¹.⁸

27 5 3
                                    

Siyah uzun saçları ve siyah kombini en yakışlklı biri yapıyordu. İkimizde parlak gözlerle birlikte bir birimizi süzüyor, tatlı gülümseme yüzümüzden silinmiyordu.

Tatlı bir şekilde gülümseyerek "Çok güzelsin" deyerek kalbimi onikiden vurmayı başarmıştı.

"Sende çok yakışıklısın" diyerek ona karşılık vermiştim.

Nazik şekilde elini uzatarak tutmamı istemişti. Hızlı şekilde elimi onun eliyle birleştirmiştim. Kalbim artık sakinleşmeyecek kadar hızlı atıyordu.

Önden yürüyerek arabanın ön koltuğuna doğru yönlendirmiş, kapıyı açarak oturmamı beklemişti. Oturduktan sonra bekletmeden sürücü koltuğuna geçerek arabayı çalıştırmıştı.

Gittiğimiz doğum günü party'si çokta uzak değildi. Hatta yürüye bileyeceyimiz bir mesafedeydi. Görünüşe bakarsak Jeongin arabayla gitmemizi tercih etmişti.

Evin dışı süslemelerle bezenmiş party'ye artık ulaşmış, içeriye girmiştik. İsmini Hyunjin olduğunu öğrendiğim doğum günü prensiyle iyi anlaşmaya başlamıştım.

"Söylesene Khugmin, Jeongin salağıyla nasıl tanıştınız? Bu gerizeka biraz utanğaçta." Arkadaşına bakarak dalğa geçmişti Hyunjin. Jeongin ondan pek farksız değildi.

Onlar en iyi arkadaşlardı.

"Zaten ilk ben konuşmaya çalışmıştım onunla." İçmiş olduğum alkolü içecekten yararlanarak çekinmeden her kesle konuşa biliyordum.

Hyunjin tekrar gülerek arkadaşının kafasına bir şaplak daha attığında Jeongin boş durmayarak eliyle şaplağı onunda kafasına iliştirmişti.

Şu an önümde iki salak kavga ediyordu ve bende elimde içecek kahkahayla gülüyordum.

Biraz birlikte vakit geçirdikten sonra Hyunjin party'sine katılmış olan arkadaşlarını karşılamaya gitmiş, bizde Jeonginle yanlız kalmıştık.

Eşit içmemize rağmen Jeongin fazla sarhoş olmuştu. Ve ben artık içmesem bile o durmadan içiyordu.

"Jeongin, kalk gidiyoruz." Ayağa kalkarak onu oturduğu yerden çekiştirmeye başlamıştım. İsyanına göz yummam gerekiyordu çünkü çok inatçıydı. Ashii neden bu kadar içmeliydin ki?

"Hayır! İstemiyorum~ daha fazla içmek istiyorum~"

"Hayır dedim! Kalk!"

Yere indirmiş olan bakışını gözlerime çıkardı. Soğuk ve halsizdi bakışları ama sanki bir şeyler anlatmak ister gibiydi.

Gözlerinin içini bağlamış olan kırmızı kan bu durumda onu asi yapıyordu.

Ve aniden kolumdan tutarak beni kendisine doğru çekmişti. O bakışlara daha yakından mahruz kalmış, daha çok kayb oluyordum gözlerinde.

Nefesimiz yüz tenimizi okşarken etrafta çalan rahatsız edici şarkını artık duymuyordum.

Aniden kolumu daha çok kendine çekerek bir birini arzulayan dudaklarımızı birleştirdin. İlkim seninle olması beni daha çok sarhoş etmişti.

Dudaklarımızı ayırdığında yüzüme güzel bir gülümsemeyle bakarak aklıma kazıtacak şu cümleleri tökmüştü ağzımızdan..

"Seni Seviyorum, Khugmin.."

Seni sonsuza kadar seveceğime söz vermiştim Jeongin. Bu günü hiç bir zaman unutmayacaktım.

"Seni Seviyorum, Jeongin.."

___

'Mr. Vampire' fic'in de Hyunjin ve Jeongin'i bir birilerine düşman çevirdiğim için bu fic'te arkadaş olmaları tam yüreyimce olduuu~♡

Ben love sizii><3

𝐷𝑒𝑎𝑟 𝐷𝑖𝑎𝑟𝑦 ఌ︎ 𝑌𝑎𝑛𝑔 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔𝑖𝑛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin