"Heh, oldu. Tek yapmam gereken bizim şerefsizi beklemek." Şuan ne mi yapıyorum tabii ki en yakın arkadaşımı bekliyorum.
Şerefsiz, yine geç kaldı! Ben o kadar hazırlık yaptım -çekirdek, kola, abur cubur artı film- o beni yarım saat geciktirdi!
Onun yüzünden filme de başlayamıyorum! Marvel filminden bahsediyorum bunu bana yapmayın ya!..
Düşüncelerimi bölen şey kapının alacaklı gibi çalınmasıydı!
"Hem bekletiyor hem de kapıyı kıracak! Yavaş ol hayvan!" Diye söylene söylene kapıya gittim. Ancak kapıda tanımadığım adamlar vardı, ciddileşip;
"Siz de kimsiniz?! Niye kapımı alacaklı gibi çalıyorsunuz?!" Diye sordum. İri yarı adamların arasındaki suratında ki pis sırıtış ile;
"E alacaklıyız?" Dedi.
Bizim borcumuz falan yok ki oğlum ne alâka!?
"Pardon? Ne alacağı? Ben şu ana kadar tüm borçlarımı ödedim!?" Dediğimde;
"Ee, kapıda kaldık bizi içeri buyur etmeyecek misin?" Dedi.
"Ben sizin askerlik arkadaşınız değilim! Saygı ile konuşalım!"
"Pekâlâ öyle olsun. Bizim ile geliyorsunuz."
"Ben kimse ile gelmiyorum! Arkanızdaki adamlara çok güvenmeyin!" Dediğimde kısık şekilde kıkırdadı ve biraz yaklaşıp;
(Birde ben bu ikisini ; : rast gele kullanıyorum da hangi durumlarda kullanacağimi bilmiyom heeellp)
"Benim onlara güvenerek kapına dayandığımı kim söyledi?" Dedi karizmatik olduğunu düşündüğü ses tonuya. Böyle konuşunca ıkınıyor gibi ses çıkardı ama olsun.
"Ebem söyledi. Ve biraz daha yaklaşırsanız sonunuz çok fena olur!" Dediğimde derinde bir sızı hissettim.
"SİZİN BEN EBENİZİ SİKEYİM!" Diye bağırdığımda kendime bir tokat attım kendime gelmek için.
Görüşüm bulanıklaşıyor
Hayır hayır hayır! Kendine gel Tomris!
Görüşürüz gerçeklik algım görüşürüz namusum çünkü bu herif sikecek gibi bakıyor! Derken bayılmıştım son sözüm ise;
"Şimdi siz boku yediniz, afiyet olsun." Oldu.
🔪🩸🔪🩸🔪🩸🔪🩸🔪🩸🔪🩸🔪🩸
*Giriş bölümünde yaşanılanlar, yazarak sizi sıkmak istemedim*
Ben Tomris isem buradan kaçarım ulan!
İlk önce bileğimdeki ipleri halletmeliydim, kolay iş.
"Bileğimdeki ipleri çıkartır mısınız! Artık canımı acıtmaya başladı!" Agh böyle acınası duruma düşmeyi anca ben beceririm zaten!
"Patrona sormam lâzım," dedi kapının önündeki ses.,
"Sikerler sizi de patronunuzu da!.." diye kısık sesle söyledim ve kapı açıldı. Bileğimdeki ipleri iri yarı adamlardan biri çözdü ve;
"Yenge, lütfen kaçma yoksa bizden hesap sorar lütfen kaçma!.." dedi.
"Naneleri yerken bana mı sordunuz?" Dedim bileğimi ovuştururken. Acımamıştı rol icabı.
Adam üzgün bir ifade ile odadan çıkmıştı ardından yeniden kapı açıldı. Ve o şerefsiz geldi!
"İpleri açtım diye sevinme, çünkü her yer koruma! Kaçamazsın sen benimsin!"
"Ben beyaz eşya falan değilim anlayın lan şunu!" Dedim neredeyse tıslayarak.
O ise sadece göz devirip çıktı. Çıkmadan önce;
"Her yer kamera her anını izleyeceğim ve tabii tuvalete koymadım özel alana saygım var." Dedi ve çıktı.
Demek tuvalette kamera yok, sen kendin 'Al buyur kaç.' diyorsun be.
Şimdi elime düştün ulan!
🔪🩸🔪🩸🔪🩸🔪🩸🔪🩸🔪🩸🔪🩸🔪
Bölüm azucuk (🤏🏻) kısa ama gece gece yazılmıyor bea kzksksksksks
Hadi bayysss ve yıldıza dokunmayı unutmayınnn (yıldız biraz temaz bağımlısı dokunursanız çok müteşekkir olur çoook)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Gülen İyi Güler
ActionBen Tomris isem bu evden kaçarım!" "Kendine yeni adlar düşünmeye başlamalısın, bir tanem." Dedi alayla "BEN SANA BİR BAŞLARIM!!" Evinde otururken başına gelebilecekleri nasıl tahmin edebilirdi ki? Nasıl tahmin edebilirdi ki, ona takıntılının da öte...