1 staj

239 16 19
                                    

Selam kizlar cok duyguluyum suan 🥺 yeni kitabıma hosgeldinizz ara vermeyi düşünüyordum ama vazgectim dayanamadım bu biraz daha texting olur gibi bide size bir suprizim var kurgu mpreg yani bu evrende erkekler hamile kalabiliyor okumak istemeyen okumayabilir güzel birşeyler olacak inşallah başarırım öptüm bb.


  Jungwon düşündüğünden daha görkemli olan binaya bakıyordu uzun ve büyük camlarla kaplı mavi bina kesinlikle büyüktü şuana kadar hep küçük yerlerde staj yapmıştı ama bu sefer böyle denk gelmişti açıkçası biraz korkuyordu bu staji tamamlarsa üniversiteyi bitirebiliyordu ve kesinlikle hemen mezun olmak istiyordu.

  İçeri girdiğinde herşey tamamen kaotikti hızlı hızlı çalışan bir sürü ciddi iş kıyafeti giymiş insan nerdeyse herkes koşturuyordu girişten dedektörden geçerken güvenliğe yaklaştı.

"pardon sunghoon beyin odası nerede acaba"

"28. Kat sorarsanız söylerler"

"Tamam teşekkür ederim"

  Jungwon asansörlerin olduğu tarafa geçtiğinde asansörün gelmesini bekliyordu kafası karışmıştı bu bina kaç katlıydı en son bir kalabalıkla asansöre bindiğinde bunu her gün yapmanın eziyet olacağını düşündü 28. Kata kadar her katta duran asansör git gide sinir bozucu oluyordu en son 28. Katta duran asansörden indi.

  O an aklına gelen şeyle acelece büyük çantasını açtı mimarlık öğrencisi olmak kesinlikle kolay değilken bide jungwonun herşeyi yanına aldığından emin olması gerekiyordu bu yüzden ekstra fazla çanta taşıyordu kolundaki çantadan yanında olduğuna emin olduğu dosyayı araraken koridorda hızlıca yürüyordu bianda çarptığı sert bedenle kafasını kaldırmadan konuştu.

"Önüne baksana be"

  Kafasını kaldırdığındaki yüzü tanımamasının imkanı yoktu her yerde gördüğü özellikle şu sıralar magazin ekranlarını süsleyen park jay en yakın arkadaşı sunoonun hayran olduğu şu salak adam hemen geri çekildiğinde.

"Şey ben özür dilerim görmedim sizi"

  Jay yüzündeki değişimi görünce aşağılayıcı şekilde güldü.

"Şuan işim var bulacağım sonra seni"

  Jungwon için bi bu eksikti zaten başına sürekli olumsuz olaylar geliyordu napacağını bilemiyordu şuan içinden umarım bu iş yatmaz diye geçirdi bu staj onun için çok önemliydi ilerdeki koridordaki masadaki kızı görünce ilerledi.

"Merhaba ben sunghoon beyle görüşecektim ama"

"Tabi ben bir arayayım"

  Genel sekreter olduğunu düşündüğü kız önündeki telefonla arama yaptığında konuştu.

"Müsaitmiş koridorun sonundaki odaya geçebilirsiniz"


  Jungwon gülümsedi aslında şuan biraz gergindi kapıyı tıklatıp odaya girdiğinde sunghoon telefonda biriyle konuşuyordu hala konuşurken eliyle otur işareti yaptı jungwon ilerleyip koltuğa oturdu oda fazlasıyla büyüktü yerlere kadar uzanan camdan tüm şehir görünüyordu odanın duvarının birinin onunde büyük bir pano vardı ve önünde sunghoonun koltuğu ve masası şimdi jungwon bu masanın önündeki misafir koltuklarında oturuyordu.

Staj/Jaywon (Mpreg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin