25 nisan 2020
Garipsin Jeon..
Soğuksun bana karşı.
Ben seninle konuşmaya çalışınca konuşuyorsun benimle.
Eskisi gibi gitmiyor her şey farkındayım. Fakat zalim olan bu hayat senide benide derinden sarsıtıyor.
Peki neden biz?
Çünkü ikimizde bu hayat için fazlalıktan başka değiliz.
Yüzümüz gülmeyecek mi bizim? İnsanlarla doğru düzgün konuşamayacak mıyız?
Sen benden farklısın. Her kese güvene biliyor, konuşa biliyorsun, güle biliyorsun fakat ben bu hayatın unutulmuş niymeti gibiyim.
Varım, yaşıyorum, kalbim atıyor ama senin gibi özgür insanlardan değilim.
Değiştiğimi fark ettim ama yanılmışım.
Senden başka biriyle bu yakınlığa gelemeyecek kadar güvendim sana hâlâ da güveniyorum.
Ama sanki,
Artık benden sıkılmış gibisin.
Seni anlıyorum, ve seni suçlamıyorum.
Çünkü ben senin sayende gelişmeye çalıştım. Ama sadece çalıştım Jeongin.
Başaramadım, yapamadım, pes ettim ve ediyorum.
Kafamda yanklılanan bu ses izin vermiyor düşünmeme. Kurtulamıyorum bu tuzaktan.
Yardım beklesem bile seni kurtaracam diyerek oylalandım ben.
Bu zamana kadar kurtlumayı bekledim, sabr ettim, tüm zorluklara göz yumdum.
Ama bende bu hayata yaşamak için gelmiştim değil mi?
Bu benim hakkımdı.
Ne yazık ki insanlar beni anlamayacak kadar değişti.
Belki bu yazdığım günlüğü okuyunca anlayacaksın hayat zorluğumu. Ama kısa bir özet geçeyim
Hayat; hayatının tadını çıkararak yaşan insanlar için bir cehennemdir.
Bu hayat benim cehennemim Jeongin.
Yang Jeongin kalbim ve aklım hep seninle dolup taştı. Bunun için rahatsız değilim aksine hayatı tekrar yaşamam için bir hediyesin.
Her şey için teşekker ederim.
Sen hayatta bense mezarda görüşürüz.
Seni Seviyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐷𝑒𝑎𝑟 𝐷𝑖𝑎𝑟𝑦 ఌ︎ 𝑌𝑎𝑛𝑔 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔𝑖𝑛
RomanceBelkide bir gün benim hislerimden haberdar olacaksın Jeon...