~ 2 ~

27 4 0
                                    

|ПРЕДИ 2 МЕСЕЦА|
АНИ

Вече сме в колата с родителите ми, на път към новото ми аз и към Рири. Не мога да повярвам, че наистина са ме чули поне веднъж в живота ми. Оказа се, че Рири сама се е свързала с майка ми миналата седмица и е настояла възможно най-бързо да отида при нея. Е, малко е послъгала, че спешно се нуждае от мен заради тежка депресия и още куп глупости, но тя знае точно какво да каже, за да ги убеди. Сега ще трябва да се преструва цяла година на депресирана, но поне ще бъдем заедно, а това ми дава шанс да започна отначало.

Родителите ми са добри хора и ме отгледаха с грижа и внимание, но напоследък отношенията ни се обтегнаха, особено с мама. Караниците между нас зачестиха и напрежението вкъщи нарастваше. Мама изглежда щастлива, че ще помогна на "така бедната" ми приятелка с фалшивата ѝ депресия. Виждам как се радва, че съм намерила начин да бъда полезна на някого, но същевременно не осъзнава колко много това решение значи за мен.

Докато гледам през прозореца на колата, мислите ми се въртят около новия ми живот. Какво ли ме очаква там? Сигурна съм, че ще е нещо различно, нещо по-добро. Рири ми дава не само възможността да избягам от напрежението вкъщи, но и шанса да се преоткрия, да се освободя от старите навици и да се впусна в нещо ново и вълнуващо.

Сърцето ми трепва от вълнение и лека несигурност, но знам, че това е правилната стъпка. Дори да се наложи да играем по правилата, измислени от Рири, поне ще сме заедно и ще се подкрепяме. Тази промяна може да се окаже най-доброто, което ми се е случвало досега.

След по-малко от три часа вече се намирам в огромния апартамент на Риана. Все още не мога да повярвам, че за една година тя успя да стане толкова известна в социалните мрежи. Може би защото се появява на луксозни яхти и събития на известни личности, но ето че този метод действа. Просто е родена с късмет. Багажът ми вече е нареден в стаята ми, благодарение на Риана. Не ми отне много време да се сбогувам с родителите си и да се настаня, а тя винаги е била такава — организирана и ефективна. Никога не съм я виждала толкова убедителна актриса. Наистина успя да накара родителите ми да повярват в нейната фалшива депресия.

След като всичко беше на мястото си и вече лежах на новото ми легло, Риана ме погледна с усмивка и ме удари закачливо по бедрото.

Завеса от дим: В плен на любовтаWhere stories live. Discover now