(medya benim rüyalar olur gibi HSHEHEBSHEGYEH neyse iyi okumalar 😘)
Giyuu'nun bakış açısı;
Kafeye doğru gidiyordum,kulağımda Skyfall çalıyordu ama şarkı sözlerini hiç kafama takmıyordum aklımda sadece sanemi nin ne söyliyeceğini düşünüyorum,acaba benim onu sevdiğimi anlamışmıydı,sanırım en kötü ihtimal buydu benden nefret edebilirdi ve bu istiyeceğim son şey olabilirdi ben bunları düşünürken çoktan kafeye geldiğimi farkettim kapıyı açtım ve içeri girdim, etrafa göz attım ve sanemi nin en arkada cam kenarı masada olduğunu farkettim ve oda beni farketmiş olcak ki gülümsedi bende gülümseyerek onun yanına gittim...
"Özür dilerim sanırım seni çok beklettim"
"Özür dilemene gerek yok sadece ben erken geldim"
Ve havadan sudan konuşmaya başladık ama hala aklım sanemi nin ne söyliyeceğindeydi...
Konuşmaya devam ettik şu an herşey güzel gidiyordu, yanımıza bir garson geldi ve birşeyler istermisiniz diye sordu sanemi iki kişilik menü sipariş etti. Sanemi yı dikkatlice incelediğimde beyaz gömlek, siyah kumaş ceket ve siyah kumaş pantolon vardı ve lavanta gibi kokuyordu...
Siparişlerimiz gelmişti ve yemeyimizi yemiştik ve baya bir konuşmuştuk, çok eğlenmiştim.
"Giyuu sahil kenarında dolaşmak istermisin"
Bu teklifi karşısında mutlu olmuştum ve kabul ettim sanemi ile ayağa kalktık ve kasaya doğru gittik, kasanının önünde bayağı bi ben ödicem diye tartışmıştık ve en sonunda kazanan sanemi olmuştu.
Ücreti ödedikten sonra, bir taksi çağırdık ve 10 dakika sonra gelmişti , sanemi sahile gidicez diyince şöför bizi gidiceğimiz yere sürmeye başladı ben camdan dışarıyı izliyordum ve sanemi de beni izliyordu nerden bildiğimi sorarsanız camın yansımasından anlaşılıyordu...
Taksiden indikten sonra ücreti ben ödicem diye yine tartışmıştık ve bu sefer ben kazanmıştım sanemi inatcı olabilir ama ben daha inatcıyım, ücreti ödedikten sonra sahilin kenarında yürümeye başladık, sahil kenarında yürümeyi çok seven bir insanımdır ve bundan daha güzeli ise sanemi ile burda olmaktı sanemi ile bayağı bir yürüdükten sonra sanemi kumlara oturdu ve yanına oturmam için işaret etti, yanına geçtim sanemi bana bakıyordu bende sanemi ye lavantalarını okyanus misali denize çevirdi ve konuşmaya başladı;
"Deniz çok güzel değilmi"
"Evet çok güzel sanemi"
Sanemi iç çekti ve konuşmaya devam etti
"Akşamları denize gelmeyi çok severim, özellikle ay olunca çünkü ay okyanus misali denizi aydınlatıyor sanki bir bütünler,hiç ayrılmıyacak iki parça gibi"
Gözlerime baktı ve utangaç bir şekilde tebessüm etti
"Kusura bakma çok saçma oldu"
Ona bakmaya devam ettim gözleri parlıyordu
"Hayır saçma değil gerçekten bir bütün gibiler"
"Benimle aynı şekilde düşünmene sevindim"
Sessizlik sadece oturuyorduk ve azından şu cümleler çıktı
"Giyuu sen benim hakkımda ne düşünüyorsun bilmiyorum ama ben kendimi ay gibi görüyorum ben hep başkaları sayesinde parlıyorum ve sende okyanus gibisin çok güzelsin ama bir o kadar derinsin...giyuu sonsuza kadar benim okyanusum olurmusun, seni aydınlatmama izin ver, seni mutlu etmeme izin ver, seni sevmeme izin ver bu hayatta da, öldükten sonrada her daim beraber olmamıza izin ver giyuu "
Gözlerime bakıyordu bilmiyordum, bir aşk ilanı beklemiyordum,sevdiğim adamın beni sevdiğini bilmiyordum, ne söyleyeceğimi düşünemiyorum bu kadar güzel bir aşk ilanına nasıl bir karşılık verebilirim derin bir iç çektim gözlerim onun gözlerindeyken konuştum
"Sanemi senin okyanusun olmak benim en başından beri hayalimdi sadece...sadece korkuyordum beni reddersin diye ama şu an içimde hiç bir korku kalmadı. Bende senin okyusunun olmak istiyorum sanemi seni o kadar çok seviyorum ki kelimelere kifayetsiz kalıyor, sanemi bende seni her zaman sevicem ölsemde yaşasamda hep seninle olucam"
Yazar bakış açısı;
(Günlerdir bunu yazmayı bekliyorum Allah'ım çok mutluyum)
İki genç birbirine yaklaştı lavantalar okyanusa, okyanuslar ise lavantalara bakıyordu daha yaklaştılar, beyaz saçlı oğlan siyah saçlı oğlanın belini tuttu, siyah saçlı oğlanda ellerini beyazlının göğsüne koydu ve artık aralarında mesafe yoktu iki gencin dudakları birleşmişti biraz sonra ise ayrılmışlardı, bu biraz zaman olar için yıllar geçmiş gibiydi beyazlının ve siyahlının yüzü kızarmıştı...
Sanemi bakış açısı;
Sevdiğim çocukla artık sevgiliydik, çok mutluyum onu gerçekten çok seviyorum ona sahip olduğum her şeyi vereceğim giyuu yu kucağıma çektim
"Sanemi!?"
"Niye bu kadar utanıyorsun daha öncede oturmuştun dedim" dedim piç piç sırıtmaya başladım
utanmış olacakki yüzünü boynuma yerleştirdi
Çok tatlı geliyordu bu halleri bir oğlan çocuğu bu kadar tatlı olbilirmiydi her neyse şimdi bir anın tadını çıkarcam ve uzun bir süre oturdukSaat artık çok geç olmaya başladı giyuu ablasının onun merak edeceğini söylediği için kaltı, bende kalktım, vedalaştık ve gitmeden önce bana sarıldı, ona baktığımda kıpkırmızıydı eve doğru koşmaya başladı, bu hallerine güldüm ve bende evime doğru yürümeye başladım...
♡
Arkadaşlar bölüm biraz kısa oldu farkındayım ama bişi olmaz her neyse sizi öpüyorum boncuklarım baybay 😘😘😘
SANEGİYUU FOREVER🧚🏻♀️🧚🏻♀️🧚🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kütüphane •sanegiyuu•
FanfictionTengen: Sanemi sen ne zamandan beri kütüphaneye ders çalışmaya gider oldun Kanae: Onun amacı ders çalışmak değil