Natsu'nun Ağzından
Yeni okulumda ilk günüm. Babamın işi yüzünden sürekli taşınıyorduk ve okul değiştirmek zorunda kalıyordum. Ama babam artık taşınmayacağımızı söyledi yani bu okulda mezun olucam. Bu yüzden de biraz heyecanlıyım. Üniformamı giyip kahvaltıya indim.
Günaydın!!Baba! (Natsu)
Günaydın Natsu. Okulun ilk günü için hazır mısın? (İgneel)
Evet!!(Natsu)
O zaman acele etsen iyi edersin yoksa geç kalacaksın (İgneel)
Babam öyle diyince saate baktım. Neee!!! Okula geç kalıcam.
Ben Çıkıyorum!!!! (Natsu)
Tamam!! (Natsu)
Okula son sürat koşmaya başladım. Evim zaten okula biraz yakındı. Okulun önüne gelince durdum. Herkes serbest gelmişti. Ben şaşkınlıkla etrafa bakarken onlarsa bana bakıp gülüyorlardı. Yanımdan geçen birisi Ezik... Dedi ve kahkaha atmaya başladı. Bense kendimi çok kötü hissetmiştim. Kafamı eğip öylece dururken birisi kolumu tuttu ve Soyunma Odasına götürdü.
Aptal mısın sen Fairy Tail Lisesinde serbest gelindiğini kimse söylemedi mi ?? (Gray)
Hayır...Hayır Söylemedi (Natsu)
Neyse Şu dolaplardan birini aç oralarda Tişort vardır onlardan birini al giy. Alt dolaplarda da kapri vardı. Bedenine uygun olanı giy. (Gray)
Teşekkür Ederim ama bana neden yardım ediyorsun (Natsu)
Çünkü okula ilk başladığımda bana da kimse serbest gelindiğini söylemedi ve ben senin aksine tüm ğün formayla gezdim.Bu arada ben Gray Fullbaster. (Gray)
Bende Natsu Dragneel. Memnun oldum.(Natsu)
Neyse Hadi giyin ben dışarıda bekliyorum. (Gray)
Tamam. (Natsu)
Üzerimi giyindim ve dışarı çıktım.
Hangi sınıftasın sen (Gray)
Panoya baktım ve
2-B (Natsu)
Güzel benimle aynı sınıftasın seni başkalarıyla daha tanıştırıcam unutturma (Gray)
X:Lucy-sama
Z:Bu Lucy-sama
Y:Ahh....Çok Güzel.....
Onların baktığı yere doğru baktım ve bi grup geliyordu. En önde uzun güneş kadar sarı saçları olan melek gibi bi kız (Lucy) vardı. Onun sol yanında koyu mavi tonlarında saçı olan bi kız (Juvia). Sağ tarafındaysa saçını bandanayla tutturmuş bi kız vardı (Levy). Arkalarında Mavi saçı.Yüzünde kırmızı dövmesi olan bi çocuk (Gerard) onun yanında da sarı ve siyah saçlı çocuklar vardı. (Sting ve Rogue) En arkadaysa Koşarak gelen Kırmızı saçlı bi kız (Erza) vardı. Kırmızı Saçlı kız bağırdı.
Gerard!!! (Erza)
Dövmesi olan çocuk durdu. Arkasına baktı.
Erza?? (Gerard)
Dövmeli çocuk öyle diyince en öndeki kız durdu ve arkasına döndü. O durunca diğerleri durdu.
Adının Erza olduğunu öğrendiğim kız yanlarına gelince soluklandı.
Özür Dilerim. Uyanamamışım (Erza)
Sen hiç geç kalmazdın bişey mi oldu Erza? (Lucy)
H-hayır sadece film izlerken uyuyakalmışım ve uyanamadım sadece bu Lucy (Erza)
Iyi bakalım öyle olsun hadi gidelim (Lucy)
Tamam.(Erza)
Onlar sınıfların yazılı olduğu panoya geldiklerinde. Herkes onların etrafında toplanmıştı. Ne yani şimdi bu? Sonra koyu mavili kız konuşmaya başladı.
Hey hey Lucy (Juvia)
Ne oldu Juvia (Lucy)
Aynı sınıftayız !!!!! (Juvia)
Iyiymiş hangi sınıf (Lucy)
2-B (Juvia)
Şaşkınlıkla onlara baktım. Şimdi o sarışınla aynı sınıfta mı olacaktım. Ben bunları düşünürken birisini omuzuma vurdu ve Ezik!!! Dedi. Bi anda Sarışın yani Lucy-san bu tarafa döndü. Bir bana bir de çocuğa baktı. Sonra önüne döndü.
Lu-chann !!! Bende sizinle aynı sınıftayım (Levy)
Güzel başka var mı (Lucy)
Hayır ben Erza ve Rogue aynı 2-D sınıftayız. Sting'se her zaman ki gibi özel ders sınıfında. (Gerard)
Anlıyorum... Tamam o zaman herkes sınıflarına dağılsın. Tenefüsde görüşürüz. (Lucy)
Tamam. Hadi gidelim Rogue. Gerard. Görüşürüz Lucy (Erza)
Lucy-san onlara El salladı ve içten bi gülümseme gönderdi. Gözlerim büyüdü. Bi insan bu kadar güzel gülebilir mi??
Kalabalığı yoksayarak sınıfa girmeden önce yanımızda durdu.
Selam Gray.. (Lucy)
Selam Lucy..(Gray)
Hangi sınıftasın (Lucy)
2-B sen (Gray)
Bende. Gülümser. Anlaşılan yine aynı sınıftayız. Iyi bir yıl geçirelim Gray (Lucy)
Tabiki de Lucy Gülümser. (Gray)
Sonra sınıfa girdi .tabi arkasından Juvia-san ve Levy-san'da.
Gray'e döndüm.
Gray O Sarışın kızı tanıyor musun? (Natsu)
Lucy'i mi ? Evet geçen sene aynı sınıftaydık. Okulun en popüler kızıdır. Yanındakileri gördün mü. Onlarda onun tayfası sürekli beraber gezerler. Lucy'i çok önceden tanırım iyi kızdır. Baya da başarılı birisi. (Gray)
Gray onu daha önce tanıdığını söyleyince onu baya kıskandım. Yani Lucy'i daha önce tanımak.... Kim bilir ne kadar güzel olurdu.....
Neyse hadi sınıfa geçelim Natsu (Gray)
Tamam (Natsu)
Sınıfa girdik. Herkes Lucy-san'ın yanındaydı. Lucy-san da onlara gülerek cevap veriyordu. Etrafa baktım. Sadece Juvia-san ve Levy-san'ın yanı boştu. Juvia-san'ın sırası Lucy-san-ın sırasına daha yakın olduğu için onun yanına oturdum. Gray'de Levy-san'ın yanında oturdu bana bağırdı.
Natsu!!!! Tenefüste seni bizimkilerle tanıştırıcam!!!
Tamam!!!!! (Natsu)
Bağırmasana Mankafa.!!.!(Juvia)
H-hai (Natsu)
Juvia.(Lucy)
Ne oldu Lucy? (Juvia)
Geldi.(Lucy)
Kim Geldi?? (Juvia)
Lyon.(Lucy)
.
.
.
.
.
.
İlk bölümle karşınızdayım ^^^^
Umarım beğenmişsinizdir.
Yorum yapmayı unutmayın :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Popüler Ve Ezik (NALU FANFIC)
RandomHikayemizde Natsu Dragneel Okulun Ezik öğrencisi. Öte yandan Lucy Heartfilia okulun Popüler, Sevilen bir öğrencisi. Ve Ezik öğrencimiz Herkesin Hayran olduğu Popüler kızımıza Aşık oluyor.. Umarım beğenirsiniz. ^_^