Lucy'nin Ağzından.
Dudaklarımızı ayırdım. Ikimizde nefes nefeseydik.
Seni ilk gördüğüm andan beri seviyorum Lucy (Natsu)
Gülümsedim. Tekrar dudaklarımızı birleştirecektim ki telefonum çaldı. (Y.N: +9 Romantizm Bozma itemi.jxjx)
Natsu'dan ayrıldım ve telefona baktım. Arayan Erza'ydı.
Lucy: Ne oldu Erza?
Erza: Laxus'un Gelmesine 1 saat kaldı. Şimdi haber verdiler. Trendeymiş.
Lucy: Ne!!! Lanet olsun!!! Siz evlere dağılın hazırlanın işi biten nekana gelsin. Sorano'ya söyle onunla ayrı hesaplaşıcam. Istihbaratım sağlam diye övünüyordu bide. Neyse kapat hadi.
Erza: Tamam.
Natsu'ya döndüm.
Gitmem gerek Natsu.Ama geri gelicem Merak etme. Gray kapıda senin yanında o olacak. Ayrıca burdaki en iyi doktor çok yakın bir tanıdığım. Seninle o ilgilenecek. (Lucy)
Nereye gidiyorsun. (Natsu)
Birini karşılamam gerek. (Lucy)
Gitme. Yanımda kal. Gray'in değil senin kalmanı istiyorum. (Natsu)
Özür dilerim. Bu karşılama için kaç gün uğraştım. Gitmeliyim. (Lucy)
Bu kadar uğraştığına göre senin için bayağı değerli birisi.. (Natsu)
Ne o kıskandın mı yoksa Sinsice gülümser. (Lucy)
Tabiki de kıskanırım. Ben seni kendi gözümden bile kıskanıyorum Lucy. (Natsu)
Kızarır. N-natsu........ (Lucy)
Neyse artık git yoksa O "Değerli Kişi" yi karşılayamayacaksın. (Natsu)
Haklısın. Gitmeliyim. (Lucy)
Natsu'yu uzunca öptüm. Ayrıldığımızda Natsu'ya gülümseyip odadan çıktım ve karşımda bir adet ağaç olmuş Gray vardı.
Teşekkür ederim Gray. Iyiki gelmişim. Neyse benim acelem var. Laxus gelmiş gitmeliyim. Natsu'nun yanında kalırsın dimi. (Lucy)
Neee!!! Laxus-san'mı geldi!!! Acele et aptal!!! Ilk geldiğinde seni görmezse deliriyor biliyorsun.!!! (Gray)
Evet. Evet. Biliyorum. Neyse ben gittim (Lucy)
Yanağını kocaman suluca öptüm ve Natsu'ya iyi bakk!!! Diye bağırıp koşmaya başladım. Aynı zamanda kıkırdıyordum. Gray suluca öpülmekten nefret ederdi. Eminim şimdi yanağını siliyordur.jfjfjkdh.
Neyse. Saate baktım. 40 dakikam kalmış hemen gidip hazırlanmalıyım!!!
Gray'in Ağzından
Off!! Şu kız!!! Suluca öpülmesinden nefret ettiğimi bile bile..... Sinirle yanağımı sildim. Ve natsu'nun odasına girdim. Natsu'ya baktığımda hiç dövülmüş gibi durmuyordu. Kahkahalar atıyor yatakta zıplıyordu.
Natsu... Iyi misin (Gray)
Hemde mükemmelim Gray. Lucy Beni SEVİYOR!!! Kahkaha atar. (Natsu)
Nerden anladın (Gray)
Bak şimdi anlatıyorum........ (Natsu)
Natsu anlatmayı bitirdiğinde şaşkınca Natsu'ya bakıyordum.
Ne yani siz şimdi sevgili misiniz? (Gray)
Şey.... Tam bilmiyorum ama sevgiliyiz galiba... (Natsu)
Bence yinede bir teklif yap Lucy'e. (Gray)
Haklısın.Bu arada Gray. Lucy az önce birini karşılamaya gitti. Kim o? (Natsu)
Lucy için çok değerli birisi. (Gray)
Kız mı Erkek mi ? (Natsu)
Erkek. (Gray) ben erkek dediğimde Natsu bi tuhaf oldu.
O erkeğin Lucy'le bağlantısı ne ? (Natsu)
Lucy'i hayata geri döndüren birisi diyebiliriz. (Gray)
Nasıl yani ?? Baştan anlat Gray. (Natsu)
Bak gelen kişinin adı Laxus Dreyar. Bu adam Lucy'nin abisinin en yakın arkadaşı. Lucy'nin annesi ve babası hayatını kaybettiğinde Abisi yanında değildi. Sonrasındaysa Lucy'nin karşısına çıkmaya cesaret bulamadı ve gelemedi. Lucy'se kendini herşeyden soyutlamıştı. Yemiyor, içmiyor, sadece evlerinin bahçesindeki büyük sakura ağacının altında oturuyordu. Abisi yerine Sürekli Laxus-san geliyordu yanına. Onunla ilgileniyordu. Lucy sadece Laxus-san'ın yanında gülüyordu. Ben onun yanına geldiğimde beni istemiyordu. Sadece Laxus-san'ın ismini sayıklıyordu. Sonra bir gün Laxus-san yine Lucy'nin yanına gelmişti. Ama elinde bir paket ve bir mektup vardı. Lucy pakedi ve Mektubu aldı. Mektubu okudu ve ağlamaya başladı. Laxus-san ona sarıldı ve "Merak Etme... Ben her zaman burdayım. Ve seni her zaman sevicem." Dedi. Sonrasında işte Lucy bi düzeldi. Ve bu arada Laxus-san Lucy'den başka kimseye "Laxus" dedirtmez. (Gray)
Peki sen bunları nerden biliyorsun. (Natsu)
Sıçtık. Şimdi ona o zamanlar sürekli izlediğimi söyleyemem ki.
Ş-şeyy H-hizmetçilerden duymuştum. (Gray)
Öyle diyosan. Neyse... (Natsu)
Lucy'nin Ağzından
Hızlı....Daha hızlı... Daha hızlı koşmalıydım. Şuan tren istasyonuna doğru son hız koşuyordum. Laxus trenden ilk indiğinde beni görmezse deliye dönüyordu. Ve trenin varmasına 10 dakika kalmıştı. Ve ben bu şekilde gidersem 5 dakika da varacağım gibi. Güzel. Laxus... Sonunda... Sonunda seni görebileceğim..... Seni çok özledim.... Laxus-nii.... O benim yaşama tutunuş gayemdi. O zamanlar sadece Laxus kendime getirmeyi başarmıştı beni. Sadece o. Ben bunun mutluluğunu yaşarken aynı zamanda yengemi görme mutluluğuda yaşıyordum. Sonunda Laxus bi sevgili yapmıştı. Ve dediğine göre bu yaz düğünleri vardı.*-* ben bunları düşünürken Tren istasyonuna varmıştım. Saatime baktım. Tam 5 dakika kalmış. Oturup soluklandım. Bugün neler geldi başıma öyle. Ama ben buydum. Hergün bir olay olurdu benim hayatımda. Ve yanımdakilerde mutlaka bundan etkilenirlerdi. Bu yüzden hep güçlü arkadaşlar seçmiştim. Tabi ilk başta güçlü oldukları için yanımdalardı. Ama sonra ne olduysa onlara çok ısınmıştım. Şimdi onlar için canımı bile verirdim. Ben bunları düşünürken tren geldi. Ve bende Laxus'u beklemeye başladım. Trenden en son çıktı. Bende koşarak yanına gittim ve kocaman sarıldım Laxus!!!!!!! Seni çok özledimmmm (Lucy)
Laxus'da sarılmama karşılık sımsıkı sarıldı ve. Bende seni çok özledim!! Sarışın!!! (Laxus)
Kahkaha attım ve kafasına vurdum. Sende sarışınsın!!!! (Lucy)
Tekrar sarılırken konuştum.
Gerçekten çok özledim Laxus-nii. (Lucy)
Bende özledim Lu... (Laxus)
Laxus'dan ayrıldım ve yanlarına baktım. Biri bembeyaz saçları olan çok güzel bir kızdı. Diğeriyse mavi uzun saçlarını iki tane kuyruk yapmış bir kızdı.arkasında her zaman ki gibi Evergreen,Bickslow ve freed vardı.
Selam Gülümser. (Lucy)
E & B & F : Selam. Gülümserler.
Sonra Ben tekrar kızlara bakıyordum ki Laxus kızlarla beni tanıştırmaya başladı. Beyaz saçlı kızı gösterdi.
Bu Mirajane Strauss. Benim gelecekteki gelinim.(MiraXus *-*) Ve senin yengen. (Laxus)
Mirajane-san kızarırken ben kahkaha attım. Gerçekten çok tatlı *-*
Merhaba Mirajane-san Ben Lucy Heartfilia. Gerçekten Laxus'un dediği kadar güzelsiniz. (Lucy)
Mira desen yeterli Lucy. Bende memnun oldum. Gülümser. (Mira)
Sonra Laxus mavi saçlı kızı gösterdi.
Bu kızda Wendy Marvell. Benim kuzenim. (Laxus)
Memnun oldum Lucy-san Gülümser. (Wendy)
Bende memnun oldum. Wendy. Gülümser. (Lucy)
Ee napıyoruz. (Laxus)
Hemen söyliyim. Şuanda en büyük mekanımda senin adına bir parti var. Oraya geçebiliriz. Ama önce bavulları bırakıp sonra mekana da geçebiliriz. (Lucy)
Ne dersin Mira (Laxus)
Önce bavulları eve bırakalım derim ben (Mira)
Tamam o zaman.(Lucy)
... Bavulları bıraktık ve mekana geldik.
Açıyım mı (Lucy)
Aç artık Lucy (Laxus)
Lucy kapıyı açar ve bir anda konfetiler patlar. Ve kocaman pankart asılıdır. "EVE HOŞGELDİN LAXUS"
B-b-bu.... (Mira)
Çok Güzel...... (Wendy)
Bu taraftan.. (Lucy)
Onları baş koşeye oturttuktan sonra Sorano'nun yanına gittim.
Hey Sorano (Lucy)
Ne oldu Lucy-chan (Sorano)
O muhteşem istihbarat'ın sana Laxus'un kaçta trene bindiğini söylemedi mi!?!?! (Lucy)
Bak.. Orda adamlarıma zarar vermişler anladın mı ?? Bu yüzden trenden birini bulmaya çalıştım ama rasgele biride olmazdı. Tren şirketlerinin de ana bilgisayarına girmek çok zordur biliyorsun. Ben girene kadar trenin gelmesine 1,5 saat kalmıştı. (Sorano)
Adamlarına ne yapmışlar. (Lucy)
Hepsi...Komada... (Sorano)
Sinirle gözlerimi kapattım. Komaya sokacak kadar dövmek......
Kim yapmış. (Lucy)
O kadar önemli birisi değil. Gücümü kıskanıp almak isteyen biri. Sinsice sırıtır. (Sorano)
Peki sen ne yaptın (Lucy)
Dudaklarını yaladı. Bir an ondan korkmadım değil hani.
Cezasını verdim. (Sorano)
Senden bazen korkmuyorum değil Sorano... (Lucy)
Korkmalısın zaten Lucy... Sinsice sırıtır. (Lucy)
Biz gülerken Laxus yanımıza geldi.
Lucy.... Seninle bişey konuşmalıyım. (Laxus)
Ben gideyim. Sonra gelirim. Tekrardan hoşgeldin Laxus-san. (Sorano)
Laxus başını sallamakla yetindi.
Ne oldu ? Laxus (Lucy)
Bugün benimle gelen mavi saçlı kız varya Wendy. (Laxus)
Evet ne oldu ona. (Lucy)
O burda liseye başlayacak ama kalacak bir yeri yok. Düşündüm ki seninle kalsa olur mu ? (Lucy)
Tabikide olur. Hem banada iyi olur. O kocaman evde tek başımayım. (Lucy)
Tamam. Eşyalarını ne zaman yerleştirmeye gelsin. (Laxus)
Ben ona bir oda ayarlayayım sonra seni ararım gelir. Olur mu ? (Wendy)
Tamam olur. (Laxus)
Sonra adamlarımdan birisi yanıma geldi kulağıma bişey söyledi.
Şimdi sen keyfine bak benim yapmam gereken işler var. (Lucy)
Kendine zarar verme. (Laxus)
Merak etme. (Lucy)
Laxus'un yanından ayrıldım. Mekanın girişine yürümeye başladım. Kutup ayısı girişte olay çıkarmış. Salak. Yanıma Erza ve Gerard'ı aldım. Ve kutup ayısının iğrenç sesini duydum.
Dışarı çık!!!!!!. Lucy Heartfilia!!!!!!. (Lisanna)
Ne oldu kutup ayısı. (Lucy)
Sen!!!!! (Lisanna)
Bana doğru gelmeye başladı. Gerard onu tuttu.
Ne istiyorsun... (Lucy)
Sen!!!! Sen Natsu'yu elimden aldın!!!!! Seni geberticem!!!!! (Lisanna)
Gerard'ın elinden kurtulmaya çalışıyordu ama nafile. Gerard bırakmıyordu.
Bunun için mi geldin buraya. (Lucy)
Başka ne için gelebilirim!!!!! Natsu için SENİ ÖLDÜRECEM!!!!! (Lisanna)
Son söylediği Erza'yı kızdırmış olacak ki kutup ayısının karnına yumruğu geçirdi.
Yeter artık seni S*rt*k!!! Ben Lucy kadar sabırlı değilim!!!! (Erza)
Sakin ol Erza. (Lucy)
Olamam Lucy!!! Dediklerini duymuyor musun (Erza)
Tam ona cevap vericektim ki Laxuslar geldi.
Ne oluyor burda (Laxus)
Hiçbir şey siz içeri geçin (Lucy)
Lisanna!!.!!!! (Mira)
Mira-nee (Lisanna)
Mira. Bu kutup ayısını tanıyor musun?? (Lucy)
Maalesef. Sözde kardeşim olacak. (Mira)
Kardeşin mi !!! Böyle bir kız senin kardeşin mi Mira-san!!! (Erza)
Sakin ol Erza!! (Lucy)
Mira'ya baktığımda gözlerini kaçırıyordu. Onun yanına gittim. Yüzünü ellerim arasına aldım.
Önemli değil. Sonuçta Biz ailemizi seçemeyiz. (Lucy)
M-mira-nee bu kızdan kurtar beni!!! Bana neler yapıyor!!! (Lisanna)
Kapa çeneni!!!! Sen benim kardeşim değilsin. Ailesini öldüren birisi benim kardeşim olamaz!!!! (Mira)
Şimdi gözlerim kararmıştı işte.
Lisanna'nın yüzüne yumruğu geçirdim.
Aileni öldürdün demek. Ha..... (Lucy)
S-s-sakin o-ol. Lucy. (Erza)
Ben zaten sakinim Erza. Mira ona ne yapmamı istersin. (Lucy)
Ne istersen.... (Mira)
O zaman Gerard. Bırak gitsin. Bu korku ona yeter hem oyuncak çıktı banada. Sinsice gülümser. (Lucy)
Gerard kutup ayısı'nı bıraktı kutup ayısıysa bağırarak kaçmaya başladı.
Bizse arkasından gülüyorduk.
İçeri geçelim artık. (Lucy)
Herkes içeri girdi. Tam bende girecektim ki telefonum çaldı. Gray arıyordu.
Lucy: Efendim Gray.
Gray: Lucy. Natsu seni merak ediyor.
Gülümsedim.
Lucy: Telefonu natsu'ya versene.
Gray: Tamam veriyorum.
..
Natsu: Lucy!!!
Lucy: N-ne oldu Natsu!! Neden bağırıyorsun!!!
Natsu: Asıl sen neden bağırıyorsun!!! Bişey mi oldu!!!.
Lucy: Ben sen bağırıyorsun diye bağırıyorum!!!
Natsu: Bende!!!!
Lucy: Tamam!!! Bağırmayalım artık.
Natsu: Bencede.
Lucy: Ee nasılsın bir yerin ağrıyo mu. Iyi misin?
Natsu: Iyi değilim.
Lucy: Ne!! Neyin var doktor ilgilenmiyo mu seninle!
Natsu: Seni özledim. Seni görmek istiyorum. (Y.N: Kyaaaa~~~ *-* *-*)
Lucy: Tamam yarın gelicem zaten..
Natsu: Şimdi görmek istiyorum.
Lucy: Şimdi gelemem. Gray'de resimlerim olacaktı. Onlara baksan olmaz mı??
Natsu: Gray'de senin resimlerin Napıyo!!!!
Lucy: Natsu.... Beraber çekimlerimiz var ya Gray'le.
Natsu: Ah doğru......
Lucy: Şimdi kapatmam lazım. Sonra konuşuruz olur mu ? Canım.....
Natsu: Canım mı ?!?!
Lucy: Demiyim mi yoksa??
Natsu: D-d-de t-tabi.. Sadece şaşırdım Canım.
Lucy: Diyim o zaman. Neyse benim kapatmam lazım görüşürüz Canım.
Natsu: Görüşürüz Canım...
...
.
.
.
.
Bölüm sonu^^^^ umarım beğenmişsinizdir yorum yapmayı ve votelemeyi unutmayın ^^^^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Popüler Ve Ezik (NALU FANFIC)
SonstigesHikayemizde Natsu Dragneel Okulun Ezik öğrencisi. Öte yandan Lucy Heartfilia okulun Popüler, Sevilen bir öğrencisi. Ve Ezik öğrencimiz Herkesin Hayran olduğu Popüler kızımıza Aşık oluyor.. Umarım beğenirsiniz. ^_^