6. Disappointment

20 5 0
                                    

Сүрчигний нялуун хурц үнэр хамар цоргиж, надад мартсан зүйлийг минь дөхүүлэхээр ирсэн сувилагч бүсгүйрүү би ярвайн ширтлээ. Тэгээд дараа нь Рикирүү харахад тэр санаа алдаад

-Жүн, би түүнийг олчихсон. 8 сарын турш тэр Хонг Конгд байсан байна.

Би юу ч дуугарсангүй.

-Тэр их хэцүү байдалд байна. Би чамаас нэг их зүйл гуйж байгаагүй шүү дээ. Нэг л удаа, нэг л удаа түүн дээр очиж түүнийг дээрдэхэд туслаач. Би найзыгаа зовж байгааг харж чадахгүй нь.

Түүний ярианы өнгөнөөс л би Жүнийг надаас холдоод ахиад л хачин болж орхисоныг мэдээд дотроо бодол болон хэсэг зогслоо. Мөн би Рикигийн ийм цөхөрсөн харцыг найзлаж эхлэсэн тэр мөчөөс эхлээд нэг ч харж байгаагүй учир намайг айлгаж байв.

-Тэр ахиад л?

-Тийм ээ энэ удаад бүр хэн ч хэлээд зогсохгүй нь. Ийм зүйл бодмооргүй байгаа ч түүнийг...

Тэр ингэж хэлээд хэсэг чимээгүй зогсоод дараа нь

-Үхчихвий гэж айж байна.

Тэгж хэлэх үед түүний нүдэнд нулимс хурахыг би үзэв. Бурхан минь тэр үнэхээр сайн найз юм.

-Рики ямартай ч надад ирж хэлсэнд баярлалаа. Түүнийг би ямар байдалтай байгаа бол гэж санаж бас бэтгэрч байсан. Ахиад ганц удаа ч болтугай уулзаад үзвэл би үхсэн ч харамсахгүй.

Намайг ийн хэлтэл тэр санаа нь амарсан бололтой намайг чанга гэгч нь тэвэрлээ.

-Надад их хэцүү байлаа Сю...

_________

2018.12.25

-Хөөх чи яг Жүнхүй шиг юмаа.

Рука багшийн муурыг илэхээр ойрттол тэр муухай царайлж багахан архирах нь надад сонсогдоход би доош ширтэхдээ ийн шивнэлээ. Гэтэл яг ард минь

-Яасан адилхан эгдүүтэй гэж үү?

-Үгүй ээ бүлтрэх гэж байгаа аятай том нүдтэй, муухай ааштай болохоор нь хэлж байна.

Намайг ийн хэлтэл тэр ярвайгаад дараа нь хажууханд минь ирэн суухдаа

-Үзэгчдийн суудалд Минхао сууж байсан. Аав чинь хаачсаныг мэдэхгүй ч түүний суудал хоосон байх шиг байна.

Түүний үг дуусаа ч үгүй байтал би санаа алдаж

-Түүнээс угаас юу ч хүлээгээд хэрэггүй дээ. Минхао байхад, тэр л намайг үзэхээр ирсэн байвал болох нь тэр.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 15 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Memories Three: Fallin FlowerWhere stories live. Discover now