Itt lehet kérni + bevezető

149 9 37
                                    

Na tehát igazából, címből is kiderül ez egy Csele x Csónakos könyv lesz. Inkább különböző szituációk lesznek. Amik összefüggenek azt a rész elején említem mindenképpen.
Lesznek olyan oneshotok amik az "Everything about the Paul Street" könyvemben szerepelnek, azt is megemlítem majd, csak szeretném, hogy azok is egy helyen lehessenek.

Akinek esetleg bármi kérése-kívánsága van, bármilyen szituációból olvasna egy shotot az nyugodtan írja le ide, kommentbe.

Trigger warningok:
-boys love (lgbtq)
-káromkodás
-alkohol, cigaretta említése, alkohol hatása alatt lévő ember
-esetleg különböző fóbiák említése (ha ilyen történik azt jelzem, hogy mivel kapcsolatos)
-18+ dolgok említése (egy-egy mondat)
-ha esetleg lesz hangulatom deep hangulatú részekhez akkor: mentális betegségekkel való foglalkozás, esetleg öngyilkossági hajlam vagy kísérlet, betegség, esetleg self harm említése előfordulhat viszont ez egyáltalán nem biztos.

A trigger warningokat a részek elején jelzem, ezek mellett feltüntetem az alap koncepciót és ha van bármi egyéb hozzáfűzni valóm azt is.

Bármi kérés/kérdés esetén itt tudtok szólni, én pedig minél hamarabb válaszolok.

Ha elolvastad csak jó szórakozást kívánok, én pedig próbálom minél hamarabb hozni a részeket!

Cselnakos kalandok:D (Csele x Csónakos) Where stories live. Discover now