Koncepció: Tanulmányi kiránduláson lesznek Görögországban, kicsit tanulják a görög mitológiát is! :D
Tw:boys love, káromkodás
Egyéb: nem értek nagyon a görög mitológiához kérlek nézzétek el. A történet elején ilyen nagyon "close bestfriendsek" (fülig szerelmesek de az égért se ismerné be egyik se.)Csele és Csónakos, tehát az ölelések stb full normálisak.
Kérés: RbertF
Made by: Hanna
Jó olvasást!
•
•
•
•
•Már öt perce becsengettek. Tanár sehol, tehát az osztály összes tagja hasznosítja az idejét. Egymást túlkiabálva beszélgetnek, van aki telefonozik, van aki eszik. A levegő, a mozdulatok és a hang egyszerre fagy meg, mikor szeretett Orsi néni helyett Rácz tanárúr lépett be a 10/A termébe.
-Jó reggelt, osztály!
-Jó reggelt ,Rácz tanárúr! -felelte kórusban az osztály.
-Orsi tanárnőnek ma orvoshoz kellett mennie, hogy jövő héten ő is tudjonk velünk menni a görögországi osztálykirándulásra, így én lettem megbízva, hogy osszam ki a csoportmunkákat. A párok egy-egy mitológiai történetet fognak feldolgozni, természetesen jegyért. A feladatra a hazaút utáni napig van időtök. Csengey kérlek ossz mindenkinek egy lapot!- mire a fiú felpattant és elkezdte osztogatni a hófehér lapokat.- A témákat Orsi néni választotta, így őt kérdezzétek mindenről, nem vagyok se irodalom, se történelem tanár. Nemecsek és Weisz tiétek az Alesiai csata (Caesar elleni lázadás), Boka és Geréb tiétek lesz a görög istenek születése , Barabás és Kolnay ti Khaosszal fogtok foglalkozni, Csele és Csónakos Ganümédész Trósz és Zeusz története a tiétek.
-Papuskám ez milyen Gané trónról beszél?- suttogta Cselének, Csónakos, mire Csabika halkan felnevetett.
-Csónakos, te bolond vagy.Hétfőn, reggel hatkor izgatottan gyülekezett az osztály az iskola kapuja előtt. Csele, mintha az egész házukat elpakolta volna, addig Csónakos egy utazótáskába belepréselt mindent.
-Csabika, hallod? Te odaköltözöl?
-Dehogyis, beszélsz hülyeségeket. Miért költöznék?
-Papuskám.. Három táska és egy bőrönd van nálad.
-Én legalább nem ugyanazt az alsónadrágot fogom másfél hétig hordani.Egy kegyetlen hosszú és unalmas út után megérkeztek. A szálláson négyes szobák voltak, így Kolnay és Barabás kötött ki náluk. Mindenki kipakolta a dolgait utána pedig az osztály a tengerpartra vette az irányt.
Csele és Csónakos a parton ülve bújta a netet, mivel Csele minél hamarabb túl akart lenni a projektfeladaton, hogy a nyaralás többi részét élvezhesse stressz nélkül, hogy esetleg Orsi néni megbuktatja Csónakost, ha szerez még egy egyest.
Csabi a wikipédiát bújta, közben olvasta Csónakosnak.
-Na tehát papuskám.. A GanéTrón megtetszett a Zeusz bácsinak, aki amúgy házas. Aztán átvarázsolta magát egy sassá, felkapta a faszit és elrepült vele. Aztán pohárnok lett, csak azért, hogy Zeusz megdughassa és még halhatatlanságot is kapott? Hát mi a faszom ez Csabika?
-Szerintem kifejezetten aranyos, hogy annyira szerette, hogy halhatatlanságot is adott neki és próbálta megoldani, hogy láthassa. Az már mellékes, hogy megcsalta a feleségét.
-Ez egy elbaszott török dráma...
-Ja és amúgy Héra asszem a testvére is volt.
-HÁT MI A FASZOM MÁR EZ? Én ezt feladom.- mondta András, majd elfeküdt.
STAI LEGGENDO
Cselnakos kalandok:D (Csele x Csónakos)
FanfictionKifejezetten élvezem írni ezt a shippet, így úgy döntöttem írok egy olyan könyvet ahol a Cselnakos páros különböző szitúációkban szerepel, ezek a részek nem összefüggőek, ha van olyan ami kapcsolódik egy korábbi részhez azt a rész elején jelzem. Ha...