İçimdeki nefret ağlamamı dâhi engelliyordu.
O, ağzımı bağladığı için konuşamıyordum da! Hele o adamı bir bulayım! Elimden kaçamayacak pezevenk! Beni kaçırmanın bedelini mislisi ile ödeyecek!
Düşüncelerimin ortasına sıçan şey o puştun gelmesiydi. Nefret ile dolmuş taşmış gözlerim ile onun haraketlerini takip ediyordum.
Yaptığı her şey onu ölümüne yaklaştırıyordu.
"Vay vay! Burada kimler varmış?" Dedi ve ağzımdaki bezi açtı.
"Eben var canım, tanışalım! Ben senin ölümünüm!" Dediğimde yüzündeki iğrenç sırıtış büyüdü.
Yakında o gülüşü dikeceğim az kaldı!
Elini yanağıma götürdü ve "Yakında böyle diyebilecek misin bilemiyorum, güzelim."
"O 'güzelim' kelimesini ters çevirir götüne sokarım PEZEVENK PUŞT!!"
Eli hâlâ yanağımda olması beni rahatsız ediyordu. "ELİNİ DE YÜZÜMDEN ÇEK! HEM GÖTÜN MÜ YEMİYOR DA SENDEN GÜÇSÜZ BİR İNSANI SANDALYEYE BAĞLIYORSUN! BU YAPTIĞIN ADAMLI MI ULAN!" Diye bağırdığımda hafifçe kıkırdadı ve;
"Senin gücün, benim gücümle yarışır düzeyde,"
"Bir gün buradan kaçacağım ve seni öyle bir şekilde yaşatacağım ki her gün ölümü dileyeceksin." Dedim sakin ancak tehditkâr bir sesle.
"Şu an bu evden kaçmaya bak, sonrasını düşünürsün." Dedi alaylı bir sırıtış ile.
"Ben Tomris isem bu evden kaçarım!"
Ben Tomris, ve ben ya buradan kaçarım ya da ölürüm! Diyen iç sesime hak verdim ya ölecektim ya öldürecek! Hadi hayırlısı bakalım.
"Kendine yeni adlar düşünmeye başlamalısın, bir tanem." Dedi alayla
"BEN SANA BİR BAŞLARIM!!"
"Hadi güzelim hadii, geldiğinden beri aynı şeyler biraz hayal gücü, lütfen."
"Öyle mi? Ben senin ebenin götüne havai fişek sokayım pezevenk! Eben 'seni doğrutacağıma taş doğurtsaydım!' diyene kadar sikerim ulan!" Dediğimde gür bir kahkaha attı.
Sen gül son gülen iyi güler.
Selamm!! Bu hikâyenin çıkış sebebi doğru düzgün bir mafya kitabı bulamamam, başka bir nedeni yok PPAOASKJSJSKSN neyse giriş için yeterli oldu bence :-D) Yeni bölüm sık atarım büyük ihtimalle, bu arada kızı öyle "B-b-b-b-Bırağhk k-kolumuğh" diye düşünmeyin ha ksksks neyse bayss (◍•ᴗ•◍)✧*。
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Gülen İyi Güler
ActionBen Tomris isem bu evden kaçarım!" "Kendine yeni adlar düşünmeye başlamalısın, bir tanem." Dedi alayla "BEN SANA BİR BAŞLARIM!!" Evinde otururken başına gelebilecekleri nasıl tahmin edebilirdi ki? Nasıl tahmin edebilirdi ki, ona takıntılının da öte...