Prolog

765 58 21
                                    

Viața lor s-a schimbat drastic. Au trecut patru ani de când Harry a redevenit om, iar de atunci Harry și Emily se bucură necondiționat unul de celălalt, arătându-și iubirea nesfârșită. Multe lucruri s-au schimbat în acești patru ani. Emily nu mai era o James, acum devenise o Styles. Părăsise casa părinților săi și se mutase împreună cu Harry într-un apartament din New York, destul de micuț, dar numai bun pentru ei. Ea lucra ca și designer la o firmă renumită din New York, iar el ocupa funcția de director general la aceeași firmă unde lucra și ea, tot la design.

În acești patru ani au reușit să fie mai fericiți ca niciodată, să se pună pe picioare și să se descurce singuri, și cu toate că le-a fost greu, au trecut peste toate împreună.

Dar nu acestea au fost cele mai importante schimbări din viețile lor, ci apariția unui nou membru al familiei Styles. După aproape 2 ani de când Harry a revenit, Emily a rămas însărcinată. Vestea i-a dat pe cei doi total peste cap, neașteptându-se nici de cum la un copil.

"-Felicitări, doamnă Styles! doctorița mi-a zâmbit fericită, în timp ce eu mă uitam confuză la ea și la Harry.

-Pentru? am întrebat nedumerită, neînțelegând bucuria de pe chipul ei.

-Sunteți însărcinată! fericirea acesteia creștea din ce în ce mai tare.

-Harry, ești bine? nu am avut timp să fiu șocată, căci mi-am văzut soțul înalbindu-se instantaneu la față și căzând pe jos cât ai clipi. Nu pot să cred că a leșinat!"

Dar chiar și după acestă reacție, Harry era mai mult decât fericit să devină tată!

"-Ce zici de asta? Harry a zâmbit fericit în timp ce-mi arăta un tricoaș minuscul, roz, pe care era scris "I'm daddy's princess" . Am zâmbit și eu odată cu el, fiind mai mult decât fericită să fiu aici cu el, cumpărând lucruri pentru micuța nostră. Mai aveam 3 luni până ce trebuia să nasc și aflasem deja sexul copilului: o fetiță!"

Evident, Emily nu a fost așa fericită în momentul în care a fost nevoită să treacă prin dureri inimaginabile atunci când i-a dat viață micuței sale.

"-Harry, jur că te omor! Doare îngrozitor, idiotule, de ce ai făcut-o așa mare?! continuam să țip la Harry și să-i strâng mâna într-a mea.

-Ahh! am țipat din nou, privindu-mi soțul care era speriat de moarte lângă mine.

-Haideți, doamnă Styles, împingeți! doctora mă încuraja, dar tot ce reușea să facă era să mă enerveze și mai tare.

-Împing, femeie, ce ți se pare că fac? am țipat deodată, nervozitatea crescându-mi."

Dar atunci când și-a văzut fetița în brațele ei, sănătoasă, toată nervozitatea a dispărut, Emily fiind cea mai fericită femeie din lume.

"-E așa frumoasă! am șoptit, privind micuța din brațele mele.

-Elizabeth Sophie Styles! Harry a șoptit, apoi s-a aplecat și a sărutat-o pe micuța Styles pe frunte, apoi pe mine pe buze.

Am continuat să o privesc minute în șir, apoi i-am dat-o și lui Harry să o țină. Văzându-l cu ea în brațe era cel mai frumos și plăcut sentiment din lume, căci ei doi erau tot ce aveam mai de preț."

Ellie a avut parte de multe peripeții încă din primele luni de viață. Momente emoționante, triste, râsete, certuri.

"-Îți vine să crezi că e ziua ei și că face un an? l-am întrebat pe Harry, ochii mei fiind în lacrimi. Eram în curtea noastră din spate, căci după ce Ellie a venit pe lume am fost nevoiți să părăsim apartamentul și să cumpărăm o casă mult mai mare. Cum eram în mijlocul verii, 26 iulie, am hotărât ca petrecerea lui Ellie să se țină în curtea din spate. Peste tot erau decorațiuni roz și cadouri frumos împachetate.

-Of, deja-mi pot pregăti pușca pentru viitorii iubiți! Harry oftează, ducându-și dramatic mâna la frunte.

-Are de abia un an, Harry! am râs ușor, știind cât de mult o iubește Harry pe Ellie și că ar face orice să o protejeze. Iar asta mă încântă nemaipomenit.

-Și? Mă pregătesc din timp! mi-am dat ochii peste cam la replica lui și am plecat de lângă el, știind că trebuia să aduc tortul.

-Tortul, copii! am strigat, mergând cu tortul spre adunătura de copii care erau prietenii lui Ellie de la grădiniță. Am regretat imediat faptul că am strigat, căci Ellie, care deja mergea destul de bine, s-a ridicat de pe scaunul ei și a fugit spre mine, sărindu-mi în brațe și dărâmându-mă cu tot cu tort.

După nici 10 secunde am auzit râsul gălăgios al lui Harry, care deja și-a scos telefonul și imortaliza momentul, căci și eu și Ellie eram cu fața în tort. Creț idiot!"

Dar anii au trecut, aducând multe schimbări. Ellie creștea tot mai mult pe zi ce trece, devenind tot mai inteligentă și frumoasă. A moștenit părul tatălui său, șaten și foarte puțin creț, ochii schimbători ai mamei sale, căci erau când albaștrii, când verzi, iar personalitatea a împrumutat-o câte puțin de la amândoi.

Acum micuța Ellie are 19 ani și nu mai e așa micuță, dar tatăl ei încă nu poate accepta asta. Ce o să se întâmple cu ea și prin ce peripeții o să treacă? Cine va fi persoana care o va duce în altă lume?

Another world // Miracles IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum