baba
Osman:Gelesin kızım
Orhan:Nilüferim bembeyaz olmuşsun ne oldu?
Nilüfer:Beyim Moğol baskın verdi. Lakin Fatma.. Fatma'da onlarla ve işin garip tarafı Moğol kıyafetleri giymiş bize karşı savaşıyor!
Hepsi:NEE!
Herkes dışarıya çıkar ortalık berbat haldedir. Savaşmaya başlarlar.
Fatmayı böyle düşünün
Fatmanın neden böyle yaptığını kısaca açıkliyim Fatma yatarken baygınlık geçirmiştir karacelasun onu bulup keneyi çıkarttırmıştır. Uyurken Bir Zehir içirmiştir. Bu zehir onun tarafına geçmesini sağlamıştır. Devam;
Savaşırlarken Osmanla denk gelirler
Osman:Fatma?
Fatma:Fatma değilim ben moğolum İsmim Ayceren (Moğol kökenli buldum. Kesinlikle Ceren ismim değil diye seçmedim.) Hepiniz ölüceksiniz pis türkler!
Osmanla savaşmaya başlarlar.
Fatma tam bir hamle daha yapacakken arkadan orhan gelir pusatının arkasınla vurur ve bayıltır.
Osman:Afferin oğul sen Odasına götür. Zaten az kaldılar. Lakin bağlayasın hala ne olduğunu bilmeziz belliki çok büyük bir oyun var.
Orhan:Tamamdır Beyim
Fatmayı odasına götürüp ellerini ayaklarını bağlar yavaşça yatağına bırakır.
Orhan:Ah be bacım nedir bu halin vallahi Moğol kıyafeti olmasa yakışmış derdim.
~Savaş Alanı~
Karacelasun:Nökerlerim burda işimiz bitti aycerene haber edin arkamdan gelsin.
Nöker: Efendim Ayceren ortalıkta gözükmez
Karacelasun:Vaktimiz yoktur imdi sonra çaşıt yollar buldururuz NÖKERLERİM HADİ BURDA İŞİMİZ BİTTİ!
Malhun: Osman kızım.. Duyduklarım doğru mudur?
Osman: Doğrudur Malhun doğrudur. İmdi otağında orhan yanında Hayde yaralılara bakalım şehitleri defnedelim bakarız.
Malhun:Peki beyim
~Fatma Oda~
Fatma:Noluyor be! Neredeyim ben?
Orhan:Odandasın Bacım
Fatma: Orhan! Ne bacımı be Çöz beni moğolum Ben Moğol işitmez misin adım Ayceren derim.
Orhan:Ayceren he Güzel isim seçmişsin lakin senin ismin fatmadır. Hani sorardın bana ay ışığı demek derdim. Gülerdik birbirimize Ben ağabeyinim senin unuttunmu?
Fatma:Sus yeter artık pis Türk hepiniz gebereceksiniz!
Orhan:Sen ne kadar kabul etmesende bacımsın anla artık bak benim güzel Bacım kendine gel hadi artık
Fatma:Bir daha o aşağılık çeneni açarsan seni pusattan geçiririm.
Orhan:(Güler) geçirsene
Ayağa kalkmak için yeltenir ama yapamaz.
Fatma: Pisliksin Senden nefret ediyorum.
Orhan:Bende seni seviyorum Bacım
Alaeddin içeri girer.
Alaeddin:Heh ağabey ne olur burda
Fatma:Elinin körü olur sanane birşeyide bilmeyiver çok uzadı bu iş çözüyomusunuz yoksa kendi işimi kendim mi halledeyim.
İçeri Osman, Malhun, Nilüfer ve Bala girer.
Fatma:Hah bir siz eksiktiniz
Osman:Alaeddin, Bakasın bir ne olmuş fatmaya ciddi midir yoksa bir oyun mu vardır.
Fatma:Asla dokanma bana pis Türk nefret ediyorum hepinizden ve Ben fatma değilim adım Ayceren gerçi sizeneyse
Malhun:Kızım
Fatma:Ne var Osmanın hatunu
Bala:Fatma kızım bilirim bize kızgınsın amma pek ileri gidersin
Fatma:Eh yeter be!
Osman Alaeddine işaret verir ve Fatmayı bayıltıp tedavi etmesini söyler.
Fatma:Sakın deneme bile kelleniz gövdenize ağır geliyorsa denersiniz.
Alaeddin arkadan mendili bastırıp bayıltır.
Nilüfer: Ah be fatma
...............................................................................................................................................
Bölüm sonu şekerlerim
İstek sahne varsa belirtin
Osurdum bay kaçtım tay<3🖕😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞARAB-I KEVSER ALGON
Action"Değişmişsin" dedi kırgın bakan gözlerini gözlerinden ayırmadan. "Değiştirdin" dedi kırgın bakan gözlerini kaçırarak. ...