VII. Fejezet | Kezdődjék a végső játék

2 0 0
                                    

Nem messze a reggel még korai fényei közt, nem mást mint a McIntyre kúriát láthatjuk, ahol is nem más kopogtat bőszen az ajtón, mint Laura. Ki meglepetésére Victoria nyitotta az ajtót, s üdvözölte őt.

Be invitálva otthonába, mégis a kedves fogadtatáshoz, kevésbé meleg s kellemes is járt, hisz a család feje is ott volt, ki ugyan szóval nem is, de tekintetével sugallta, hogy nem látja szívesen Laura-t.

Victoria és Laura félre mentek a társalgóként is fenntartott nagy szobába, hol egy friss tea főzése után fogadta Victoria azt, mivel Laura az ajtaján dörömbölt.

Laura kifejtve aggodalmát, azonnal elhalmozta kérdésekkel vendég látóját. Nem hiába jött, hisz kérdései közt megtalálható volt, annak az igazságnak kutatása, hogy Aleister-t tényleg kitagadták a családból. Victoria keserves arccal bólintotta csak meg fejét, jelezve ezen állítást igazát.

Ám a kérdések tovább haladtak, ugyanis nagy kérdés is volt, hogy akkor Aleister mit is csinálhat. Melyre viszont Victoria sem tudta a választ, hisz ugyan lett volna esélye megtudni ezeket, de kivételes módon, Aleister sikeresen megverte varázsló sakkban, így ezt soha sem tudta meg.

Ám amely tudás a birtokában volt, azt megosztotta Laura-val. Miszerint, hogy hol tudja megtalálni általában, meg hogy jelenleg hol is van a hely ahol él, mivel azt a helyet is csak Victoria tudta elintézni neki.

Miután tudása bővült, Laura végül elhagyta a kúriát remélve, hogy előbb találja meg Aleister-t, mielőtt valami baj történne vele. Hisz a sérülései, miket ellátót, korán sem egyszerű esetek, és egy Auror-hoz képest is túl sok volt.

Mindeközben viszont az Európai földeket is elhagyjuk, s át haladva a tengeren, az egyesült államokba térünk, azon belül is Las Vegas-ban, legalábbis ahogyan azt a Muglik hívják. Ám nem csak a Muglik élvezhetik az ottani élet gyümölcsét.

Elég sok varázsló és boszorkány is megtalálható volt a kaszinók rengetegében. Ezen belül is nem máshol, mint a Gambler's Nest néven ismert csak varázslóknak fenntartott kaszinó. Ebben láthatjuk, hogy a sok élénk színes, elegáns szerencséket próbáló varázslót, akik közt mint farkas a bárányok közt tűnik ki a teljes fekete ruhában látható Aleister, aki látszólag egy személyt keres.

Mindeközben a színpadon, egy elég vékony, bőre sápadt, haja pedig szinte fehér szőke hölgy volt látható, ki egy hatalmas, hajához passzoló szőrme kabátban énekelt, egy kellemes számot, mely hasonlított a szirének énekéhez.

Hamar a sok ember közt Aleister látszólag megtalálta az emberét, ki úgy csűrte csavarta a póker kártya lapjait ujjai közt, mint aki egy igazi nagy mágus. Aleister oda érve az asztalhoz megszólította, az asztalnál ülő embereket.

"- Üdv uraim, egy férfit keresek akit úgy hívnak, hogy François Jules Moreau." - szólt Aleister melyre az asztal végén üllő teljesen fehér elegáns ruhát hordó férfi, egy pillanatra hagyta abba a kártyák keverését, mit oly látványosan csinált.

"- Talán tartozik neked?" - tette fel a kérdést a kártya bűvölő férfi.

"- Nos nagyon remélem, hogy még nem." - szólt Aleister, melyre a férfi kalapját levéve mosollyal fogadta Aleister-t.

"- Akkor François Jules Moreau szolgálatodra Mon Ami. Kérlek foglalj helyet." - szólt a férfi kit François-nak hívtak, mely invitálásra, Aleister le is ült.

"- És mennyivel szál be?" - szólt François miközben a lapokat keverte.

"- Ohh nem is tudom, mennyire elég 5 galleon?" - szólt Aleister melyre az asztalnál ülök és François is kacagott egyet.

"- 5 galleon? Egy Hopp-pora haza felé." - szólt François melyre viszont Aleister csak annyit válaszolt, hogy a beugró összegét, akkor Vladislav Cronqvist Gróf fizeti, melyre viszont François tekintete is kicsit megváltozott. Noha mások csak néztek, hogy mégis ki lehet az.

"- Nos ebben az esetben... Diffindo." - szólt François egy kártyát eldobva Aleister felé, mely elterelés volt a François keze által varázsolt Diffindo mágiának, amely elől Aleister a székkel együtt dobta hátra magát, mely pont elégé pontos volt ahhoz, hogy a mágia csak a hajszálából egy keveset kivágjon.

Vérvonal - Szabadság, Egyenlőség, TestvériségOnde histórias criam vida. Descubra agora