Minden pacek😔👍🏻
Liked by r.reni and 23468 others
Comments:
ricsi.posa: Mi történt tesó?
r.reni: Máté most alszik, majd elmondja, ha felkelt.
ricsi.posa: Nem, akkor mond el te.
r.reni: Jó. Ugye elmentünk egy randira. Sétáltunk, meg minden. Beültünk egy étterembe. Aztán utána elmentünk egy könyvesboltba. Én bementem, nézni egy két könyvet, Máté meg kint maradt. Annyi történt, hogy Cortez jött Vikivel, a nagy bakancsával meg a barátjaival és megverték Mátét. Az érv az volt, hogy ök nem csináltak nagy bajt, csak épphogy hozzá értek, Máté meg kidölt. Én persze ezt nem hittem el, és hívtam a mentöket, mert Máténak már folyt a vére, felvolt vágva a karja, meg a homlokán is voltak vágások. Aztán megláttam az egyik gyereknél egy pisztolyt. Persze ezt nem hagytam annyiban, és a rendöröket is hívtam. A gyerek a rács mögött kötött ki, a többiektöl pedig egy 20 ezer forintos büntetést kaptak. Úgyhogy most már kitudom fizetni Máté mütéteit, mivel voltak vagy 12-en ezért lett 240 ezrem. De ez nem lényeges. Úgyhogy ez történt.
ricsi.posa: Azta *****. (cenzúrázva)
B.Vircsiiiiiiii: Ez oan anon szomcsiiiiiiiii😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Jóbulást neked Máté.
Kinga.Szatmary: Jóbulást Máté.
mate.vok: Mindenkinek köszönöm.
ESTÁS LEYENDO
SZJG insta
De TodoSzerintem a cím mindent elárul... ⚠️Nincs hosszú ö, meg ü, mivel angol a telegonom, és lusta vok átállítani magyarra, ezért ezt nézzétek el nekem😔...⚠️