😭😭😭 I can not explain how i feel right now 😭😭😭
Fordítás: 😭😭😭 Nem tudom megmagyarázni mit érzek most 😭😭😭
Liked by ricsi.posa, r.reni, metal.robi and 7738 others
Comments:
metal.robi: Szakítottatok Renivel?
r.reni: Dehogy! Csak szomorú.
metal.robi: Miért?
metal.andris: Bsba, monfd ek nrjik te, én nam thzok irnZ annzire ramzg a kdxrm
r.reni: Fordítok: Baba, mondd el nekik te, én nem tudok írni annyira remeg a kezem
metal.andris: Ihrn
r.reni: "Igen" . Na. Andris, azért szomorú, mert a szülei kidobták az utcára, mivel nem szeretik. Most nálam van, és valszeg ott is fog maradni, mert nincs hova mennie. A szülei azzal indokolták a döntésüket, hogy, Andris nem egy normális gyerek. Ez alatt azt értik, hogy 12.- es és bagózik, meg néha iszik. És ugye megtiltották neki, hogy egyetemig nem lehet barátnöje, úgyhogy döntenie kellett. Vagy engem dob, a cigit meg az alkoholt, vagy az utcán él. Mivel semmi féle képpen nem akart engem dobni (imádlak❤️) ezért az utcát választotta. Ugye este van, és arra kapom fel a fejemet, hogy kopognak (inkább dörömbölésnek nevezném). Kinyitom az ajtót, annyit látok, hogy Andris ott ál börönddel a kezében, piros szemekkel, az esöben, rövid nadrágban, meg pólóban. Egy 2 percig meglepetten álltam ott, aztán betessékeltem. Ezután annyi történt még, hogy megvigasztaltam, meg csináltam neki vacsorát, mivel már 2 napja nem evett. Úgyhogy ennyi viszont én most megyek, mert ö már megfürdött, és megígértem neki, hogy ráfekhet a mellkasomra. Ami állítása szerint azért jó, mert miközben hallgatja a szív dobogásomat, el tud aludni. Na csáó!
metal.robi: Azta *****. Tesóóóó. Nagyon sajnálom.
A továbbiakban a többiek a sajnálatukat fejezik ki
VOCÊ ESTÁ LENDO
SZJG insta
DiversosSzerintem a cím mindent elárul... Ez a "könyv" Szent Johanna meg az egyetem után van, úgyhogy azért nincsen benne tanulás. Az elején nincsen hosszú ü, meg ö de majd valamelyik résztől lesz!