Lány (vagyis fiú) kérés

56 6 63
                                    

Koncepció: Fiúkérés:D

Tw: boys love,káromkodás

Egyéb: kicsit béna lett, bocsánat, kapcsolódik a Tanulmányi kirándulás storyhoz.

Kérés: RbertF

Kérés: RbertF

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.





Csele és Csónakos középiskola eleje óta már egy párt alkotnak, most pedig mindketten felnőttek, bár kapcsolatuk ugyan olyan tökéletes. Jó...tökéletes a nagy francokat. Amelyik kapcsolat teljesen tökéletes ott valami nem oksi. Nyílván náluk is vannak kisebb esetleg néha, nagyobb hullámvölgyek is, de mindenre található megoldás. Csónakos, mikor tudta, hogy szeretné kicsit komolyabbra fordítani kapcsolatukat elkezdett körbe kérdezni a fiúknál tippekért, neten olvasott utána...egyik vizsgafeladatára sem tett ennyi kutatómunkát, mint ebbe a "projektjébe". Természetesen elsőnek Bokát rohanta le a kérdéssel, mert hát a Boka az mindent tud!
-Te papuskám hallod, hogyan vegyem el férjül a Csabikát..?
-Hát térdelj le elé, aztán mondd a szöveged.
-Jó ennyi nekem is megvan.. De hol, meg mikor, meg ilyenek.. Hát a Csabika maga a tömör luxus..
-Mondjuk valahol, ahol egy szép emléketek készült?
-PAPUSKÁM ZSENI VAGY! ... BAZDMEG ÉN MÉGNAGYOBB ZSENI VAGYOK! Mi lenne, ha elvinném nyaralni Görögországba.. Tudod ahol voltunk tizedikbe az Orsi néniékkel. Ott mentett meg a pótvizsgától!
-Ötletnek nem rossz. Görögország szép hely.. Várj. Komolyan Csónakos? Mert ott írta, meg helyetted a projektfeladatot?
-Ja, meg ott jöttünk össze!
-Így már nem hangzik olyan rosszul.

Rengeteg szervezésbe telt az egész. Csónakos tudta, hogy Csele az ezüst, vagy az ezüst színű ékszereket preferálja. Kérdés sem volt, egyből megtalálta a tökéletes gyűrűt számára. A nyaralást könnyen intézte, Csele pedig gyanú nélkül rábólintott, mivel nem ez az első, hogy külföldön nyaralnak.

Eljött végül a nyaralás hete. Hétfő hajnalban, hulla fáradtan érkeztek a reptérre. Egy örökkévalóságnak tűnő várakozás után feljutottak a gépre, majd egy örökkévalóságnál is hosszabb út után a reptérről ugyan abba a hotelba vették az utat, mint 6 évvel ezelőtt. Az emelet és a szoba más volt, mivel most nem volt szükség 4 személyes szobára, de a nosztalgia így is jó volt. Csónakos a hazaút előtti napra tervezte a dolgokat, ami hamarabb el is jött, mint hitte volna. Izgult.. Persze, hogy izgult! Hat éve is ugyan így izgult. Főleg, hogy ott másodjára vallott Cselének, mert először nem vette a lapot.

Minden úgy történt, akárcsak akkor. A homokos tengerparton, Csabi törölközőjén ülve nézték a naplementét, Csele cseresznyés, Csónakos áfonyás jégkását ivott. Pont, mint akkor. Újra tizedikes kisfiúnak érezte magát, hasonlóan izgult. Még jobban, mint akkor. A kis dobozka, benne a gyönyörű ezüst gyűrű, Csónakos zsebében. Egy nagy levegő után felállt Csabi mellől és letérdelt előtte. A meglepődöttség minden formája ott ült az arcán, nem akarta Csele először túlgondolni, de amikor meglátta Csónakos kezében a dobozt, könnyek szöktek a szemébe.
-Huha Csabika, tudod én nem vagyok jó ezekben annyira, de én esküszöm próbálkozok. Amikor hat éve itt kérdeztem meg, hogy leszel a a barátom...jó nem pont ezt mondtam.. De azt mondtad, hogy reméled, hogy a kezedet nem így fogom megkérni. Tehát megpróbálok kitenni magamért.. Izé.. -óvatosan előhúzta zsebéből a Boka által írt "puskát" és belelesett- Na tehát. Amikor hat éve itt mondtam el neked.... Másodjára is, hogy szeretlek. Te pedig viszonoztad. És az akkor feltett kérdésemre is igen volt a válaszod. Talán az volt a legszebb nap az életemben. -néha belelesett a szövegbe- uh basszus ezt nem tudom elolvasni...mindegy.. Tehát remélem, hogy most is igen lesz a válaszod, mert nagyon szeretlek. Még akkor is, ha sokszor balfasz vagyok és gyerekes.. Csele Csaba Papuskám, hozzám jönnél feleség-... Bazdmeg... Férjül? -Csónakos befejezte a szövegét, reménykedve pillantott Cselére. A fiú zokogott, Andris remélte, hogy csak örömében.
-Hozzád megyek feleségül, Andris. -mosolygott Csele. András pedig Csabika könnyeit törölgetve csókolta meg. Teljesen nosztalgikus érzés volt. Tényleg olyan, mint a legelső csók édes, tele szeretettel. Utána a gyűrű is felkerült Csele ujjára... És már csak az esküvő szervezése van hátra...




Esetleg majd egy part3?

Cselnakos kalandok:D (Csele x Csónakos) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora