5.RÉSZ:730

35 2 3
                                    

-Bence....-Suttogtam.Csak remélni tudtam,hogy Hepi hallja.Ugyanis amit bent láttam az kész káosz volt.Vagyis számomra az.A nővérem és az öcsém is ott voltak.Szerencsére nem vettek észre.Viszont nagyon nagyon stresszeszeltem.Mivan,hogyha felismernek???Uram isten!Akaratlanul is belemarkoltam Hepi zakójába.A fiú rám kapta a fejét.

-Mivan már?-Nézett mélyen a szemembe,de a hangneme valahogy még mindig gúnyos volt.

-730...-suttogtam.A fiú értetlen fejeket vágott.-Ne mondd,hogy nem tudod mi az,te barom!-Kezdtem ideges lenni.Majd betelt a pohár,és elrángattam a tömegből.Elég sokan voltak ahoz képest,hogy csak egy "kis" családi összejövetel.

-Most mivan?-Nézett rám értetlen fejjel.

-730-Mondtam neki egyértelműen.

-Az mi a tököm?-Kérdezte kicsit idegesebben.

-Nem,hiszem el az nem lehet,hogy csak Amerikába használjuk ezt a kifejezést.-fakadtam ki.-A 730 egy olyan szám amit a New York-i emberek a segítségkérésre használnak.-Néztem az előbb még értetlen fiúra.Aki most egy elgondolkozó fejet vágott.Majd  mintha megvilágosodott volna,egy halvány mosolyt küldött felém.

-Miben segíthetek?-Húzta csábos mosolyra a száját.

Én erre csak megforgattam a szemem,majd a zakójánál fogva behúztam egy nagyobb oszlop mögé,ahonnan nem látszik,hogy éppen kiket akarunk kukkolni.Egy pillanatra elvesztem a mellettem álló fiú szemében ,de feleszméltem és rá mutattam a két beszélgető testvéremre.

-Látod őket?-Néztem egy pillanatra Hepire,de egyből vissza pillantottam rájuk.

-Igen-Mondta egyhangúan.

-Na én ismerem őket!És nem kívánkozok velük találkozni.-Néztem a fiúra.

-Mér' kik ezek?-Nézett rám furán.

-Az mindegy...nem akarok velük találkozni!-Néztem Bencére ilyen Ne kérdezgess már fejjel.

-Jólvan!Akkor leszek a testőröd!-Kacsintott rám virgoncan.Én meg csak vártam,hogy befejezze a poénkodást.

-Fogd be!-Mosolyogtam rá "kedvesen".

-Láttad a több mint testőr filmet?-Nézett rám,miközben kisétáltunk az oszlop mögül.

-Nem.-Jelentettem ki könnyen.

-Ahjj már!Te semmi jó filmet nem nézel?Nem hiszem el!-Nézett rám.

-A címéből adódóan,biztos valami nyálas és perverz film lehet.-Néztem rá rezzenéstelen arccal.

-Én se azért néztem végig mert érdekelt,csak annó az exem rámerőszakolta.-Dühöngött.És ekkor rámtört egy érzés.Kellemetlen érzés volt ez.Mit keresek én itt?Nem is járunk igazából Hepivel.Miért vállaltam el?Pénzt se kapok érte!Kész káosz már érzem!Itt vannak a testvéreim is!Nagyon megalázó lesz,ha találkozok velük!Nagyon égtem az biztos.

-Ohh...-ennyi jött ki rajtam.Na igen...Nem tudom miért hatott meg ennyire ez a téma...Nem érdekel,kivel járt Bence...ugye?Amúgy is miért érdekelne?Ezt az egészet csak megjátszuk,és nem fogok többet érezni iránta!Ezt már az elején leszögeztem!És nem leszek belé szerelmes!Soha!Biztos,hogy nem!Na szóval...Hepi rám nézett olyan mindentudóan.És-amit még most sem hiszek el-magához húzott,amolyan féloldalas ölelés lehetett.Majd amit végképp nem tudtam,hová tenni az az volt,hogy belepuszilt a hajamba.És ez valamiért nekem jól esett.De biztos csak a színjáték kedvéért!Hiszen mi másért tette volna?Furán nézhettem rá mivel elengedett,és érdekesen kezdett kémlelni.

-Az alibi barátnőm vagy ne undorodj tőlem.-Jelentette ki halkabban és komolyan.Bármennyire is utálom belátni ,de igaza volt.Úgyhogy amennyire csak tudtam megpróbáltam élvezni a helyzetet.Ahogy Hepin láttam élvezte azt,hogy belekaroltam.Aztán egy platina szőkehajú punk barbie lépett elénk egy kigyúrt agyatlannak tűnő palival.Hepi fején egy tipikus kényszer mosoly jelent meg,úgyanakkor egy gyötrődő fej.Valószínüleg ő lesz az exe-A platina,nem a kigyúrt csávó-.

Babám//Hepi ff//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora