Sabah uyandım, lavaboya gittim güzümü falan yıkayıp çıktım. Aşağı indim ve kahvaltı yapmak için masaya oturdum çalışanlar zaten kahvaltıyı hazırlamışlardı. ben de masaya oturup yemeye başladım...Kahvaltım bittiği için odama çıktım ve şirkete gitmek için hazırlamaya başladım. Siyah bir crop, siyah pantolon, gömleğini üzerine siyah bir ceket ve siyah deri topuklu botlarımı giyip şirkete gitmek için evden çıktım ve arabama bindim. Şirkete doğru son gaz gittim.
kombinim,
Arabam,
Şirkete varınca arabadan inip şirkete girdim. Asistanım ve en yakın arkadaşım Aslin hemen yanıma geldi.
-merhaba Gece. bu gün 3 tane toplantın var. 1. toplantın saat 11.30 da. 2. toplantın saat 14.00 da. 3. toplantın ise saat 18.00 da ortaklık için KILIÇ HOLDİNG gelecek.
Dedi ve cümlesini bitirdi.
-tamam. ben odama iki kahve kap gel daha 1 buçuk saat var. biraz sohbet edelim.
-tamam Gece iki kahve kapıp geliyorum sende odana çık istersen.
-tamam.
dedim ve odama çıktım.
bir süre sonra odama aslin girdi. Gelip masanın karşısındaki sandalyelerin birine oturdu ve benim masama kahvenin birini bıraktı. Diğerini de sandalyesinin karşısındaki koltuğa bıraktı.
sonra konuşmaya başladı.
- Eee.
-ne eee.
-salakmısın kızım sen ne yapıyon ben yokken diye soruyom dingil.
-sensin be salak Allah Allah .ayrıca bir şey yaptığım yok öyle evden şirkete, şirketten eve gidiyorum. İş çıkarsa arada depoya gidiyorum öyle yani. Ben bir de sana şeyi soracaktım şu bizi dolandırmaya çalışan Serkan var ya onu ne yaptın.
-Serkan depoda seni bekliyor akşam aldırmıştım. Bir de senin bir kaç tane dosyayı imzalaman gerekiyor. Bekle ben alıp geleyim.
deyip odadan çıktı. Zaten kahvemde bittiği için bilgisayarı açıp iş ile alakalı bir şeyler yapmaya başladım.B u arada şu anada mimarlık şirketimdeydim. yani daha bir sürü alanda şirketlerim var. Mesela takı ,elbise ,kozmetik ,bıçak ,silah ,araba ,motor ve daha fazlası tabi bu silahları dışarıya satmıyorum askerlerimize veriyordum. neyse ben bir süre daha bilgisayarda oyalandıktan sonra telefonum çaldı. kimin aradığına baktığımda ise kendi hastanemden aradıklarını gördüm.hemen telefonu açtım.
-alo
-merhaba Alisa hanım, rahatsız ettim ama önemli bir konu bu yüzden sizi hastaneye çağırmama gerekiyor.
-sorun ne.
-Alisa hanım , siz doğduğunuzda karışmış olabilirsiniz. Bu yüzden DNA testi için lütfen Mardin de ki hastaneye gelebilir misiniz.
-tabi. Yarın saat 11.00 da orada olurum.
dedim ve telefonu kapattım. O sırada içeri aslin girdi. Önüme dosyaları koydu ve karşıdaki koltuklardan birine oturdu.
-Aslin
-Efendim Alisa. Ne oldu.
-benim karıştığımı KILIÇ lar öğrenmiş. bende yarın saat 11.00 da orada olurum dedim.
-alisa eninde sonunda öğreneceklerdi zaten. Ben bu akşama jeti ayarlattırırım gideriz kızım.
-tamam sen hazırlat o zaman jeti. Bende toplantıya gireyim zaten 15 d k kalmış.
dedim. O da kafa sallayıp çıktı.
⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍⁌⁍
şu anda jetten inmiştim. Mardin de yeni bir ev almıştım. Oraya gidiyorduk şu anda Aslin ile. Eve gelince arabadan indik ve korumalara arabadaki bavulları eve götürmelerini söyledim.
-------------------------------------------------------------------------------------------
KESTİK...
EVET ARKADAŞLAR BÖLÜM HAKKINDAKİ YORULARINIZI ALALIM...
BU ARADA SİZEDE FİKİRLERİNİZİ SORMAK İSTERİM. SİZCE NASIL DEVAM EDEBİLİR...
KENDİNİZE İYİ BAKIN. SAĞLICAKLA KALIN. HEPİNİZİ ÇOK SEVEN YAZARINIZ SİZ ÖPERRR...
BAY BAY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motorcu Kız ««Gerçek Aile»»
Teen FictionKızımız karışmışsa. Ailesi gerçek ailesi değilse. NE OLACAK. Ama unuttukları bir şey var kız her şeyi biliyor. Her şeyden haberdar. kuş uçsa haberini alabilecek bir kızdan bahsediyorum. ALİSA BEHİN BİRGEN IŞIKSIZ MI DİYİM YOKSA SEN İSMİNİ SÖYLERMİS...