Пройшло п'ять років з того дня, як Фелет забрав мене з собою тієї ночі.
Я забігла за місто та натрапила на чоловіка, який був наче батько у місці, де ховалися такі ж, як я.
Алькор – закинутий готель власника, який чи то втратив статки, чи то помер. Одним словом, нікому не потрібна будівля, минуле якого вже як кілька десятків років нікого не обходило. Головне те, що тут ми у безпеці.
До мене тут вже були перевертні, як дорослі, так і діти, вони так само як і я втратили когось із сім'ї та змогли втекти від переслідування. Для мене було несподіванкою впізнати когось, кого ще давно бачила у новинах про розшук.
Моїх же однолітків дуже мало, он, наприклад, Меліх – нащадок вовчих перевертнів. І як би там не тлумачили казки, вовк та лисиця досить добре уживаються.
– Тобі б варто було хоч трохи увертатися від його ударів, – почав він після недовгого мовчання.
– Ну хоч ти мозок не винось, – я відвернулася, але щоб підставити щоку під змочену ліками ватку і в один момент шикнула, коли вона торкнулася подряпини. – Ай! Обережніше!
– Не буду. Може хоч так відіб'ється у голові, що після такого ж тренування на тебе чекає обробка ран.
Я фиркнула, замовкнув, і хлопець продовжив проводити ваткою по моєму обличчю, згодом зачинивши ту шухлядку тортур під назвою "аптечка".
Подібні процедури вже стали звичними й тривали всі роки, скільки я тут. Фелет виявився перевертнем лиса, тому й назвав мене «сестрою» при першій зустрічі. Я вважала, що він так сказав, бо я стала членом цієї великої сім'ї, але ні. І, тим не менш, він годився мені в отці, а то був й старший за нього – у чоловіка було два хвости. Називати його старим, навіть лагідно, не завжди закінчується сміхом з його боку.
Оскільки я теж лисиця, при чому дуже «зелена», він узявся вчити мене тому, що знає сам. І тепер час від часу ми тренуємось або над моїми фізичними здібностями, або у магії.
Тепер я можу не просто змінити сприйняття іншими моєї дати народження у паспорті, а й свій зовнішній вигляд. Наприклад минулого разу Фелет сказав, що у мене вийшло змінити колір та довжину свого волосся, а також додати на обличчя ластовиння та родимі плями.
Це оберігало мене під час повернення у місто за покупками, адже всім тут потрібно щось їсти.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Вибір породжує наслідки
FantasyАйра змирилася з тим, що їй потрібно ховатися. Їй та її родині, а також усім перевертням останні століття. Люди забули про те, що перевертні колись захищали їх від духів та темних сил, і тепер самі почали вбивати своїх колишніх сторонників. Одного д...