part 8

129 25 8
                                    

چەن رۆژێک دواتر
شتەکان باش تێئەپەری جگە لە نێوانی جیۆن و ئانا
جیۆن ئێستا بۆی دەرکەوتووە کە ئاشقی ئانا بووە وە ئەو ئەم ماوەیە خراپ تورە ئەبێ هۆکاری تورەبوونەکانیشی تەنها ئەوەیە کە ناتوانێ ئانا بە دەست بێنێ هەر کات تورە ئەبێ تورەی بە قوتابیێکی داماو ئەرژێ ئێستاش خەریکە قسە بە قوتابیێک ئەکا لەبەر ئەوەی ئەرکی مالەوەی نەکردووە

جیۆن:
ئەمە چەنەم جارە پێتان ئەڵێم ئەرکی مالەوەتان بکەن هاا"بە تورەییەوە سەیری قوتابیەکانی ئەکرد دوا جار چاوی کەوتە سەر ئانا و لەناوەوە خۆی ئەخواردەوە هەستی پەشیمانی دایگرتبوو سەیر کردنی ئانا بۆ ئەو وەک پێشتر نەبوو بە بێزارییەوە سەیری ئەکرد دوای کە سەرنجی کەوتە سەر جلەکەی ئانا زیاتر شێت ئەبوو کە تەنورەیەکی کورتی تەسکی ڕەشی پۆشیبوو وە کراسێکی سپی کە دوکمەی سەرەتای کردبووە"

anna pov
بەجدی جونگکوک ئەم ماوەیە بێتامی کردووە هەر لە خۆیەوە لە قوتابیەکان تورە ئەبێ ئیتر تەواو ناتوانم بەرگە گرم

ئانا:
تکایە مامۆستا جیۆن بەسە ئایە گوێت لێ نەبوو کە وتی ئەرکەکانم لەبیر کردووە لە مالەوە"بە بێزارییەوە سەیری جونگکوکی کرد"

جونگکوک:
خاتوو ئانا مادام لەسەر قوتابیەک دێیتە جواب با تۆ سزاکەی ئەو وەرگری تا وانەی کۆتای لە ژووری سزا بە گەر بزانم بۆ یەک خولەکیش پێت خستۆتە دەرەوەی ئەو ژوورە ئەوە خۆم ئەزانم چیو لێ ئەکەم"جونگکوک دوای ئەم قسەیە بەرەو لای مێزەکە رۆشت تاوەکوو دەست بە وانە بکات"

ئاناش لەوە زیاتر بەرگری نەگرت و پیایا تەقیەوە

:
نازانم هۆکاری تورەیت چیە بەڵام تکایە تورەیت بە قوتابیەکان مەرێژە یەکێک نەزانێ مردوم تاەکو بێمە وانەکەتەوە سۆپاس بۆ ئەو سزایە کە وا ئەکا چرو چاوت نەبینم"دەفتەری تێبینەیەکی هەلگرت و جەنتاکەی لە شان کرد و بەرەو دەرەوەی پۆلەکە رۆشت هەموو قوتابیەکان بە قسەکانی ئانا شۆک بوون ئەوەی لە هەمووان زیاتر شۆک بوو ماری بوو ئەو ئەیزانی کە ئانا چەن حەزبە وانەی مامۆستا جیۆن ئەکا نازانێ ئەمرۆ بۆ وا رەفتاری کرد جونگکوکیش بە بێ کاردانەوە سەیری قوتابیەکانی کرد و دەستی کرد بە وانە وتنەوە"

لای ئانا
ئەو خۆی پێ چیە کە من سزا بدا ئۆفف رەفتار و قسەکانی جەیم لە مێشک دەرناچێ

flash back
دوای ئەوەی کە جەی بە ئانای بێت بۆ پارکی گشتی ئانا رۆشت لە دوورەوە جەی بینی هێواش هێوواش لێی نزیک بوویەوە تا لە بەرامبەریا وەستا

ئانا:
سلاو جەی"بە زەردخەنەوە سەیری جەی کرد تێبینی جەی کرد کە بە بینینی شلەژا"

جەی:
ئۆهـ سلاو ئانا چۆنی"بە شلەژاوییەوە هەردوو دەستی لە یەک ئالاندبوو ئاناش پێکەنی بە رەفتارە شلەژاوەکەی جەی بۆیە دەستی کرد بە قسە کردن"

ئانا:
جەی لەوەتەی تۆ ئەناسم ئاوابە شلەژاوی نەمبینیوی چیتە دەی پێم بڵێ"دەستی کرد بە پێکەنینن جەی هەناسەیەکی هەلکێشاو و خۆی جدی کرد ئانا هێشتا پێ ئەکەنی"

جەی:
کەوتوومەتە داوی خۆشەویستی کچێک کە زۆر لێمەوە نزیکە"هەرکە جەی وای ەت ئانا لە پێکرەنین وەستا و بێدەنگ بوو ترسا زۆر ترسا لەوەی کە جەی کەوتبێتە داوی ئەوەوە ئاخر ئەو جەی وەک برایەک ئەبینی زیاتر نا"

ئانا:
هم کێیە ئەو کچەی کەوا تۆ کەوتویەتیە داوی"بە زەردخەنەی ساختەوە سەیری جەی کرد جەی دووبارە شلەژا چاوەکانی توند داخست ئانا ترسا لە دڵی خۆیا ئەیووت دەی بڵێ کە ئەو کچە من نیم"

جەی:
ئانا لەو رۆژەوەی کە تۆم بینیووە هەرگیز وەک هاووڕێیەک سەیرم نەکردووی ئەزانم باش ئەزانم کە تۆ منت لە جێی برای خۆت داناوە تکایە تکایە تەنها یەک هەلم پێ ببەخشە تەنها تاوەکوو مانگێک لەگەڵم بە گەر نەکەوتیتە داویخۆشەویستی منەوە ئەوە ئیتر واز لە خۆش ویستنی تۆ ئەهێنم بەڵێن بێ"دوای تەواو کردنی قسەکانی چاەەکانی کردەوە و سەیری ئانای کرد ئانا هێشتا بێدەنگ بوو ئانا دەمی کردەوە تا شتێک بڵێ بەڵام پەشیمان بوویەوە لە کۆتاییا قسە کرد"

ئانا:
چەن رۆژێکم پێ بدە بۆ ئەوەی بیر بکەمەوە پێویستە برۆم دایکم چاوەڕێمە خوات لەگەڵ جەی"رۆشت بەبێ ئەوەی بهێلێ جەی قسەیرک بکات"

"end flash back and end anna pov"







___________________________________
_____~~~~~~_____~~~~~~
ئیتر پارتەکان کورت ئەکەمەوە پارت دوور و درێژ نانوسم دڵن♥️

18/8/2024

کچی زۆرزان{jj.k}حيث تعيش القصص. اكتشف الآن