Umarım beğenirsiniz.
Mart-ðŸ’
Berat-🗡ï¸
Ben hikayeyi karakterleri böyle düşünerek yazdım. Kesinlikle sizin düşüncelerinizi etkilemek istemiyorum. Ä°ster bunları düşünün, ister kendiniz kafanızda kurun ama bunları düşünerek okursanız hikayeyle daha uyumlu olur. Neyse baÅŸlayalım artııık.Berat-🗡ï¸
Annem ile babam evde sıkılacağımı düşünerek beni can kurtaranlığa yazdırmıştı.
Havalar sıcak olmasa aslında güzel işti. Yaptığım tek şey denizin kenarındaki merdivenle çıkılan sandalyemde oturup boğulan varmı diye bakmaktı -bide erkeklerin totoları ı dikizlemek-.Zaten yüzmeyi severdim bazen kendime 'Poseidon' bile diyordum.
Bugünde her zaman ki gibi boğulan yoktu, sadece dubalardan atlayan çocukların boğuluyormuş gibi çıkarttığı çığlıklar vardı.
İnsan suya düşeceğini bile bile neden çığlık atardı ki!
Sanırım başıma güneş geçmişti çünkü eve giderken iyice başım dönmeye başlamıştı. Eve vardığımda duşa girmeden hemen kendimi yatağa attım.Bir süre sonrada yavaşça gözlerim kapandı
Denizden gelince saate bakmadan uyumamdan dolayı uyanmıştım galiba.Uyandığımda hava karanlıktı ,dolunay gök yüzünde parlıyordu ve muhtemelen şu an gece 03.00 falandı.
Su içmek için yatakdan kalkıp koridora çıktığımda annem ile babamın odasından gelen horlama seslerini duydum.
Arkamdan birisi geliyormuş gibi hissettiğimden koşar adım mutfağa gittim ve sebilin yanına vardığımda hemen bardağıma buz gibi bir su doldurup kafama diktim. Keşke dikmeseydim dişim uyuşmuştu.
Bardağımı bırakıp dolabada boş boş baktıktan sonra odama tekrar koşar adım döndüm.
Kendimi tekrar yatağa fırlattığımda elime telefonumu alıp Instagram 'da gezinmeye başladım. Daha dün gece erişim engelini kaldırmışlardı, hasret gidermem lazımdı. Rastgele videoları kaydırırken karşıma reklam çıktı. Reklamın çıkması beni uyarmış gibi bi anda instadan çıkıp wattpede girdim. Hem hikaye yazıyordum hemde insanların yazdıklarını okuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🎀Sahil Güvenlik💐/+18/bxb
Romance💐🪻"Beni şu anda deniz mi boğuyordu , yoksa hayatım mı?" 💐 Hikaye bxb(boyxboy-gay) 'dır iğrenecekseniz okumayın.Linçlere açığım fikirlerinizi merak ediyorum. Karakterler hakkında düşüncelerinizi paylaşmayı unutmayın plss.Başlayalım mı?