Felix testin sonuçları ile birlikte Hyunjin'in yanına gidiyordu. Odasının önüne geldiğinde kapıyı tıklatmış izin gelince de içeri girmişti. "İstediğiniz gibi sonuçları hazırladım." Bir yandan da elindeki dosyayı Hyunjin'e doğru uzatmıştı. "Yemeğe geliyor musun?" Göz teması kurmadan sormuştu Hyunjin. "Bilmiyorum." Omzunu silkerek cevaplamıştı sarışın olan. "Nasıl bilmiyorsun öğlen oldu sabahta yoruldun gerçi beni de yordun ama neyse." Hâlâ sabah ki olaylardan bahsediyordu ve bu Felix'in canını sıkıyordu. "Yemeğe gidelim ondan sonra başka bir görev vereceğim." Dosyayı bir kenara bırakıp ayağa kalkmıştı. "Nasıl bir görev?" Kapıyı açtığında Felix'te kapıya doğru ilerlemişti. "Sor demedim değil mi sadece beni takip et." Geri önüne dönerek çıkmıştı odadan yürüyen felaketi de arkasından geliyordu. "Felix!" Arkalarından gelen sesle duraksamışlardı. "Nereye gidiyorsunuz birde bunla?" Minho'nun sorusuyla gözlerini devirmişti Hyunjin. "Öğle yemeği için hastanenin yakınındaki lokantaya gidiyoruz ayrıca bende ne varmış?" Felix ikisini dikkatli bir şekilde dinliyordu. "Sabah nefret ediyordun çocuktan şimdi ne oldu da bir anda yemeğe götürüyorsun?" Minho haklıydı her zamanki gibi. Hyunjin düşünürken Felix çözüm yolunu bulmuştu bile. "Aslında hep beraber gitsek yani Jisung dâhil." Etrafına baktığında görünürde bir adet Jisung yoktu. "Mantıklı hem Minho'da senin için endişelenmez!" Hyunjin lafını bitirdikten sonra çıkışa doğru ilerlemişti. "Sen Jisung'u çağır ben dışarıda Hyunjin'in yanına gideceğim." Minho bitirdikten sonra Hyunjin'in yanına gitmek için adımlamıştı. Sarışın olan da Jisung'un yanına doğru ilerlemeye başlamıştı. "Sana bomba bir haberim var." Jisung duyduğu ses ile arkasına döndüğünde sormuştu. "Noldu kız çabuk anlat!" O dedikodu var zannediyordu ama daha güzeldi söyleyecekleri. "Yemeğe gidecektik yani ben ve Hyunjin hyung."
Jisung oflamıştı duyduklarıyla beraber. "Bu senin için iyi bir haber ben?" Felix yarım ağız sırıtarak cevap vermişti. "Sonra Minho hyung yanımıza geldi ve dediki.-" Lafını Jisung'un çığlığı bölmüştü. "Jisung'a aşığım falan mı dedi ha!?" Felix kahkaha atmıştı resmen Jisung'un bu tavrına. "Yok lan Jisung'u çağır oda gelsin dedi." Jisung gözlerini açmıştı heyecanla. "Olsun canım buda bir şeydir her neyse hemen gidelim Minhom beni bekliyordur." Koşar adımlarla önden ilerlemişti Jisung. Felix'te arkasından ilerliyordu. "Sonunda gelebildiniz." Hyunjin ikiliyi gördükten sonra söylenmeye devam etmişti. "Hadi hemen gidelim çok acıktım." Minho konuştuktan sonra Felix'in yanına yaklaşarak elini omzuna atmıştı sarışının. "Ne bakıyorsun Hyunjin yürüyün hadi." Yol bir kaç dakika sürmüştü ama Felix'in çenesi bir saniye durmamış hep Minho ile konuşmuştu. Bu durum diğer ikilinin morelini sıfıra düşürmüştü. "Bak buranın yemekleri efsane sen ilkokulda iken ben liseden kaçıp seni götürüyordum ya bir dükkana aynısı." Felix mutlulukla gözlerini açmıştı. "Ay evet orası müthişti." Mutluluk içinde dükkana girmişlerdi hep birlikte. Her zamanki masalarına oturarak sipariş vermişlerdi. Minho ve Felix'te susmadan konuşmaya devam ediyorlardı ama Hyunjin dayanamamıştı. "Yeter bence bu kadar konuşmanız özellikle sen!" Felix'i işaret ederek bağırdığında Minho kaşlarını çatmıştı. "Yine geldiler sana herhalde?" Hiç gitmiyorlardı ki zaten. "Başımız şişti değil mi Jisung?" Sessizce kafasını sallayarak onaylamıştı sessizce. "Buyrun yemekleriniz." Garson kadın gülümseyerek uzatmıştı tabakları."Yarın erken gel stajyer." Minho alay etme sesi ile konuştuğunda Felix tekrar kıkırdamıştı. "Nasıl isterseniz efendim."
"O isteyemez seninle ilgili birşey ben isterim anca." Hyunjin'in sesiyle ikili ona bakmıştı anında. "Nasıl yani?" Sarışın olan masumca sorduğun da Hyunjin hızlıca cevap vermişti. "Senden ben sorumluyum hatırlatayım ve bu gece nöbete kalmanı istiyorum."
Minho tek kaşını kaldırarak dinliyordu. "Ama-" Lafını bölmüştü Hyunjin. "Aması falan yok ben öyle istiyorum ve öyle olucak." Lafını bitirdikten sonra uzaklaşmıştı. Minho'da Felix'in omzunu patpatlayarak uzaklaşmıştı. Şimdi tek başına koca hastanede 'stajyer' olmasına rağmen ilk gününden nöbet tutacaktı. Daha evini bile düzenlememişti. Acil de ki hastalara bir kaç hemşire ile beraber bakacaktı.Hellloooo
Umarım beğenirsiniz belki bölümler kısa gelebilir size ama söz ilerleyen bölümlerde olucak:')
Eğer okuyorsanız lütfen oy verin desteğinize ihtiyacım var. Her neyse destek olan herkese teşekkür ederim 💗🎀💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stajyer/Hyunlix
Fanfiction-Çok konuşuyorsun. -Rahatsız mı oldun? -Susturmamı ister misin? Yazım yanlışları olabilir ama okumak için şans vermeyi unutmayınn