1.RÉSZ;A KÖLTÖZÉS ÉS AZ ISMERETLEN.

102 3 10
                                    

2024.Június.22.

Na szóval hol is kezdjem?Kocsis Letti a becsületes nevem.20 éves vagyok,17 évesen ki költöztem Amerikába,hogy a fotós szakmát tanuljam.Na jó ezt mondanám,ha tökéletes lenne az életem.Szóval az igazság,hogy megszöktem otthonról,mivel a szüleim ügyvédnek szántak volna.Én meg a lázadó korszakomban voltam,vagy vagyok is.És kölcsön vettem egy elég nagy összeget,ugyanis apám egy cégvezető és akkor nagyon ment neki,így hát gondoltam kölcsön veszek,biztos nem veszi majd észre.Azóta nem hallottam amúgy a családomról.A nővérem valószínűleg a kitaposott utján jár,ami pedig a jegyző.A báttyám már valószínűleg apám cégénél dolgozik,az öcsém pedig már gimibe jár.Szerintem engem autómatikusan kitagadtak :) Na szóval miután ki jöttem Amerikába,pontosabban New Yorkba ,elkezdtem magamat tanítgatni,nyílván volt már egy fényképezőgépem.Majd abból a pénzből amit elcsórtam,kivettem egy albérletet.Amikor már jónak éreztem a fotós munkámat,elkezdtem terjeszteni magamat az internet segítségével.És szerencsémre ez bejött.New Yorkban egy mondhatni híres fotós lettem.És most itt tartunk.3 éve csinálom és imádom!Örülök,hogy egy lázadó tini voltam,aki küzdött az álmaiért!Egyébként a szerelmi életemben semmi érdekes nem történt.Egyetlen-egy Barátom volt eddig,akit ott hagytam Magyarországon,valószínűleg ő is meg utált.De ezeknél a felszínes dolgoknál nekem az álmaim fontosabbak.És aki azt mondja,hogy az álmainkat nem lehet megvalósítani,az hazudik mint a vízfolyás.

Na szóval reggel,arra ébredtem,hogy írtó hangosan cseng a telefonom.Lassan,de biztosan fel ültem és megnéztem,hogy ki hív.Egy ismeretlen szám volt.Mivel a munkahelyi telefon számomat hívta ez az ismeretlen,gondolom munkáról lenne szó.Mivel kómás voltam,ezért nem néztem,hogy honnan jön a hívás és csak fel vettem.Na tudjuk,meg,hogy ki keltett ki a puha ágyikómból.Mivel New Yorkban vagyok,így angolul szóltam bele a telefonba.

-Hi!How can i help you?-Szólaltam meg álmos hangon.

-Öhhm Szia!-Szólt bele egy férfi hang.Kikerekedet szemekkel bámultam magam elé.Baszki!Valaki magyarul beszél hozzám?3 éve nem hallottam már senkit magyarul beszélni.-Haló itt vagy?Kocsis Lettit keresem!-Szólalt meg újra az ismeretlen.

-Ő i-igen én vagyok az!Miben segíthetek?-Próbáltam lenyugtatni a szívverésem.

-Á rendben!-Szabadult fel a hang,amitől autómatikusan mosolyra húzodott a szám.-Na szóval az én nevem Dzsindzser,egy magyar producer és menedzser.-Mutatkozott be.(Szerk;Nem tudom,h a valosagban Dzsindzser menedzser-e,vagy  producer,de ebben a storyban mindketto lesz,es vagom h enekes,de most mindegy)-na szóval nézegettem a képeidet,és nagyon megtetszett ahogy fotózol.Mivel híres vagy és ráadásul magyar is,na meg tehetséges is arra gondoltam,hogy fel ajánlanék neked egy munkát...-Kezdte,el Dzsindzser.-Persze csak,ha elvállalod,és nem lenne gond...-Tette hozzá.

na most mit csináljak?3 éve ez az otthonom.New York.Tök jól megy itt a munka és,szeretek itt lenni!És sose tudnám itt hagyni ezt a helyet.Csak talán,ha egy munkáról lenne szó akkor talán elmennék,mert volt már,hogy Európán belül is fotóztam,de ez most más....Magyarország ahonnan elszöktem.Plusz nem akarok össze futni egyik család tagommal se!Uram isten.És még csak reggel 9 óra van!

-Ő,hát nem is tudom.Attól függ,hogy mennyi időre szólna ez a munka,mert nem nagyon akarom itt hagyni New Yorkot.-Válaszoltam őszintén.

-1 hónap lenne,egyenlőre,de ha tetszik a munka tovább is maradhatsz!Persze a repjegyet és az utazást,meg a magyarországi lakást mi álljuk!Ha meggondolnád magad akkor hívj vissza.-Mondta és le tette.Hűha.Azta....

~time skip~

Eltelt,egy teljes nap a hívás óta.Nagyon sokat gondolkozdtam.Arra jutottam,hogy el vállalom.Mivel az elmúlt 3 évben elég sokat változtam,nem hiszem,hogy a  családom meg ismerne.New York-ot pedig csak egy hónapra kéne elhagynom.És talán fel keltette a kíváncsiságomat Magyarország.Az oké,hogy rosz emlékek kötnek oda,viszont nem az egész országhoz.Csak Siófokhoz.Na mindegy,szóval vissza hívtam Dzsindzsert.4 csörgés után fel is vette.

Babám//Hepi ff//Where stories live. Discover now