Y/N SCHIET OP WE KOMEN TE LAAT!!! Schreeuwt Lieke . JA IK KOM AL ik pak snel me telefoon en sprint naar beneden "i ik ben er al"zeg ik helemaal buiten adem , "mag ik rijden plsss"vraag ik. "Nee de vorige keer toen jij auto ging rijden met haast, waren we drie keer bijna dood en schelde je hem helemaal verrot"zegt Lieke, "maar dat lag niet aan mij DIE TERING MONGOL DIE LETTE GWN NIET OP KLOOTZAK DAT HIJ IS", kijk hier ga je al ik rij punt uit , "nou opschieten want we komen te laat voor de zoveelste keer" zegt Lieke . "Ugh ik kom al"zeg ik , we lopen naar de lift en gaan naar de auto. Ik doe nog effe snel een poging om naar de bestuurders kant te lopen maar ik word al snel de andere kant op gestuurd door Lieke.
15 MIN LATER
We rijden de oprit op en stappen uit, koen had ons al gespot dus hij stond al voor de deur. Ik twijfel geen seconde en ren al op hem af en geef hem een knuffel.( koen en ik hebben echt een speciale vriendschap we voelen als elkaars broer en zus ookal zijn we dat niet) "Heb je me gemist smurf?" Vraagt hij , (ik kijk hem met rollende ogen aan) " ja enorm" zeg ik op een sarcastische toon.Dan schieten we allebei in de lach. "Wat is hier zo grappig?"Vraagt Lieke nieuwsgierig , "oh niks hoor deze smurf had me denk gemist"zegt koen. Noem me nog 1 keer smurf en ik snijd je open en eet je ingewanden op. OMG IK BEN BANG 💅 zegt koen op een domme manier, ik probeer niet te lachen mr ik schiet toch in de lach. "Nou zullen we mr naar binnen gaan" stel ik voor , " ja lijkt me verstandig" zegt Lieke . We lopen naar binnen.Koen en ik zitten elkaar weer te kutten met bijnamen voor elkaar. "Hey Y/N hoe gaat het?"zegt Raoul, mr koen en ik zijn weer eens zo druk met kloten dat ik hem niet eens hoor. "Hey Y/N hoe gaat het?" Vraagt Raoul nog een keer. "Oh hoi Raoul het gaat goed hoor sorry ik had je niet gehoord"zeg ik, "maakt niet uit hoor" zegt hij lief. "Heb je al iets meer gehoord van de dokter,over die aanvallen?"vraagt hij. (Ik weet niet hoezo maar Raoul is altijd zo lief en behulpzaam) "oh eh ja" mompel ik, "wat zijden ze?" Vraagt Raoul. "Dat ik op die momenten echt goed moet ademen en het handig zou zijn als ik dat ga oefen in me vrije tijd ofzo" zeg ik . Raoul merkt aan me dat het me weer even niet boeit dus gaat er op in. "Y/N ik weet dat het lastig voor je kan zijn en soms wat saai is maar geloof me het komt goed ,als je wil doe je sommige avonden met mijn yoga mee"zegt hij lief, ik hoor koen al bij de bank lachen, "Y/N yoga dat is echt het laatste wat ze denk ooit gaat doen" zegt koen. Lieke kijkt hem met een boze blik aan waardoor ik in de lach schiet. 'Ik meen het Y/N probeer het op z'n minst" zegt Raoul , "dankjewel Raoul ik waardeer het oprecht mr ik ga niet m'n hele leven aanpassen omdat een klootzak van een Matthy mij elke keer uitdaagt want voor casa del huts ging het prima en was het nog niet zo erg " zucht ik. Dan hoor ik iemand fucking hard de trap af stormen. 3 keer raden wie het is inderdaad MATTHY. "Hoezo heb ik iets te maken met jou woede aanvallen" vraagt hij geïrriteerd. "Nou voor casa del huts was het niet zo erg want ik werd niet uitgedaagd, en als er iemand is hier die me uitdaagt sins ik heb verteld van m'n probleem ben jij het wel meneer het lam" Zeg ik geïrriteerd. "Je kunt mij niet de schuld geven van jou problemen Bitch"zegt matthy boos, ik zie Koen Raoul en Lieke me aankijken zo van let maar niet op hem. Dus ik probeer er nr te luisteren, "nu probeer je je weer in te houden zeker" zegt hij geïrriteerd. "OKÉ NU BEN IK ER KLAAR MEE 1 NOEM ME GEEN BITCH 2 JIJ LOKT HET NU TOCH UIT DOMME KUT",schreeuw ik hard. "MOET JIJ ZO NODIG ZEGGEN MET JE KUT LICHAAM EN JE WOEDDE TEGEN MIJ STEEDS ROT TOCH OP MAN" schreeuwt hij hard . "OKE NU HEB JE ME HOOGTE PUNT BERIJKT"schreeuw ik op me aller hardst. Ik twijfel geen seconde en geef hem twee harde stompen 1 in ze buik en 1 ik ze borst. Hij gaat er op in dus trekt aan me haar een pleurt me op de grond. Ik zie nog net Koen Raoul en Lieke naar ons toe sprinten mr daarna viel het licht even weg.
40 MIN LATER
Mn zicht is nogal wazig mr voor wat ik hoor is het een discussie met ongeruste stemmen. "W w waar ben ik" vraag ik bang "Y/N"hoor ik 4 stemmen zeggen, voor ik de stemmen in me kan opnemen helpt koen me al overeind van de bank en duwt me in een harde knuffel. "Ik was zo ongerust" zegt hij , "hoeft toch niet koentje" zeg ik. "Jawel je kon wel een hersen beschadiging hebben he" zegt hij. "Dat klopt"hoor ik Raoul achter mij zeggen. Ik draai me hooft om naar derest en dan zie ik dat er 5 mensen om me heen zitten Robbie is er vlgm bij gekomen. "Huh?" Zeg ik verwart, "wat is er schat'' vraagt Lieke bezorgt, "nou hoezo dacht ik 4 stemmen te horen en zijn er 5 mensen" vraag ik verwart. "Raoul had me gebeld of ik even wou komen om bij je te kijken"zegt Robbie, "oh lief dat je wou komen"zeg ik . Voor dat Robbie op me kan reageren komt Matthy er alweer tussen, "JA HALLO ZE IS NIET DOOD OFZO" reageert hij boos. Koen twijfelt geen seconde en gaat op matthy in, ZE WAS WEL BIJNA DOOD SUKEL WAT ZOU JE DOEN ALS ZE DOOD WAS? ZEGGEN VAN JA ZE HEEFT ERGENS LAST VAN EN IK LOK DAT AL 3 JAAR BIJ DR UIT MR IK ONTKENDE DAT, EN TOEN GING ZIJ ER OPIN EN BELEDIGDE IK HAAR OVER DR LICHAAM EN DR MENTALE PROBLEMEN EN TOEN DOUWDE IK DR OP DE GROND?" Het is even stil op de bank. Totdat matthy weer een opmerking maakt, "bro je doet echt alsof ze je fk zusje is ofzo ze is gwn mr een dom meisje en de vriendin van Lieke 🙄" BRO IK KEN DR AL 7 JAAR EN ZE VOELT ALS ME FK ZUSJE DAT WEET JIJ OOK DONDERS GOET Matthias MAARTEN HET LAM EN IK ZAL ALTIJD AAN DR KANT STAAN FK SUKEL DAT JE BENT ROT TOCH OP MAN. "Oke klaar nu matthy ga nr je kamer en koen even rustig worden" zegt Raoul, onder tussen zitten Robbie en Lieke naast me om gerust te stellen, dat ging voor even goed totdat matthy me uitschold voor *griep* hoer ,toen brak ik . "I i ik b b be ben er k klaar m m mee"schreeuw ik en ren nr buiten op me sokken ik ren zo hard als ik kan ik trok het gwn even niet. "Y/N" hoor ik ze schreeuwen van achter ik zie Lieke en koen achter me aan rennen en Robbie en Raoul de auto in stappen en richting mijn komen . Dan besef ik me dat alles wat ik doe is wat Matthy juist wil, hij wil juist dat ik me zo voel. Maar hoezo wil hij dat? Dat ik wat ik me steeds afvraag mr ik zie raoul en Robbie al bijna naast me rijden en koen en Lieke zijn inmiddels ook heel dicht bij dus rennen in geen optie meer. Dan breek ik volledig ik stort volledig neer op de grond en begin supper hard te huilen. Raoul en Robbie twijfelen geen seconde en rennen uit de auto naar mij toe en koen en Lieke zetten hem ook snel op sprinten. "Het komt goed Meis" zegt Lieke en doet haar armen wijd ik laat me vallen in dr armen, mr blijf wel huilen het wil gwn niet stoppen. "Y/N"zegt Lieke mr ik kom niet uit me woorden dus blijf huilen "Y/N luister eens"zegt Lieke nog een keer mr ik kan me focus er gwn niet bij houden ik schreeuw van alles uit, inmiddels is Lieke dr trui ook hele nat van m'n tranen. Dan pakt Raoul m'n handen vast doet m'n ademhalings oefeningen, eerst regeert m'n brein er nie op mr na 2 min lukt het hem. "Goedzo Y/N adem weer rustig in En uit In En Uit"zegt Raoul. Ik twijfel een seconde en spring in z'n armen " dankje dankjewel Raoul en jullie 3 dat jullie me helpen"zeg ik. "Oh sorry dat ik dit verstoor mr ik moet gaan het is al 5 uur ik moet zo bij Jami zijn tot zo" zegt Robbie. "DOE JE HET WEL VEILIG" schreeuwt koen, Lieke Raoul en ik kijken elkaar aan en schieten in de lach. "Nou zullen we dan maar terug naar cdh" stelt Lieke voor , "ja dat lijkt me een strak plan" zegt koen , Raoul en ik knikken. "Zal ik je even overeind helpen schat?" Vraagt Lieke , "ja graag" antwoord ik. Ze pakt me hand en trekt me omhoog , "kom zullen dit korte stukje mr met de auto want die staat hier nog van net" stelt Raoul voor, "JA ISG IK GA RIJDEN" schreeuwt Lieke, "EN IK GA NAAST LIEKE ZITTEN" schreeuw ik. Koen Raoul houden het niet meer en schieten in de lach. "Wat is er zo grappig?" Vraag ik, "kijk hoe jullie schreeuwen om een plek en dan achterelkaar ook nog" zegt koen lachend. "Nou wat koen zegt" zegt Raoul, "nou hup opschieten jullie 3 anders zit die ander in casa del huts een half moordplan voor te bereiden" zegt lieke half lachend. "Ja schat we komen" zegt Raoul, "moeten we echt terug naar cdh?" Mompelt Koen, "wat denk je zelf spaghetti noodle" zeg ik. Raoul en Lieke schieten allebei in de lach, "he! Dat is niet aardig" zegt koen, "hoezo? Jij noemt mij ook altijd prinsesje" zeg ik. Maar koen is al afgedwaald en kijkt naar buiten, "Koen?" Vraag ik maar geen reactie "Koen?" Probeerd Raoul ook , "HALLO KOEN" schreeuwt Lieke ineens hard. "Aaaa Jesus cristus he" zegt Koen geschrokken "wat is er aan de hand Koentje?" Vraag ik , "nou ik weet niet ik heb geen zin om naar casa del huts te gaan als ik eerlijk ben" zegt Koen . Ik kijk Raoul en Lieke verbaast aan, "waarom niet het is je huis?" Zeg ik, "ja dat weet ik wel mr ook die van Matthy en na wat hij over jou zij ik kan gwn niet normaal tegen hem doen hij weet dat je een eetstoornis hebt gehad door deze opmerkingen vroeger, en dan benoemt hij het toch!" Zegt koen geïrriteerd. "Koen rustig het komt heus wel goed" zeg ik , "hoe ben jij hier zo rustig over?" Vraagt koen , "nou dat komt door Raoul ik probeer nu te luisteren naar zijn tips en dat helpt me fucking goed thnx Roelie" zeg ik , " dat is lief van je Y/N'' zegt Raoul, " dus koen gwn even los laten oké?" Zeg ik, "pfff o oh o oké" zegt koen, "t komt goed" fluister ik nr Koen, hij glimlacht weer een beetje. "Oké genoeg verdriet in deze auto nu gaan we lekker muziek op zetten en nr cdh rijden" zegt Lieke super vastberaden, "Y/N muziek graag" zegt ze, we schieten in de lach, " ja baas" zeg ik lachend. Ik weet niet wat ik moet opzetten dus ik zet maar mooi van ver op van turfy gang, Lieke en ik schreeuwen hard mee " JA IK GA GEK JA IK BEN NIET MEER VAN HIER IK HEB NU VEEL TE VEEL GEZOPEN EN GECAPT MET EEN VIER" schreeuwen we hard mee, Koen en Raoul komen niet meer bij van het lachen ze besluiten met z'n 2 e het te filmen. " JA JE BENT MOOI VAN VER MAAR BENT VERRE VAN MOOI IK WAS NOG NOOIT ZO VER MAAR IK ZIT NIET AAN DE ZOOI" schreeuwen we verder , " OKE JIJ KAN DIT MEID" zeg ik hard tegen dr, "3 2 1" tel ik af. " IK HEB TE VEEL GEZOPEN BEN WEER AAN HET VLIRTEN MET EEN DRAAK ZOVEEL BIER IN ME SYSTEEM VALT ZE TOCH WEL IN DE SMAAK?" Schreeuwt ze mee, nu neem ik dr gillend over " IK ZEI IK GA NIET ZUIPEN MAAR IK HEB GEEN RUGGENGRAAT GOOI NOG GEKKE PICK UP LINES MAAR IK WEET NIET OF ZE ME VERSTAAT" schreeuw ik mee. "Lekker Y/N" Schreeuwt Lieke, "komt ie laatste keerrrr" schreeuw ik nr dr. "JE BENT MOOI VAN VER MAAR BENT VERRE VAN MOOI IK WAS NOG NOOIT ZO VER MAAR IK ZIT NIET AAN DE ZOOI" schreeuwde we op ons alles hardst. "HAHAHAHAHAHAHA i ik k kan nie meer" zegt koen lachend, "HAHAHAHAHAHA ik ga dood om jullie" zegt raoul. "Gelukkig hebben we dit gefilmd man" zegt koen, "jullie hebben wat?" Zegt Lieke, ondertussen rijden we de oprit op, " kom we praten hier later verder over en gaan nu gewoon naar binnen ik moet nog koken" zegt raoul, "ja isgggg" zeg ik, we lopen naar binnen, "uhm ik ga even nr je weet wel wie om verhaal te halen" zeg ik, " als er iets gebeurd roep me dan meteen" zegt koen beschermend. "Komt goed koentje" zeg ik, en geef hem een knuffel, "succes" zegt Lieke, ik haal nog 1 keer adem en loop z'n kamer in, "wat moet je?!!?" Zegt hij geïrriteerd, "matthy luister even" zeg ik, op een rustige manier, "hoezo zou ik luisteren naar JOU" zegt hij boos, " ja hallo ik snap dat je nu even niet wil luisteren mr ik wil het er even over hebben op een NORMALE TOON" zeg ik. "Ugh prima" zegt matthy, "fijn" zeg ik, "oké zou ik mogen weten waarom je me steeds zo uitdaagt?" Vraag ik. " begin je weer ik daag je niet uit?!?!" Zegt hij geïrriteerd, " oh maar dat gevoel had ik wel, weet je dan misschien hoezo je zo vel doet tegen mij?" Vraag ik voorzichtig, " uhg je gevoel is dan gwn griep slecht en ik doe vel omdat JE EEN ONGELOFELIJKE GRIEP HOER BENT JE DENKT DAT WE JE OPVANGEN HIER MAAR DAT IK PUUR OMDAT HUN 4 DAT WILLEN VAN MIJ PART VIEL JE DOOD NET HET ZOU ME NIKS BOEIEN GRIEP HOER DAT JE BENT EN DENK NIET DAT IK OOIT NORMAAL ZAL DOEN TEGEN JE IK HOOP DAT JE STERFT ROT TOCH UIT MN KAMER" schreeuwt hij boos. Ik merk dat ik er weer bang word door me herinneringen van vroeger ik begin te trillen en trek wit weg, voor dat ik me dit kan beseffen zie ik koen, Lieke en Milo bij z'n kamer opening staan, " i i ik w wil n n ni nie niet m meer bes best bestaan" schreeuw ik overstuur uit, "Y/N" zeggen ze geschrokken behalve matthy ofc, Lieke rent naar me toe en duwt me in een diepe knuffel, "HOE DURF JE FK MONGOL ECHT WAAR MATTHY JE MOET ECHT HULP ZOEK DONDER OP ZO DOE JE NIET TEGEN EEN MEISJE SCHAAM JE DIEP" schreeuwt Lieke naar hem, BRO MATTHY WAT IS DIT IK BEN 1 SEC BINNEN EN DAN HOOR IK JE DEZE ONZIN ZEGGEN IK DACHT ECHT DAT JE NOG RESPECT HAD ROT OP MAN!?!?!" Zegt Milo boos tegen matthy en loopt dan naar mij toe ik zit onder tussen helemaal inmekaar gekropen bij Lieke. BRO WTF JE BENT ZELF EEN GRIEP MONGOL ZO DOE JE NIET HOE DURF JE ZE WOU HET UIT PRATEN BESEF JE DAT WEL NA ALLES WAT JE STEEDS BIJ DR FLIKT PROBEERT ZE HET STEEDS GOED TE MAKEN EN JE TE VERGEVEN NIET NORMAAL BEN JE IK WIL JE GWN NIET MEER ZIEN" schreeuwt koen naar hem. " b boys het is o oké laten we maar gaan" zeg ik om ze te overtuigen dat het prima is, "Y/n weet je het zeker dit is namelijk niet oké ?" Zegt Milo . "Ik weet het zeker echt waar" zeg ik nog een keer, "oké maar beloof dat je alles tegen ons zegt" zegt koen, "ja komt goed echt waar" zeg ik , we lopen Matthy z'n kamer uit en gaan naar de woonkamer, " Lieke kunnen we asjeblieft gaan ik ben een beetje moe" lieg ik , " tuurlijk schat , boys t was gezellig maar wij gaan weer naar huis!" Roept Lieke , " is goed laat ons maar weten als jullie thuis zijn" zegt Raoul, we geven iedereen nog even een knuffel en lopen dan naar buiten. "Weet je zeker dat je oké bent?" Vraagt Lieke, " uhm uh j ja ja zeker weten" zeg ik, "oké"zegt ze.
15 MIN LATER
We rijden de parkeerplaats op, " zo dat was me weer een dag" zegt Lieke , "ja zeg dat wel" zucht ik, we lopen naar de lift en drukken op de 3 de verdieping , ik staar maar wat naar de grond, Lieke merkt dit maar zegt niks want ze weet dat ik kan ontploffen, PING. "Ah fijn we zijn er" zegt Lieke, " we lopen naar binnen , ik loop naar de keuken la en haal dr een mesje uit alleen Lieke ziet het, " schat wat ga je doen?" Zegt ze , ze weet het al een beetje. "Uhm ik wou even een appeltje eten" zeg ik gestrest, " nu om 23:37?" Zegt ze verbaast, "u uhm j ja ik heb nog een beetje trek" probeer ik te liegen, " oh oké ik ga slapen!" Zegt ze, " is goed welterusten" zeg ik, " thnx jij ook" zegt ze, en loopt naar dr kamer. Ah fijn nu kan ik het eindelijk doen ik twijfel geen seconde en pak het mesje ik zet hem op me pols en maakt 4 sneetjes ik had het verdiend ik doe alles fout en ik maak ze bezorgd om niks Matthy had gelijk het was beter als ik op dat moment wel stierf, maar dat zijn zorgen voor morgen ik maak het mesje snel schoon. En ga naar bed.
YOU ARE READING
Van haat toch naar love?
FanfictionY/n en Lieke ( vriendin van raoul )zijn al bestie's sinds de middelbare en wonen ook samen in een apartement maar 9 van de 10 keer zijn ze in casa del huts maar gaat dat niet altijd even goed y/n heeft een agressie probleem en er iemand die dat vaak...