|ПРЕДИ 2 МЕСЕЦА|
АНИСъбуждам се и за момент не мога да осъзная къде се намирам. Разтривам очите си, поглеждам наоколо и си спомням, че съм в апартамента на Риана. Чувствам се различно тази сутрин – сякаш съм на прага на нещо ново и вълнуващо. Изпълнена с необяснимо очакване, посягам към телефона си и го отключвам. Първото нещо, което правя, е да проверя дали имам нови известия.
Отварям Instagram и бързо превъртам през известията. Харесвания, нови последователи, коментари – нищо необичайно. Но днес дори тези малки взаимодействия ме карат да се усмихвам. Докато разглеждам, забелязвам няколко снимки от снощи, които са отбелязани. Спирам се на една от тях – аз и Риана, усмихнати в бара. Кадърът улови настроението на вечерта перфектно.
Докато преглеждам снимката, осъзнавам, че не съм била така усмихната от доста време. Сякаш тази нова обстановка ми дава шанс да започна отначало и да се отърся от миналото си. Затварям Instagram и се изправям от леглото, решена да превърна този ден в нещо специално. Време е да видя какво ме очаква в новото училище и да се сблъскам с всичко, което идва с това.
Приятелката ми е твърдо решена да ме закара до училище днес, въпреки че обикновено не настоява за такива неща. Тази сутрин е особено разговорлива, което ме кара да се замисля какво ли я е развеселило толкова. Може би игричките ѝ с онзи мъж от снощи, който така и не ми каза кой е, са я развеселили.
Докато слизаме към колата, решавам да ѝ дам думата.
„Добре, Рири, виждам, че имаш нещо наум. Хайде, разкажи ми всичко."
— Тя се усмихва загадъчно, докато потегляме.„Ани, няма да повярваш какво се случи снощи! Той е... изключителен! Много по-различен от всички останали, с които съм се занимавала." — казва тя с усмивка на лицето , такава каквато дори аз не съм получавала.
„Сериозно? Какво има толкова специално в него?"— питам я с повдигнати вежди, наистина заинтригувана. Обикновено Рири не се впечатлява толкова лесно.
„Не знам, може би това, че е толкова загадъчен и внимателен. Не говори много, но когато го прави, всяка дума има значение. Нещо в него ме кара да се чувствам наистина... забелязана, ако разбираш какво имам предвид."
Кимвам, макар все още да се чудя дали този мъж наистина е толкова необикновен, колкото тя го описва.
YOU ARE READING
Завеса от дим: В плен на любовта
Romance--- Светът на Ани беше изтъкан от сенки. Тъмнината се спускаше като тежко наметало, под което криеше раните на сърцето си. Знаеше, че доверието е опасно оръжие, което може да бъде обърнато срещу теб с опустошителна сила. Но сърцето й, колкото и нар...