Şimdi tuvaleti arıyorum çünkü kamera koymaması beni dinleyemeyeceği anlamına gelmiyor. Her boku beklerim ben bu puşttan.
"Aha buldum ulan! Biliyordum beni dinleyeceğini! Salak mı sandın sen beni?"
Dedim, çünkü buldum bir tanesini!Tuvaleti talan etmiştim ama başka bulamadım. Şimdi ben bu aletle ne yapacağım? Acaba direk kırsam mi? Yenisini koyabilir ama? Neyse ne!
"Buralarda illa sert bir şeyler vardır.. Heh sen! Güzel vazoymuşsun yazık oldu." Diyerek süs olarak kullanılan içinde yapay bitkisi olan o güzelim vazoyu aldım. Ve o alete vurdum (buna böcek mi diyorlar ne ama ben ne diyorlar emin değilim 😭👍🏻).
Alete vurduktan sonra fikirlerini düzenlemeye başladım.
(yazarın ingilizce kelime kullanmamaya çalışırken ki eziyetini goruuun, bildiğim farklı dilden olan kelimelerin Türkçelerini kullanmaya çalışacağımm)Eğer ki burada dâhi böcek (?) varsa her yerde vardır. Bu adamın düşmanı da olduğuna göre?
Fark ettirtmeden diğer böceklerin de yerini bulmalıyım. Ah, keşke benimde bir Ryuk'um olsaydı da benim yerime bulsaydı!
Neyse ne yarın devam ederim acıktım ben. Hem niye tuvalette fikirlerini düzenledim ya! Bok mu vardı?!
Var kanka mal mısın?
Bu konuya değinmek istemiyorum..
Tabii kaç hemen koduğumun salağı!
Lütfen kimse bizim 'sevgi dolu' (🥰) ilişkimize karışmasın..
Klozet kapağında ne sertmiş lan götüm acıyor şuan!
Tuvaletten çıkar çıkmaz en az iki kişilik harika rahat o yatağa yattım! Yatarken bir yandan da kameraların yerlerine bakıyordum. Biri tuvalet ile odayı bağlayan duvarın arasında başkası da herhalde yoktur.
Odada fazla eşya da yok. Yemek işini sonraya erteleyelim en iyisi.. çok uykum geldi. Allah'ım lütfen uyanınca namusum gitmez Amin..
Uff bu duayı etmek zorunda olmak ne kötü la' !
Biliyorum iç sesim biliyorum..
Uyku beni kendine çekiyordu. Hadi görüşürüz pis simülasyon! (Türkçe istediğim kelimeleri bulamadım 👍🏻😭)
Merhaba rüya dünyası!
🩸🔪🩸🔪🩸🔪🩸🔪🩸🔪🩸🔪🩸🔪🩸
Uyandığımda saat erkendi.
E o kadar erken uyursan!
Sus iç ses sus.
Gidiyorum ulan ben! Arasan da gelmem!
Siktir git. (Yazar: 🥰)
İç sesimle konuşmamı bitirip giyinme odasına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Gülen İyi Güler
AzioneBen Tomris isem bu evden kaçarım!" "Kendine yeni adlar düşünmeye başlamalısın, bir tanem." Dedi alayla "BEN SANA BİR BAŞLARIM!!" Evinde otururken başına gelebilecekleri nasıl tahmin edebilirdi ki? Nasıl tahmin edebilirdi ki, ona takıntılının da öte...