második fejezet

7 4 0
                                    

Miután már mind ott voltunk Fionánál mivel nála nem voltak otthon és megvettünk minden piát és nasit elindítottuk a zenét.

-Mit csináljunk kezdésnek?-kérdeztem mikor már úgy láttam, hogy mind megjöttek.

-Felelsz vagy mersz!-mondta gyorsan Stella.

-Hagyányos vissza kérdezni nem lehet és bárki bárkit, vagy sorba avagy üveggel?-kérdeztem mikor megállapítottam, hogy bár még csak húsz perce vagyunk itt már megittam egy teljes üveg martinit, félre értés elkerülése érdekében megjegyzem a pezsgőt.

-Szerintem legyen az üveges úgy izgibb!-monta Wes. Majd hozzá tette: -Hamár egy üveg pezsgőt már megittál.

Az utolsó hozzá fűzni valójától rák vörös lettem, hisz egy az egy húzamban kicsit be tud ütni néha kettő komoly nézte mennyit ittam?

-Akkor üveggel!-mondta harsányan Stella és kitépte a kezemből az üveget majd miután egy körbe ültünk középre rakta.

-Ki kezd?-kérdezte Liz.

-Aki kérdezi.-mondtam egy sunyi mosollyal mire válat vont és megpörgette az üveget ami egy darabig pörgött a parkettán majd elkezdett lassulni és nálam állt meg.

-Bex! Felelsz vagy mersz?-kérdezte.

-Felelek.-mondtam hisz mindig merek de előtte az első körben felelek.

-Melyik virágnak örülnél a világon a legjobban a szerelmétől?-kérdezte sunyin miközben alig észrevehetően Wesre sandított.

-Talan a liliom, bár sokan a rózsát mondanák de nekem az túl klisés. A liliom is van olyan szép, elegáns, jól mutat csokorba és egyedül is, kényes növény ami azt jelenti, hogy a férfi oda figyel a virágra amit szerelmének ad és nem csak elé dobja azzal, hogy nesze.-kezdtem el csillogó szemekkel mondani.

-Nem is tudtam szöszi, hogy ilyen romanti...

-Nem is vagyok az, ez csak egy elvárás nekem!-vágtam dühösen Steve szavába majd pörgettem és Mike jött ki.

-Felelsz vagy mersz Mikey?-kérdeztem szorakozottan miközben még egy üveg volt a kezemben ami már Jack Daniels volt.

-Azért nekünk is hagyj egy keveset.-mondta Holy majd finoman ki vette a kezemből az üveget Wes, azaz 090307.

-Tehát akkor fvm Mike.-mondtam újra.

-Merek.

-Írj egy üzenetet Florancenek, hogy bejön neked.-mondtam könnyedén hisz tudtam, hogy mind a ketten szerelmesek a másikba csak nem merik bevallani a másiknak.

-Mi nem!-tiltakozott.

-Ha te nem akkor nekünk kell.-mondtam ismertetve a saját szabályunkat, ha valaki nem meri megcsinálni másnak kell.

-Rendben...-mondta dünnyögve miközben elkezdett gépelni.
-Most örülsz?-mondta miközben elrajkta a telefonját.

-Igen.-mondtam.

Aztán jött a hét perc mennyország ahol én harmadjára jöttem sorban.

Bekötötték a szemem és beküldtek egy szobába, ahol kis idő múlva valaki bejött mert hallottam az ajtó nyitodást.

-Szia...-köszöntem neki de semmi válasz. Komolyan veszi a kitalálost.

Éreztem a parfümét ahogy egyre erősödik ami azt jelenti, hogy közelebb jött, aztán hallottam, hogy egy széket oda tolt hozzám közel, már a lélegzetét is hallottam, annyira furcsa volt ez majd meglepetségem fokozta, hogy megcsókolt, de mire felfoghattam volna gyorsan elhúzódott de mivel nagyon tetszett amit csinált ezért vissza rántottam majd lágyan majd egyre intenzívebben kezdtünk csókolózni mikor bele tudtam a hajába értettem, hogy puha selymes, göndör, rövid haja van, nagy eséllyel fiú.

Aztán hirtelen a semmiből megszakadt és nem találtam viszont amint letelt az idő már nem volt bent, csak egy cetli.

"A játék lényege a kitalálás! Ha nem jössz rá akkor se mondhatják meg a többiek ki vagyok. De ne aggódj hamarosan megtudod Bex!"

Amint elolvastam újra elolvastam, majd kijöttem én is természetesen nem talatam ki de ezzel úgyse adom fel, hogy ki volt a titokzatos srác a szobában.


Megjegyzés: minden zenének jelentése van amit csak én és egy személy tud, viszont sajna ez a könyv csak képzelet.

A végén úgyis meghalunk!Où les histoires vivent. Découvrez maintenant