6.BÖLÜM

1.8K 129 65
                                    

Natsu'nun Ağzından
Tanrım!!... Ben naptım.!!! Onu öptüm ve hala öpüyorum Oysa karşılık vermiyor, hiç birşey yapmıyordu. Sonra bir anda Biricik Lucy'min dudaklarından birisi tarafından ayrıldım. Ve yüzüme yumruk yedim.
Sen!!!! Ne hakla benim sevgilimi öpersin!!! (Sting)
Ben yumruğun şiddetiyle yere düştüm. Sting'se üstüme çıktı ve bir yumruk daha attı.Bir tane daha....bir tane daha. Ben yavaş yavaş bilincimi kaybederken o hastası olduğum melodik sesi duydum.
Sting!!! Dur artık!!!! Böyle giderse ölecek!!! (Lucy)
Sting!!! (Lucy)
Sınıfa Lucy'nin tayfasından bir kaç kişi girdi. Ve Sting'i üstümden aldı. Lucy hemen yanıma geldi.
Sting... Bu Kadar Yeter... (Gerard)
Ama!!!!Lucy'i öptü!!!! Benim Lucy'mi!!!! Benim Olana Elini uzattı!!!!! (Sting)
Kapa Çeneni!!!!! Lucy sana ait değil Sting!!! Anla şunu!!! Sadece sevdin diye Lucy senin olamaz!!!!! Platonik olmaya başladın iyice!!!!! (Erza)
Bense Lucy'e bakıyordum. Saçımı okşuyordu ve bana cümleler söylüyordu.
Natsu-kun bişey olmayacak bana bak.Iyileşeceksin. Sakın uyuma gözlerime bak. (Lucy)
Sonra sınıftakilere döndü.
Biriniz ambulansı arasın!!! (Lucy)
Yavaş yavaş gözlerim kararırken en son duyduğum şey Lucy'nin Natsu-kun!!! Diye bağırması oldu.....
Lucy'nin Ağzından.
Benim yüzümden. Benim yüzümden. Resmen ağlıyordum şuan... Bizimkiler beni sakinleştirmeye çalışsalarda işe yaramıyordu. Bana şuan sadece Gray iyi gelebilirdi. Ama eminim ki oda Natsu-kun'un yanındaydı. Sting'e baktım.
Sen ne yaptın Sting!!! (Lucy)
Asıl sana sormalı bunu!!! Neden o Eziğin seni öpmesine izin verdin!!!! (Sting)
Doğru konuş Sting!!! Natsu-kun Ezik değil (Lucy)
Neden! Lucy!!! Ben senden başkasına bakmazken sen neden... (Sting)
İşte bu son dediği beni deli etmişti.
Emin misin Sting!!!. Daha bu sabah bi kızla yiyiştiğinin resimleri var elimde!!!! (Lucy)
Sen...nerden... (Sting)
Bu dediğime Sting kadar bizim grup'da şaşırmıştı.
Yalan söyleme!! Ben seni aldatmadım (Sting)
Ben yalan söylemem Sting. Bunu en iyi senin bilmen gerekiyordu. (Lucy)
Telefonumu çıkarıp resimleri ona sonrada bizimkilere gösterdim.
Sting'in gruptan atılmasını istiyorum. Başka isteyen... (Lucy)
Herkes elini kaldırdı.
Sting. Artık ne benim sevgilim nede bu grubun bir üyesisin. Atıldın!!! Şimdi Defol!! (Lucy)
Peki.... Öyle olsun.... Ama şunu unutma Lucy... Ben Seni Sevdim... (Sting)
Arkasına bile bakmadan gitti. Dizlerimin üstüne çöktüm. Bir günde bu kadar kalp acısı bana çok kötü gelirdi. Ben yere bakarken kutup ayısı geldi.
Senin Süzünden Natsu acı çekiyor.!!!! Ondan uzak durmanı söylemiştim sana!!! Neden hala onu üzüyorsun!!!! O benim !!!! Ondan uzak dur!!!! (Lisanna)
Kapa çeneni kutup ayısı (Lucy)
Onu görmezden gelerek yürümeye başladım. Sadece yere bakıyordum. Neden daha 2 gün önce tanıştığım biri için üzülüyorum ki. Hastanedeki arkadaşımı aradım ve Natsu-kun'un durumunu sordum. Ciddi bişey olmadığını yarın taburcu edileceğini söyledi. Ona en iyi şekilde bakmasını söyledim.
Tam kafamı kaldıracaktım ki birine çarptım ve düştüm.
X:Ah.. Özür Dilerim siz iyimisiniz?
Elini uzattı. Elini tutarak kalktım.
Evet. Evet iyiyim. Sorun değil. (Lucy)
X:Peki.. Izninizle yetişmem gereken bir seminerim var.
Dedi ve gitti. Bense yürümeye devam ettim. Göl kenarına gelmiştim. Oturdum dizlerimi kendime çektim ve suyu izlemeye başladım.
Yarım saat sonra yanıma birisi oturdu. Sağıma döndüm Gray'di.
Burda olacağını biliyordum. (Gray)
Beni gerçekten iyi tanıyorsun değil mi? (Lucy)
Evet... Hatta kendinden bile fazla.. Şuan Natsu'ya olanlar için kendini suçluyorsun değil mi ? (Gray)
Gözlerim doldu. Başımı salladım.
Gray'de beni kendine çekti ve sarıldı. Bende ona sarıldım. Abim yanımda yokken hep Gray vardı yanımda. Ikinci Abim gibiydi. Kafamı göğsüne yasladım. Kokusu hiç değişmemişti.
Kokun.... Hiç... Değişmemiş. (Lucy)
Kahkaha attı.
Beni koklamayı kes seni Sapık. (Gray)
Kahkaha attım.
Benim yanımda sürekli soyunan da başka birisiydi zaten. (Lucy)
Bir anda ayağa kalktı.
Kim senin yanında soyundu lan!!! (Gray)
Kahkaha attım.Gülmekten konuşamıyordum.
H-h-hayır ş-ş-şaka y-y-yapmıştım. (Lucy)
Öyle desene be!! (Gray)
Ben hala gülüyordum.Gray'de bana katıldı.
Gray... (Lucy)
Ne oldu Lucy (Gray)
Bi zaman yemek yiyelim olur mu ^_^ (Lucy)
Nerden çıktı bu şimdi. (Lucy)
Bilmem.. Sadece seninle vakit geçirmeyi çok seviyorum. Sanki abimle konuşuyormuşum gibi bana iyi geliyorsun Gray. (Lucy)
Sende bana iyi geliyorsun Lucy. Sanki küçük şımarık kız kardeşimle konuşuyormuşum gibi Gülümser. (Gray)
O zaman gideriz dimi (Lucy)
Gideriz gideriz de Natsu'yu görmek istemiyor musun. (Gray)
B-ben k-korkuyorum. Zaten onun bu hale gelmesi benim suçum. Ona zarar verdim. Yaraladım onu. (Lucy)
Ama o yaraları sarabilecek tek kişi de sensin Lucy (Gray)
Öyle mi dersin. (Lucy)
Evet (Gray)
Tamam o zaman gidelim (Lucy)
...
Hastaneye gittik.
Natsu Dragneel hangi odada acaba (Lucy)
X:3. Kat en sondaki oda.
Tamam teşekkürler (Lucy)
Odanın önüne geldik. Kapıyı açmaya korkuyordum. Gray destek vermek için elimi tuttu.
Ben burda bekliyorum (Gray)
Başımı salladım.
Kapıyı açtım ve içeri girdim. Natsu-kun yatakta uyuyordu. Yanına oturdum. Yüzünde elimi gezdirdim. Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı bile. Gözleri şismişti alnında sargı vardı.
Ö-özür D-dilerim... Natsu-kun... B-b-benim y-y-yüzümden. Sen.... (Lucy)
Devamını getiremedim. Alnımı alnına yasladım. Elini tutup kalbimin üstüne bastırdım.
Neden...Neden... Seni görünce kalbim bu kadar hızlı atıyor. Bugün beni öptüğünde daha önce hiç hissetmediğim şeyler hissettim biliyo musun. Ben bilmem öyle Aşk'ı falan. Ama bu hislerime de bi anlam veremiyorum. Bu hise ne deniyor Natsu-kun.. Sen biliyor musun. Mesela şuan ben seni öpmek istiyorum. Hissedebiliyo musun bunu... (Lucy)
Yavaşça dudaklarına yaklaştım ve dudaklarımızı birleştirdim. Bu sabah tekrarlanıyordu resmen. Ama natsu-kun'un beni öpmesi gerekirken ben onu öpüyordum. Ve o karşılık vermiyordu. Bir süre sonra dudaklarımızı tam ayıracaktım ama bir anda Natsu-kun karşılık vermeye başladı. Yavaşça ama bi o kadarda istekle öpüşüyorduk. Öpüşmemiz Iyice hararetlenmeye başladı. Ben ellerimi onun boynuna dolarken oda ellerini belime doladı ve kendine çekti. Nefesimiz bitene kadar öpüştük. Dudaklarımız ayrılınca alınlarımızı birbirine yasladım ve konuştum.
Özür Dilerim... Benim yüzümden bu kadar yaralandın. (Lucy)
Önemli değil. Hem o yaraları sen sardığın sürece ben yaralanmaya hazırım. (Natsu)
(Y.N:yazar burda çığlık atmamak için kendini zor tuttu *_* *-* *_* )
O böyle dedikten sonra tekrar dudaklarımızı birleştirdim.
.
.
.
.
Yaşasın bölüm sonu.... Simdi arkadaşlar Lisanna hikayeden çıksın mı yoksa kalsın mı lütfen yorumlarda yazmayı unutmayın .
^^^^ Yazar-chan'dan sevgiler :*

Popüler Ve Ezik (NALU FANFIC)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin