(Arkadaşlar nasılsınız ben bok gibiyim imdat neyse size iyi okumalar 😘😘😘)
Sanemi'nin bakış açısı;
Genya seni ben sikicem diye küfür ediyordum üstüme hırkamı geçirken umarım düşündüğüm şeyi yapmıyorlardır derken muichiro daha fazla ses çıkarmaya başlamıştı "sizi aynı çadıra sokan beynimi" derken bende çadırdan çıktım ve yerde yerde ayağı kanayan muichiro gördüm ve "NE OLUYO AMİNA DAYADİKLARİM" diyince Genya " abi yardım et mui nin ayağına tahta şiş girdi çıkarmaya çalışıyorum çıkmıyor" dedi ve arkamda giyuu Muichiro yu o halde görünce"SANA NE OLDU MUİCHİRO"diye bağırdı...(BEUEHEHEHWHUEHEUEH HEPİNİZ KAFANIZDA MALUM SEYİ CANLANDİRDİNİZ DEĞİLMİ UEHEHEHEUEHHE arkadaşlar saçmalamayın reşit olmayan şeylere karşıyım AMA NASIL İNADİNİZ SJBEHSBSHWBEHWHHEHE bu arada tepkilerinin aşırı iyidi yorumlarda gülmekten yarıldım)
"Muichiro senin amina koyim terliksiz dışarımı çıkılır piç korkuttun gece gece" diye küfür etti yuichiro, "kalbime iniyordu az kalsın" dedi giyuu,ve tengen devam etti " ben siz malum iş yapıyorsunuz zanlettim o yüzden-" geçirdim kafasına bir tane geçirdim aptal aptal konusuyo oruspu, Genya anlamaz bir şekilde baktı" malum iş, siz ne zanletmiştiniz?" Diye sorunca, giyuu" sizlik bir şsy yok Genya hepsi bu mal tangenin pis zihniyeti yüzünden" (arkadaşlar şimdi farkettim ben sabito ile makamo yu unutmusum...neyse çaktırmayın) diyince , muichiro kıpkırmızı olmuştu yazık , utandirdik çocuğu diye içimden geçirdim ve tsutako konuştu "muichiro sen dışarda ne yapıyordun" diye sordu "şu içicektim..." Dedi sonra tanjiro bir şey hatırlamış gibi konuşmaya başladı"LAN BEN KENDİ DERDİMİ UNUTTUM MUİ Yİ ÖYLE GÖRÜNCE NEZUKO KAYIP NERDE OLDUĞUNU GÖREN VARMI "... büyük bir sessizlik çökmüştü,giyuu konuştu"nezuko uyur gezer" dedi ve hepimiz nezukoyu aramaya başladık herkes endişeli gözüküyordu,en çokta giyuu ve tanjiro...
Hepimiz nezukoyu arıyorduk ben ve giyuu nehrin karşısına sına geçmiştik giyuu konuştu"umarım başına bir şey gelmemiştir"dedi ve incileri dökülmeye vaşladı bende elimi omzuna koyup kendime çektim"merak etme ona bir şey olmaz hatta okulda bı ara daki denen kızı dövmüştü"giyuu"umarım başına birşey gelemistir"dedi...
Hiçbirimiz nezukoyu bulaminca oturup ne yacağımızı düşündük sonra çalıların arasından bir ses geldi ve çalıdan nezuko çıktı tam tanjiro konuşacakken obanai azını kapattı ve nezuko etrafımızda dönmeye başladı sonra mitsuri nezuko nun elinden tutarak onu yatağa kadar götürdü ve bizde yatağa girdik...
Tekrar yatağa girdiğimde giyuu yu üzgün gördüm ve"ne oldu giyuu canını sıkan bir şey mi var"diye sordum oda bana"muichiro ve nezuko için çok endiselendim"dedi, giyuu ya baktım en içten bir gülümsememi sunduktan sonra ona sarıldım "böyle uyusak sorun olurmu giyuu" diye sordum oda hayat anlamında başını salladı ve beraber sarılarak uyuduk...
🧚🏻♀️🧚🏻♀️🧚🏻♀️🧚🏻♀️🧚🏻♀️🧚🏻♀️🧚🏻♀️🧚🏻♀️🧚🏻♀️🧚🏻♀️🧚🏻♀️🧚🏻♀️🧚🏻♀️🧚🏻♀️🧚🏻♀️🧚🏻♀️
Çadırları toplamıştıkve geldiğimiz gibi gitmiştik ve yine giyuu kucağımdaydı eve kadar bu şekil gittik...
En çok benim karım var
Giyuu♡:
Sabito, makamo siz niye gelmediniz kampaSabito:
Amk kimyacı bana ve makamo ya proje ödevi verdi amk neymiş en düşük kimya notları sizizinmis yok bilmem efendim sınıfta kalırsınız şöyle böyle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kütüphane •sanegiyuu•
FanfictionTengen: Sanemi sen ne zamandan beri kütüphaneye ders çalışmaya gider oldun Kanae: Onun amacı ders çalışmak değil