~Ölürsekte Kalırsakta Birlikte ~

177 22 16
                                    

Hiç istemesemde sabah olmuştu. Çok zoruma gitmişti ağabeyimin dedikleri o gece hiç uyumadığım her halimden belli oluyordu. Mecbur kahvaltı için sofraya gittim. İçeri girdiğimde abim bir bakış attı ki korkmuştum ve abim söze girdi.

-Sen birde o herif için mi ağlarsın ha!

-Zoruma gidiyor anla zoruma gidiyor.

-Bana bak! Cezalısın anladın mı  Cezalısın derhal yemeğini ye ve otağına git gelicem birazdan.

Sustum. Zoruma gitti hızlıca kalkıp otağıma gittim başlığımı çıkardım ve yere çöküp ağlamaya başladım.

Ne kadar istemesemde sabah olmuştu. Kahvaltı bile etmeden yenişehirden ayrıldım ve uçurum kenarına gidip oturdum. Sadece çare düşünmeye başladım.

O kadar çok acı çekiyorduk ki sesim kuvvetlendi. Tutamadım kendimi ağzımı kapattım. Tek temennim kimsenin sesimi duymamasıydı. Derken odaya abim daldı ve kapıyı kilitledi. Beni gördü ve yanıma eğildi.

-Bana bak sen hep ormana gidicem dediğinde o adamla mı fingirdeşiyordun!

Sustum ne desem gene kendi bildiğini okuyacaktı.

Çenemi sertçe tutup kaldırdı.

-Öyle mi cevap yok yani sen imdi görürsün

Korkulu gözlerimle ona baktım. Abim gülceye seslendi.

-Gülceee!

Bir anda arkamdan iki el beni tuttu hareketsiz hale getirmeye çalıştı. Ama nafile ben ona tokat attım. Abim işaret verdi arkamda bir sızı hissettim vücuduma bişey enjekte edildi yavaş yavaş halsizleştim ama hala bilincim yerindeydi. Dayanamadım yere süzüldüm sadece abimin bana yapacaklarını düşündüm ama canım çok yanınca acıyla inledim.

-Mhh Ahh

-Tamda böyle olması gerekti aferin gülce çıkasın imdi!

-Buyruk senindir Mehmet bey

Gülce çıkar.

-Evet nerde kalmıştık bacım

Zorlada olsa sesim çıktı.

-pisliksin

Mehmet karnından tekmelemeye başlar goncayı goncanın canı acayip derecede yanıyordur. Lakin sesi çıkmıyodur. Sessizce ağlıyordur en son dayanamayıp bayıldım.

5 dk geçmeden sızıyla uyandım ilacın etkisi geçmişti. Lakin bişey fark ettim. Ellerim bağlıydı. Bacaklarım desen çok sıkı bir şekilde bağlıydı. Korkuyla ağabeyime baktım.

-Etme nolur ağabey nolursun

-Cezanı çekeceksin

diyip kemeriyle sırtına vurmaya başlar gonca acıyla inler sonra Mehmet odadan çıkar. Olayın şokunu atlatmaya çalışan gonca bir anda karar alır. Yere düşen pusatını gördü güç belada olsun aldı. yavaşca ipleri çıkarmaya başladı. Başarılı olunca kimseye görünmeden atına binip kaçtı. Uçuruma doğru ilerledi atını ağaca bağladı.

-Medreseli?

-Goncam sen ne ararsın burada

-Özür dilerim sevgilim olmadı lakin ben ümidimi kesmeyecem

-Bende meleğim bende gelesin şöyle yanıma

Gidip yanına oturdum. Gülüşüp eğlendik.

Arkamızdan bir ses yükseldi.

-Bak senn bir taşla iki kuş ha!

Alaaddin hışımla ayağa kalktı.

-Soysuz köpekkkk!

Goncayla Alaaddin bir süre dayandılar lakin çok fazlaydılar.

-Direnmeyesiniz gayrı ya teslim olursunuz yada..

-Yada?

Karacelasun goncanın boynuna pusat tutar.

-Yada sevdalın ölür.

-Alaaddin sakın teslim olma

-Yapmak zorundayım. Goncam senin için

O an bayıltılmışlardı.

-Hayde bunları götüresiniz lakin hatunu daha sıkı bağlayasınız onunla işimiz çoktur. Diyip kahkaha attı.

Alaaddin gözlerini açtığında Karacelasun hala baygın olan goncanın saçlarını oynamaya başlamıştı. Bişey dikkatimi çekti goncanın ağzıda bağlıydı ve o zincirlere bağlıydı. Birden bağırdım.

-Bırak lan it hatunumun saçlarını soysuz köpek

-Hee öyle mi?

-Hee öyle şerefsiz

Karacelasun goncanın boynunu öpmeye başlayınca gonca uyanır ağzı bağlı olduğu için bağırmaz.

-Mmmmmm mmmmm

-Bırak lan it bırak senin kelleni alıcam

Karacelasun Alaaddine yumruk atar.

-Mmmmmmmmm

-iyi bak Alaaddin

Goncanın sırtına kırbaçla vurmaya başlar. Gonca acıyla inler.

-Mmm ııımm

-Lan soysuz it bırak lannn!

-Bak sen daha görr bu az bile

Goncanın ağzını açar.

-Lan soysuz köpek bırak bizi bırak!

-Kova getirin!

Alaaddin anlar.

-Sakın sakın onu bırak beni al

-Sus lan Osmanın eniği

-Goncam korkmayasın lakin bana bir söz vereceksin "Ölürsekte Kalırsakta Birlikte"

-Ölürsekte Kalırsakta Birlikte medreselim...

Adam tuttuğu gibi goncanın kafasını suya tutup çıkarır.

-Söyle hatun babanın bir sonraki hamlesi ne?

-Sen benim ağzımdan laf alamazsın it!

Gonca böyle diyince sinirlendi ve nefesi tükenene kadar kafası suda kaldı. Gonca çırpınıyordu.

-Lan bırakkk çıkar nefes alsın ölürse andım olsun ki senin kelleni alırım.!

Çıkardı. Gonca nefes nefeseydi.

-Gülüm sana söz veriyorum buradan kurtulucaz

Tüm gece boyunca ikisine işkence ederler lakin hayla konuşmazlar

-Konuş hatun aksi taktirde Osmanın iti ölür.

-Hayır hayır asla asla bunu yapmayacaksın!

-Sadece izle

-Götürün bu herifi

-Hayır Alaaddin!

-Seni seviyorum gülüm

Gonca yere çöküp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlar.

-Bana bak Osmanın iti eğer hatun yaşasın istiyorsan dediklerimi yapacaksın

-Ne istersin it!

-Seni öldürmeden kefene sarıp az sanki öldürmüşüz gibi en son onu çözüp sizi salacaz! Sonra işimizi başka yöntemle halledecez Osmana öyle bir acı yaşatacamki

-Soysuz it sırf hatun için kabul ediyorum yaşasın diye onun bu acıyı yaşamaması için

-İyi sonra kavuşursun sevdalına

Her şey hazır edilir. ormanın içine goncanın gözlerini açarlar gördüğü görüntüyle şok olur gözlerinden yaşlar akar Ayaklanır Alaaddinin yanına gitmek için  o sırada haberi Alan yakıp beyler ve Osman beyler tüm aileyle gelmişti. Herkes Alaaddinin öldüğünü sanıyordu bala dayanamaz bayılır olayın şokuyla hepsi izlemeye başlamıştı. Mehmet vicdan azabı çekiyordu.






ŞARAB-I KEVSER ALGONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin