Koncepció: Csele egy baleset által mozgássérült lesz, szülei új ápolót keresnek mellé. Csónakos pedig jelentkezik.
Tw:boys love, káromkodás, mozgássérült karakter (idk, hogy ez triggerelhet e bárkit, de azért ideírom) , baleset
Kérés: ---
Egyéb: Őszinte leszek én ezt nem tudom, hogy pattant ki a fejemből. Csak úgy jött:D
Made by: Hanna
Jó olvasást!
•
•
•
•
•Boka próbálta felkészíteni Csónakost az állásinterjú előtt lévő másfél órában.
-Önéletrajz?
-Megvan papuskám, megvan!
-Iratok?
-Ittvan az is.
-Mit nem csinálunk?
-Uh.. Nem poénkodunk kerekesszékes viccekkel... Nem papuskámozom a munkáltatóimat és nem beszélek csúnyán.-mondta bemagolva Csónakos,
mintha egy nyolc éves kisfiú mondaná fel a verset.
-Mit csinálunk?
-Uhm.. Uhm.. Megfontoltan válaszolunk, illedelmesen beszélünk...-
-Még valami van és az nagyon fontos tudod.
-Ahj.. Türelmes leszek...
-Na nem is olyan nehéz látod?-igazgatta meg Boka, Csónakos gallérját.
-Uhum.
-Tedd ebbe a papírokat. -nyomott a kezébe egy mappát.Egy másfél órás fejmosás és oktatás után Csónakos útnak indult. A villamosról leszállva lépkedett a CseleVilla felé. A rövidebb séta után megnyomta a csengőt és várt. Egy nála pár évvel idősebb lány nyitott neki ajtót. Haja lazán felfogva, egy oversized sötétkék pólót és egy baggy szabású fekete melegítőnadrágot viselt. Lábán pedig egy nyuszis mamusz.
-Sziaa! Te az állásinterjúra jöttél, igaz?-kérdezte a lány kedvesen. Csónakos pedig bólintott.
-Jajj akkor egy pillanat szólok anyukámnak.... ANYAAAAAAA!
-Mit szeretnél Pannus?- jött le a lépcsőn egy nő, vélhetőleg a lány anyukája.
-Uh ittvan valaki az állásinterjúra...bocsi mi is a neved?
-Csónakos András
-CSÓNAKOS ANDRÁSNAK HÍVJÁK!-kiabálta a lány.Az anyuka is előkerült, elmentek beszélgetni. Egy rövid bemutatkozás után rátértek a lényegre.
-Köszönöm szépen, hogy eljött. Igazából elmondanám a feltételeket, a fizetést, egyéb dolgokat és ha mindennel rendben van akkor bemutatnám Csabit is és körbevezetném a házban.- Csónakos bólintott a nő pedig beszélni kezdett. Minden részletet megbeszéltek, majd indultak Csaba szobája felé.
-Igazából még annyi, hogy az első napodon a nővére Panka fog segíteni, illetve annyi, hogy Csabikának kicsit nehéz a természete amióta volt a balesete. Azért remélem jól kijöttök majd, ezért szerettem volna mindenképpen korabeli ápolót találni.
A szoba ajtaja elé érve Csele anyukája kopogott.
-Hm? Bejöhetsz- válaszolt Csabi. Az anyuka benyitott.
-Csabi hoztam egy vendéget, ő lenne az új ápolód. Andrásnak hívják. Rendes fiú remélem jól ellesztek majd. -Csabinak maga az ötlet se tetszik, hogy ápolója van, mivel "ő nem egy kisbaba és tud magára vigyázni".
András belépett az ajtón, Csele anyukája pedig magukra hagyta őket.
-Szia papuskám! Csónakos András vagyok aztán örülök, hogy ittlehetek vagy nem tudom mit kell mondani ilyenkor.
-Mhm, nem érdekel.
-Jajj de morcos vagy, papuskám! Hát nem harapok. -ült le egy székre. - Na papuskám mesélj magadról valamit!
-Azt ugye tudod, hogy nem kell jóba lennünk csak azért, mert anyámék felvettek? Azt se tudom minek kellesz ide egyátalán, nem vagyok kisbaba...
-Na jólvan Csabika, nem vagy valami barátkozós típus. Vannak egyátalán barátaid?
-Mi az, hogy Csabika? Hát kinek hiszed te magad?Csónakos a munkaideje után hazaért. Szobatársával beszélgetett. Boka hanyattfekve feküdt az ágyán, Csónakos félig lelógva az ágyról fetrengett.
-Érted ez egy gazdag, bunkó fasz. Én nagyon barátságosan állok hozzá, de ez a faszi ez kegyetlen.
-Csónakos... Türelem. Nyilván nem fog először feloldódni. Adj neki egy kis időt!
-Tehát töltsek el napi 12 órát egy bunkó, hisztis fasz mellett ÉS EZEK MELLETT legyek türelmes, mert a khm.. "Türelem rózsát terem"-az utóbbi közmondásnál próbálta Bokát utánozni.
-Pontosan! Látod? Tanulsz te Csónakos!Másnap Csaba nővére, a Pannus végig ott volt. Segített Csónakosnak és mellette, mintha Csaba egy kisangyal lett volna. Vagyis fogjuk rá.. De tényleg sokkal elviselhetőbb volt a természete.
Aztán eljött az első egyedüli nap. Andris benyitott a szobába.
-Jó reggelt, papuskám! -erre Csabi a fejére húzta a takarót. -Naa Csabikaa, nem vagyok olyan csúnya, dikert kicsíptem magam neked!
-Én meg kócos vagyok...-felelte a takaró alól.
-Tényleg ez a bajod? Hát lehidalok....Na gyere Csabika akkor átteszlek a járgányodba aztán rendbeszedünk téged.-Andris levette a takarót Csabi fejéről. -Kapaszkoooodddjj!
-Kussolj, nem vagyok kisgyerek..-azért belekapaszkodott András nyakába.
-Megcsináljam a hajad, vagy megtudod magadnak?
-Mondom nem vagyok kisgyerek. Megoldom.
-Az előbb is ezt mondtad, aztán mégis úgy kapaszkodtál a nyakamba,mintha nem lenne holnap.-mosolygott Andris.
-Kussolj.
-Te meg fésülködj.-azzal a kezébenyomta a fésűt, Csabi pedig nekiállt mérnöki pontossággal beállítani a haját.
-Kinek készülődsz ennyire? Kell ma mennünk valahova?
-Átjön néhány barátom.
-Odanézzenek a Csabikának még barátai is vannak. Hát ez durva..
-Miért neked nincsenek?
-Ja nekem vannak, de olyan kis harcias vagy, nem hittem, hogy vannak barátaid.
-Nem is vagyok harcias! -és a csengő szólt.
-Nyitom, addig csináld meg a hajad.- indult ki Andris, de előtte gyorsan összekócolta Csabi haját.
-CSAK GYERE VISSZA HÁT ÉN MEGFOJTALAK...HALLOD? MEGFOJTALAK CSÓNAKOS ANDRÁS! -eközben András ajtót nyitott. Egy alacsony szőke hajú fiú állt az ajtóban.
-Szia!-köszönt mosolyogva az említett.
-Szi- Csele kiabálása szakította félbe.
-HALLOD ÉN TÉNYLEG MEGFOJTALAK!- Csónakos megrántotta a vállát.
-Szia papuskám! Csónakos András vagyok.
-Nemecsek Ernő. De uhm.. Miért ilyen mérges a Csele?
-Ja semmi vészes csak összekócoltam egy kicsit a haját. -Nemecsek pedig mindent értően bólogatott.András magukrahagyta őket a nappaliban és a később érkezett barátokat is odaküldte. Ő pedig Csabi szobájában üldögélt.
Teltek múltak a hetek, a hónapok. Rengeteg nehézség ellenére Csabi lassan, de biztosan oldótott fel Csónakos társaságában. Az őszből
tél, télből pedig tavasz lett. Egy esős nap volt a mai. Csónakos az ajtóban letéve az esernyőjét, levéve a cipőjét lépkedett Csele szobájába.
-Jóreggelt Csabika, na mi a mai program?
-Mhhmmjóreggelt..-a fáradtság minden jele csak úgy sugárzik róla.
-Ajaj papuskám már megint egészen hajnalig nézegetted azokat a nyálas szarokat?
-NEM NYÁLAS SZAROK. A mai program amúgy filmnézés most, hogy így mondod.
-Akkor én szerintem várok a nappaliban.
-Nem, nem. Szépen jössz te is.
-Ezért nekem nem fizetnek eleget...
-Jó akkor, majd beszélek anyával. Na leülsz a seggedre.Így kötött ki Csónakos és Csele az ágyon, a Heartstopper első évadát nézve.
-Te papuskám hát itt mindenki össze akar jönni mindenkivel mi a faszom ez..
-Kussolj már, nem lehet tőled hallani.
....
-VÁRJÁL CSABIKA..EZ A CSAJ EZ VALÓJÁBAN FASZI? -azzal Csele megfogott pár szem popcornt, majd Csónakos szájába nyomta.
-Na csöndesedj.
.....
-Várjál... Ez most megcsókolta.. HOVA A FASZBA MEGY HÁT MIEZ PAPUSKÁM.
-Komolyan mondom megfojtalak...
-Huha.. Harcias a Csabika!- Azzal Csele pedig meg is fogta a nyakát, nem szorította, semmi. Csak fogta.
-Csabika.. Te most megfojtani akarsz vagy megcsókolni?
-Még gondolkozok rajta...•
•
•
•
•Hát ez nem lett a legerősebb oneshotom, de azért próbálkozok, majd legközelebb:D
YOU ARE READING
Cselnakos kalandok:D (Csele x Csónakos)
FanfictionKifejezetten élvezem írni ezt a shippet, így úgy döntöttem írok egy olyan könyvet ahol a Cselnakos páros különböző szitúációkban szerepel, ezek a részek nem összefüggőek, ha van olyan ami kapcsolódik egy korábbi részhez azt a rész elején jelzem. Ha...